انتشار لیست دفترچه

در 29 مارس سال 2020 Diageo تکمیل یک ثانیه-ثبت نام $2.5 میلیارد دلار اوراق قرضه معامله متشکل از $750 میلیون 1.3

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

در 29 مارس سال 2020 Diageo تکمیل یک ثانیه-ثبت نام $2.5 میلیارد دلار اوراق قرضه معامله متشکل از $750 میلیون 1.375% نرخ ثابت یادداشت با توجه 2025; $1 میلیارد 2.000% نرخ ثابت یادداشت با توجه 2030; و $750 میلیون 2.125% نرخ ثابت یادداشت با توجه 2032 (به "صدور"). Diageo اعلام کرد که آن را منتشر کرده است یک لیست دفترچه (این "دفترچه") در رابطه با صدور. صادر کننده از یادداشت شد Diageo سرمایه plc با پرداخت اصل و سود به طور کامل و بدون قید و شرط تضمین شده توسط Diageo plc.

دفترچه تایید شده توسط سازمان رفتار مالی در 9 ژوئن 2020 و در دسترس است برای مشاهده اینجا هستید::

http://www.rns-pdf.londonstockexchange.com/rns/4299P_1-2020-6-9.pdf

یک کپی از دفترچه ارائه شده به ملی مکانیزم ذخیره سازی خواهد شد و به زودی در دسترس خواهد بود برای بازرسی در: https://data.fca.org.uk/#/nsm/nationalstoragemechanism

------

سلب مسئولیت

دفترچه تلقی نمی شود پیشنهاد به فروش و یا درخواست پیشنهاد برای خرید هر گونه یادداشت ها در هر حوزه قضایی به هر فرد به آنها آن است که غیر قانونی به پیشنهاد و یا درخواست در چنین حوزه قضایی است. توزیع بروشور و ارائه یا فروش یادداشت های تحت دفترچه ممکن است محدود شده توسط قانون در برخی از حوزه های قضایی است.

افرادی را که در اختیار داشتن دفترچه و یا هر گونه یادداشت ها ارائه شده و به فروش می رسد تحت دفترچه ممکن است باید اطلاع رسانی خود را در مورد و مشاهده هر گونه محدودیت در توزیع بروشور و ارائه و فروش از یادداشت ها. به طور خاص, لطفا توجه داشته باشید که اطلاعات موجود در این خبر ممکن است خطاب به و/یا هدفمند در افرادی که ساکنان خاص تنها کشور و در نظر گرفته شده است برای استفاده و نباید با تکیه بر هر فرد خارج از این کشور است.

Diageo ثبت شده است یک بیانیه ثبت نام با ایالات متحده آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) برای ارائه این یادداشت که این ارتباط مربوط است. دفترچه نباید تشکیل یک پیشنهاد به فروش و یا درخواست پیشنهاد برای خرید اوراق بهادار یا در ایالات متحده و یا هر گونه دیگر صلاحیت و نه باید وجود داشته باشد هر گونه فروش این اوراق بهادار را در هر

صلاحیت این دادگاه ها که در آن چنین ارائه درخواست یا فروش غیر قانونی خواهد بود قبل از ثبت نام و احراز صلاحیت تحت قوانین اوراق بهادار از هر گونه صلاحیت. هیچ ارائه عمومی از یادداشت ها در ایالات متحده آمریکا است که ساخته شده تنها با استفاده از یک دفترچه مکمل به دفترچه گنجانده شده در بیانیه ثبت نام با ثبت SEC توسط Diageo plc Diageo سرمایه Diageo plc و شرکت سرمایه گذاری. دفترچه که در بیانیه ثبت نام (که متفاوت از دفترچه) و دفترچه مکمل و دیگر اسناد Diageo ثبت شده است با SEC حاوی اطلاعات در مورد Diageo و ارائه یادداشت ها. شما ممکن است این اسناد به صورت رایگان با مراجعه به ادگار در وب سایت SEC در www.sec.gov.

در مورد Diageo

Diageo یک رهبر جهانی در نوشیدنی الکل با یک مجموعه فوق العاده از مارک های سراسر ارواح و آبجو. این برندها عبارتند از: Johnnie Walker, تاج سلطنتی جب بیوکنن و ویندزور whiskeys, Smirnoff, Cîroc و Ketel One vodkas کاپیتان مورگان, Baileys دان خولیو Tanqueray و رکوردهای گینس.

Diageo جهانی شرکت و محصولات ما در بیش از 180 کشور در سراسر جهان است. این شرکت ذکر شده است در هر دو بازار بورس لندن (DGE) و بازار بورس نیویورک (DEO).

جشن زندگی, هر روز همه جا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب