"حفاظت از تروی" در حال حاضر رایگان در آمازون به مدت 5 روز (تا 7/3/2020) -

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار David & Melora وگل جدید کتاب "حفاظت از تروی: شکستن زنجیره ای از کودک آز

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار David & Melora وگل جدید کتاب "حفاظت از تروی: شکستن زنجیره ای از کودک آزاری است." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در ژوئن 29th.

این کتاب در مورد دو مراقبت از پدربزرگ و مادربزرگ که خود را در میان یک نبرد حضانت مربوط به خود دو نوه است که آنها باور دارند که نادیده گرفته شده توسط مادر کودک. در سراسر کتاب آنها اغلب نقش کارآگاه که رانده به دنبال سرنخ ها و پیدا کردن شواهد برای حمایت از افکار خود برای اثبات خود را به کج قاضی. این کتاب تجدید نظر برای هر کسی که علاقه مند در یک suspenseful, خانواده, داستان با بسیاری از تاب و چرخش. آن را نیز جذب خوانندگان که می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد مشکلات نظام حقوقی ما. برای کسانی که در مواجهه با یک وضعیت مشابه به یکی از Vogels خود را در این کتاب فراهم می کند انگیزه و یک مسیر برای نگه داشتن مبارزه برای عدالت است.

"حفاظت از تروی" توسط David & Melora وگل رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (6/29/2020 – 7/3/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B089VBQ5R6.

"حفاظت از تروی" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم می گویند:

""حفاظت از تروی: شکستن زنجیره ای از کودک آزاری' واقعی حسابداری از پدربزرگ و مادربزرگ تروی که جلو در قلب خود رشته. آنچه این زن و شوهر از طریق عشق خود را نوه باور نکردنی است. قلب من می رود به آنها! آن را باید به عنوان خوانده شده برای هر کسی که در یک وضعیت مشابه است." – مشتریان آمازون

"غمگین است به درک که این افراد به اتهام حمایت از کودکان ما در حال انجام چنین کار ناکافی. مردم باید مسئول حفاظت از آسیب پذیرترین شهروندان است. با تشکر از شما برای آوردن این مضحکه می خواند و به ما توجه است. می دانیم که نماز ما با شما هستند و تروی." – مایکل Conneely
 
برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

دیوید وگل کار کرده است برای بهبود زندگی کودکان از طریق سیستم آموزش و پرورش عمومی برای نزدیک به بیست سال است. او زندگی می کند در جنوب غربی فلوریدا با همسر و co-نویسنده Melora وگل. آنها مطرح کرده اند سه فرزند هم دارند و به تازگی تبدیل به
پدربزرگ و مادربزرگ به Jameson Troy پیتز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب