پوما و Central Saint Martins کاوش بیشتر فن آوری های پایدار در مجموعه جدید

این مجموعه شامل طیف وسیعی از کفش و پوشاک و لوازم جانبی را برای هر دو مردان و زنان است. این پیاده سازی برش لبه

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

این مجموعه شامل طیف وسیعی از کفش و پوشاک و لوازم جانبی را برای هر دو مردان و زنان است. این پیاده سازی برش لبه رنگرزی فن آوری های مانند "پیش بینی رنگ" و چاپ دیجیتال که کاهش استفاده از مواد شیمیایی و آب است. پس از آزمایش در این مجموعه با Central Saint Martins, پوما نیز رول از این فن آوری در بخش دیگر از محصولات خود ،

پیش بینی رنگرزی یک فرایند است که با استفاده از انرژی کمتر آب و مواد شیمیایی از متعارف پردازش مرطوب به عنوان یک گام در فرایند رنگرزی حذف شده است. دیجیتالی چاپ آرم به طور مستقیم بر روی پارچه نیز کمک می کند تا کاهش ضایعات و مواد شیمیایی. با این طرح پوما کاهش مصرف آب در این مجموعه تا به 17.4 درصد بسته به نوع محصول.

کاهش هدر می رود فراتر از چرخه تولید است که چرا پوما همچنین شیرجه زده از راه های جدید برای بازاریابی خود پایدار تر. کمپین تصاویر برای مجموعه بودند دیجیتالی نمونه برداری با استفاده از تکنولوژی هلندی, دیجیتال, مد, خانه Fabricant.

با استفاده از پنبه از پنبه بهتر طرح پوما نیز به طور قابل توجهی کاهش استفاده از آب در تولید مواد اولیه برای این مجموعه است. در سال 2019 پوما ذخیره بیش از 13 میلیارد لیتر آب با استفاده از BCI پنبه در سراسر طیف محصولات خود را که معادل 200 میلیون میانگین دوش.

پوما x CSM مجموعه در دسترس خواهد بود در سطح جهان در مارس 14, در PUMA.com انتخاب و خرده فروشان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب