Procter & Gamble و شرکت کارگیل همکاری برای آوردن طبیعت-طراحی و نوآوری و دامن زدن به آینده را برای بیشتر محصولات سازگار با محیط زیست

نوآوری و توسعه در شرکت های بزرگ labs در P&> که تبدیل اسید لاکتیک به زیستی مبتنی بر اکریلیک اسید می توان

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

نوآوری و توسعه در شرکت های بزرگ labs در P&> که تبدیل اسید لاکتیک به زیستی مبتنی بر اکریلیک اسید می تواند یک گام مفید برای تغییر روزمره محصولات ساخته شده از تجدید پذیر سالانه محصولات زراعی است. P&> اعطا کرده است کارگیل یک مجوز منحصر به فرد است که اجازه می دهد تا شرکت کارگیل به توسعه بیشتر و تجاری این تکنولوژی به طوری که آن را در نهایت می تواند ثبت شده در طیف وسیعی از برنامه های کاربردی از superabsorbent polymers در جذب محصولات بهداشتی به پرپشت کننده در خانواده رنگ و فراتر از آن. استفاده از bio-based اکریلیک اسید برآورد شده است به منظور کاهش گازهای گلخانه ای (GHG) تولید گازهای گلخانه ای و کمک به محصولات سبزتر برای سال آمده است – چیزی که مهم است به طیف وسیعی از ذینفعان از جمله مصرف کنندگان و رهبران کسب و کار.

P&> دانشمندان به تازگی اعلام کرد به عنوان برندگان American Chemical Society (ACS) 2020 جایزه برای مقرون به صرفه شیمی سبز برای این کار پیشگامانه فن آوری های اختصاصی. در حالی که تکنولوژی تبدیل در نظر گرفته شده است دستیابی به موفقیت آن را چند سال بیشتر از توسعه قبل از تأثیر مصرف کننده محصولات در بازار است.

"این فن آوری جدید نشان می دهد که ما می توانیم اهرم بهترین مواد علوم جدید زیستی مبتنی بر راه حل های ارائه پایدار نوآوری در کالاهای مصرفی. با سرمایه گذاری در پیشبرد زیستی مبتنی بر راه حل های ما خواهد شد و می تواند کمک به کاهش انتشار کربن از صنایع مختلف. این است که سازگار با P&>'s اظهار داشت: جاه طلبی 2030 اهداف پایداری به دنبال به, جدید, منابع تجدید پذیر از مواد خام برای تبدیل به محصولات روزمره" می گوید: دکتر آنی Weisbrod, اصلی, دانشمند, حفاظت از محیط زیست & پایداری در Procter & Gamble.

"تولید کنندگان و صاحبان نام تجاری شده است به دنبال عملی مسیرهای زیستی مبتنی بر اکریلیک اسید برای کاهش اثرات زیست محیطی و P&>'s تکنولوژی تبدیل ما به ارمغان می آورد و نزدیک به یک راه حل می گوید:" آقای Asheesh چودری جهانی مدیر توسعه کسب و کار برای شرکت کارگیل را bioindustrial کسب و کار.

"ما هیجان زده است که P&> اعطا شرکت کارگیل منحصر به فرد مجوز به این فن آوری است که تبدیل اسید لاکتیک به زیستی-اکریلیک اسید" می گوید: دکتر جیل Zullo استراتژیک بازاریابی و نوآوری رهبر برای شرکت کارگیل را bioindustrial کسب و کار. "با استفاده تجدید پذیر سالانه محصولات ما قادر خواهید بود برای کمک به کشاورز رفاه در حالی که ارائه بیشتر تجدید پذیر راه حل های که تخمین زده می شود کمتر از نیمی از GHG رد پای مقابل نفت بر اساس معادل است."

در مورد شرکت کارگیل

شرکت کارگیل را 160,000 کارکنان در سراسر 70 کشور کار خستگی ناپذیر برای رسیدن به هدف ما از تغذیه جهان در امن و مسئول و پایدار. هر روز ما ارتباط کشاورزان با بازار مشتریان با مواد تشکیل دهنده و مردم و حیوانات با مواد غذایی آنها نیاز به رشد. ما ترکیب 154 سال تجربه با فن آوری های جدید و بینش به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای مواد غذایی, کشاورزی, مالی و صنعتی به مشتریان در بیش از 125 کشور جهان است. Side-by-Side ما در حال ایجاد یک قوی تر و آینده ای پایدار برای کشاورزی است.

در مورد Procter & Gamble

P&> در خدمت مصرف کنندگان در سراسر جهان با یکی از قوی ترین مجموعه مورد اعتماد, با کیفیت, رهبری, مارک های از جمله همیشه®Ambi Pur®آریل®فضل®, Charmin®تاج®سحر®, کرک®پری®, Febreze®به دست آوردن®Gillette®سر و شانه®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®SK-II®, جزر و مد®, Vicks®و زمزمه®. P&> جامعه شامل عملیات در حدود 70 کشور در سراسر جهان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب