پوتین سخنگوی دیمیتری Peskov مبتلا به کروناویروس

سخنگوی کرملین دیمیتری Peskov گفت و دریافت درمان های جدید coronavirus به عنوان کشور ثبت یک رکورد دیگر پرش در عف

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

سخنگوی کرملین دیمیتری Peskov گفت و دریافت درمان های جدید coronavirus به عنوان کشور ثبت یک رکورد دیگر پرش در عفونت های جدید. رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین بوده است, کار از راه دور.

سخنگوی کرملین دیمیتری Peskov گفت و دریافت درمان های جدید coronavirus به عنوان کشور ثبت یک رکورد دیگر پرش در عفونت های جدید. رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین بوده است, کار از راه دور.

دیمیتری Peskov شد آخرین سطح بالا مقام به آزمایش مثبت برای coronavirus پس از نخست وزیر میخائیل Mishustin و دو وزیر نیز مجبور به خود منزوی.

بیشتر بخوانید: روسیه است در حال اجرا یک coronavirus کمپین دروغ?

"بله, من مریض شدم. دریافت درمان" Peskov گفت: خبرگزاری روسی اینترفاکس روز سه شنبه اضافه کرد که او در یک بیمارستان.

52 ساله Peskov کار کرده است به عنوان سخنگوی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای بیش از یک دهه است و یکی از شناخته شده ترین چهره در سیاست روسیه. با توجه به گزارش TASS آژانس Peskov آخرین ملاقات با رئیس جمهور بیش از یک ماه پیش.

تاج-تعطیلات " برش های کوتاه

اخبار Peskov این عفونت می آید پس از این کشور مقامات بهداشتی گزارش شکستن رکورد پرش در عفونت های روز سه شنبه با بیش از 11,000 موارد جدید. افزایش روزانه در این کشور باقی ماند بالاتر از 10 ، 000 مورد جدید در هر روز پس ممکن است 3. با بیش از 232,243 تایید عفونت از بعد از ظهر سه شنبه, روسیه در حال حاضر رتبه دوم در دنیا بر اساس تعداد کل coronavirus بیماران با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز موسسه. این ما منجر لیست با حدود 1,350,000 موارد است.

بیشتر بخوانید: روسیه 'کرونا-تعطیلات' ترک کسب و کارهای کوچک در سقوط آزاد

ولادیمیر پوتین بیشتر کار شده است از محل اقامت خود در خارج از مسکو برگزاری ویدئو کنفرانس با مقامات برخی از آنها پخش زنده در تلویزیون. با وجود عفونت در ردیف بالا از دولت کرملین اصرار دارد که سلامت و 67 ساله رهبر است که با دقت محافظت می شود.

در روز سه شنبه پوتین اعلام کرد کارخانه و کارگران ساخت و ساز خواهد به بازگشت به کار با وجود این بیماری همه گیر.

"این به نفع همه ما برای اقتصاد به حالت عادی بازگشت سریع" پوتین گفت.

dj/rc (رویترز, DPA, اینترفاکس)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن