پولیتزر جوایز NYT در روسیه گزارش

امریکا معتبرترین جایزه روزنامه نگاری اعلام شده است و پس از آنها به علت coronavirus. انتشارات در آلاسکا و کنتاک

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

امریکا معتبرترین جایزه روزنامه نگاری اعلام شده است و پس از آنها به علت coronavirus. انتشارات در آلاسکا و کنتاکی اهدا شد به صورت محلی گزارش های تحقیقی.

پولیتزر جایزه برای برتری در آمریکا روزنامه نگاری در سال 2019 منتشر شد آنلاین در روز دوشنبه. در ابتدا برنامه ریزی شده در آوریل 20, جوایز منتشر شد دو هفته بعد.

تاخیر بود به پولیتزر اعضای هیئت مدیره بیشتر زمان خود را برای ارزیابی به عنوان بسیاری از آنها گرفتار گزارش coronavirus بیماری همه گیر.

ادامه مطلب: DW جایزه افتخارات روزنامه نگاران مورد آزار و اذیت coronavirus گزارش

با توجه به اقدامات مختلف برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله این پولیتزر جوایز ناهار بود که برنامه ریزی شده برای این ماه به تعویق افتاده است.

پولیتزر جوایز در نظر گرفته معتبرترین جایزه روزنامه نگاری در آمریکا و اعطا شده است سالانه از سال 1917.

NYT برنده, گزارش بین المللی

در این سال برنده جایزه پولیتزر در خدمات عمومی رفت و به انکوریج آلاسکا اخبار روزانه و ملی ProPublica نشریات که به صورت یک گزارش که نشان داد عدم حفاظت پلیس در یک سوم از دولت در روستاها.

افشای چپاولگر شیوه های وام دهی در شهر نیویورک تاکسی صنعت فرود آمد نیویورک تایمز جایزه برای بررسی گزارش.

این بار نیز برنده این گزارش بین المللی جایزه "داستان enthralling گزارش در معرض خطر" در مورد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به دولت است.

افسانه ای نشریه همچنین برنده در تفسیر رده برای مقاله توسط روزنامه نگار قدیمی هانا جونز در 1619 پروژه گسترده سؤال برده داری از آمریکا تاسیس به این روز است.

ادامه مطلب: Pulitzers افتخار پوشش از ما اسلحه کشتار تهمت پروب

یکی دیگر از روزنامه های غول پیکر واشنگتن پست مفتخر شد به گزارش اثرات زیست محیطی شدید درجه حرارت در رده های توضیحی گزارش.

کارکنان Courier-Journal of Louisville, Kentucky, مفتخر شد با شکستن اخبار گزارش جایزه برای نوردید نژادی و نابرابری و مسائل دیگر در موجی از فرماندار زندان میبخشد.

محلی گزارش جایزه رفت و به بالتیمور خورشید برای تحقیقات خود را در سود و قبلا نامعلومی مالی رابطه بین شهردار و بیمارستان های عمومی سیستم.

در عکاسی خبری بندی استاندارد حامل آسوشیتد پرس (AP) و مهر مفتخر شد. AP برنده از ویژگی های جایزه عکاسی برای تصاویر خود از هند را سرکوب در کشمیر در حالی که انتخاب برنده breaking news, عکاسی, جایزه برای پوشش آن از اعتراض در هنگ کنگ.

ویژه استنادی

پولیتزر هیئت مدیره نشان داد که گیرنده گیرنده خاص آن استناد خواهد بود اواخر ایدا B. چاه.

بیشتر بخوانید: تهدید بدخیم, آمریکا: روزنامه نگاری در این بیماری همه گیر کوروناویروس

متولد و بزرگ شده در آمریکای جنوبی ولز شد یک فعال حقوق مدنی در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 استفاده می شود که او را به نوشتن به افشای چگونه مجازات به عنوان یک ابزار سرکوب علیه آمریکایی های آفریقایی تبار.

پولیتزر هیئت مدیره اشاره کرد: "او برجسته و شجاع گزارش وحشتناک و باطل خشونت علیه آمریکایی های آفریقایی تبار در دوران مجازات."

استناد می آید با یک ترکه از حداقل $50,000 در حمایت از چاه' ماموریت با دریافت کنندگان اعلام می شود هیئت مدیره گفت.

jcg/rc (Reuters, AP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن