تظاهرات علیه ولادیمیر پوتین سنگ روسیه خاباروفسک

مردم در شرق استان خاباروفسک شده اند برگزاری تظاهرات علیه ولادیمیر پوتین برای نزدیک به یک هفته است. رئیس جمهور

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

مردم در شرق استان خاباروفسک شده اند برگزاری تظاهرات علیه ولادیمیر پوتین برای نزدیک به یک هفته است. رئیس جمهور روسیه به مداخله نمی, از ترس این که اقدام می تواند نتیجه معکوس و تضعیف قدرت را در دستان خود.

اخیر تغییر قانون اساسی اجازه می دهد تا ولادیمیر پوتین به خدمت یک سوم متوالی و پنجم به طور کلی مدت به عنوان رئیس جمهور روسیه بیشتر سمان خود را نگه دارید و بر روی قدرت. همه پرسی ساخته شده است که این مرحله ممکن است قاب شده بود به عنوان نشانه های عمومی گسترده ای حمایت از رئیس جمهور و سیاست های خود را. اما فقط دو هفته بعد از رای گیری, پوتین چهره جدی داخلی به چالش بکشد. معترضان به خیابان آمده اند از تاریخ 10 ژوئیه بازداشت سرگئی Furgal محبوب فرماندار شرقی استان خاباروفسک. شنبه گذشته دهها هزار نفر از روس ها اعتراض در شهر خاباروفسک — ساخت آن را بزرگترین اعتراض سیاسی تا کنون شده است در صحنه وجود دارد. برخی از معترضان شنیده می شد فریاد "پوتین باید برود!" و "پوتین دزد!"

خاباروفسک نهفته روسیه در نزدیکی مرز با چین است. اقتصاد آن عمدتا بر اساس جنگلداری و شیلات. این منطقه دقیقا شناخته شده به عنوان یک مخالف و استحکامات. حتی پس از خاباروفسک استان باعث جزئی سیاسی احساس زمانی که فرماندار پوتین روسیه متحد حزب انتخاب شد از دفتر در تابستان 2018 با Furgal موفقیت او است.

محققان متهم فرماندار داشتن دستور قتل دو تاجر حدود 15 سال پیش. Furgal رد اتهام.

Russland Massenkundgebung in Chabarowsk (Reuters/A. Kolbin)

تظاهرات کشیده شده اند هزاران نفر از مردم و بزرگترین تا کنون در منطقه

که گام صدمه دیده است'

Furgal, 50, یک عضو شورای ملی حزب لیبرال دموکرات روسیه که کنترل دولت از هفت استان های شرقی. در حالی که به طور رسمی یک حزب اپوزیسیون آن شده است تا حد زیادی toeing کرملین خط.

فرماندار ساخته شده یک نام برای خود به عنوان یک خوش برخورد رهبر که قطع نوار قرمز و اجرا سیاستهای اجتماعی 29 ساله تاجر به نام روسلان Ibragimov گفت: Furgal "کاهش قیمت بلیط هواپیما و مطمئن ساخته شده مدارس در خدمت بهتر غذا." Ibragimov گفت: سازمان های دولتی مشغول به کار بودند موثرتر تحت Furgal.

کرملین به حال در بر داشت Furgal را 2018 پیروزی سخت برای معده است. فقط چند ماه بعد پوتین تصمیم به حرکت استان از خاباروفسک به شهر ولادی وستک. "که گام صدمه دیده است اما مردم آن را پذیرفته" Ibragimov گفت. اما مردم نمی خواهد تحمل Furgal بازداشت او اضافه شده است.

Ruslan Ibraghimov (Privat)

خاباروفسک تاجر Igragimov گفت Furgal ساخته شده بود دولت کارآمد تر

عمل انتقام ؟

بسیاری از مردم گمان می کنند که Furgal بازداشت شد یک عمل انتقام. پس از همه, بیش از یک سوم از این استان به 1.3 میلیون نفر رای دادند و در برابر پوتین اصلاح قانون اساسی. در سراسر روسیه به طور متوسط تنها 21 درصد مخالف تغییر دهید.

Fabian Burkhardt از لایبنیتس موسسه شرق و جنوب شرقی اروپا مطالعات وجود دارد گفت: ممکن است به دلایل مختلف برای پوتین گریزی به Furgal. "من فکر می کنم دلیل آن این است که Furgal را LDPR حزب حاکم بر پارلمان منطقه ای و شورای شهر می گوید:" Burkhardt. او معتقد است این بوده است که خار در کرملین طرف و آن است که در حال حاضر "در تلاش برای ریشه کن کردن LDPR سیستم و به دست آوردن مجدد کنترل."

تا کنون کرملین خودداری از سرکوب تظاهرات که نه مجاز. پلیس روسیه است به عنوان نمونه گرفته شده سنگین دست روش برای متفرق کردن معترضان — که پوتین سخنگوی دیمیتری Peskov سرنوشت آنها در روز سه شنبه. او گفت: آن را ستوده است که هیچ "تحریکات و حوادث" رخ داده بود. و پوتین های منطقه ای نماینده یوری Trutnev حتی اعلام کرد که "مردم باید حق بیان نظر خود را."

مسکو-بر اساس تحلیلگر نیکولای پتروف تعجب است که "کرملین انتظار نیست این مقاومت مواجه." او گفت که مقامات کرملین به حال misjudged منطقه و "وحشیانه حذف Furgal بود به سادگی یک گام بیش از حد." "کرملین نمی تواند مانور خود را برای خروج از این وضعیت است." "هیچ راهی وجود دارد بدون آسیب بیشتر است." پتروف گفت: او در نهایت انتظار می رود که کرملین را قرار داده و آن پا کردن در یک نمایش قدرت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب