PYR گسترش میابد او ادامه, Chelsea Clinton #1 نیویورک تایمز پرفروشترین کتاب مصور در مورد زن Changemakers

Philomel کتاب یک اثر از پنگوئن خوانندگان جوان اعلام کرده است که گسترش چلسی کلینتون's #1 نیویورک تایمز پرفروشتر

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

Philomel کتاب یک اثر از پنگوئن خوانندگان جوان اعلام کرده است که گسترش چلسی کلینتون's #1 نیویورک تایمز پرفروشترین او ادامه سری است که بیش از 1.3 میلیون نسخه در چاپ در آمریکای شمالی با یک جدید در فروش تاریخ برای او همچنان در ورزش: المپیک آمریکا که تغییرات بازیآزاد در 22 سپتامبر سال 2020 و جدید کودکان در فصل سری کتاب برای خوانندگان سنین 6 - 9 راه اندازی ژانویه 2021.

"با این کتاب امید من این است به گسترش آنچه خوانندگان جوان را به عنوان ممکن است برای خود خواهر همکلاسی ها و دوستان و جهان ما" گفت: "چلسی کلینتون. "و من امیدوارم که همه فرزندان – دختران و پسران به طور یکسان – ادامه خواهد داد به الهام و قدرت باور نکردنی زنان که تداوم کمک کرده است تا ما را در جهان روشن تر و هیجان انگیز تر سالم تر و عادلانه است."

او در ادامه ورزش را جشن می گیرند زنان آمریکایی که با آن مواجه شده اند خود را منحصر به فرد مجموعه ای از چالش های بی شماری در سراسر ورزشی و سطح بازی و سرآمد به دلیل پشتکار خود را. زنان در این کتاب عبارتند از مارگارت ایوس ابوت گرترود Ederle میلدرد "کودک" Didrikson Zaharias, ویلما رودلف ژان Driscoll میا هام و المپیک 1996, فوتبال, تیم, Kristi Yamaguchi, ونوس و سرنا ویلیامز, Misty May-Treanor و Kerri Walsh, Jennings, دیانا Taurasi سیمون Biles, سایه محمد و Jocelyne و مونیک Lamoureux. اسپانیایی-زبان نسخه الا Persistió en el Deporte خواهد بود به طور همزمان منتشر شد.

فصل کتاب با الهام از چلسی کلینتون و الکساندرا Boiger #1 نیویورک تایمز پرفروشترین او ادامه تصویر کتاب, راه اندازی خواهد شد در ژانویه سال 2021 با انتشار از او همچنان ادامه داشت: Harriet Tubman, نوشته شده توسط تحسین, نیویورک تایمز پرفروشترین و Coretta اسکات کینگ, کتاب های برنده جایزه نویسنده آندره دیویس Pinkney. قسط جدیدی را منتشر خواهد کرد و هر ماه یک جایزه edition در ماه دسامبر. هر 80 صفحه کتاب را به تمرکز بر روی یکی از 13 زنان برجسته در او همچنان ادامه داشت: 13 آمریکایی زنانی که جهان را تغییر خواهد از ویژگی های معرفی شده توسط Chelsea Clinton, کاور توسط Alexandra Boiger و داخلی سیاه و سفید تصاویر توسط جیلیان سنگ چخماق است.

کامل انتشار برنامه شامل: Harriet Tubman توسط آندره دیویس Pinkney (ژانویه), Claudette Colvin توسط Lesa کلاین-Ransome (فوریه), Sally Ride توسط Atia Abawi (مارس) ویرجینیا آپگار توسط دکتر Sayantani DasGupta (مارس) نلی بلای توسط میشل نادسن (مه), Sonia Sotomayor مگ مدینه (ژوئن), فلورانس, گریفیث جوینر توسط ریتا ویلیامز-گارسیا (ژوئیه), Ruby پل توسط Kekla Magoon (اوت) کلارا Lemlich توسط دبورا Heiligman (سپتامبر), مارگارت چیس اسمیت توسط یاقوت شامیر (اکتبر), ماریا Tallchief توسط کریستین بعد (نوامبر) هلن کلر توسط کورتنی Sheinmel (دسامبر) اپرا وینفری توسط رنه واتسون (دسامبر جایزه!)

"چلسی کلینتون کتاب را برانگیخته مهم گفتگو در مورد دستاوردهای زنان" گفت: آندره دیویس Pinkney نویسنده اولین قسط از او ادامه سری کتاب فصل. "این یک افتخار به میان 'Persisterhood' از نویسندگان چلسی مونتاژ شده است و برای معرفی چنین مجموعه ای موثر از قابل توجه sheroes. Harriet Tubman داستان است به خصوص مربوط به امروز است. هریت را پشتکار و ابتکار و خلاقیت و شن آورده حقوق زنان و مردم از رنگ بر روی مرحله ملی و کمک به تعریف معنای واقعی برابری به عنوان ما در حال حاضر آن را می دانم."

چلسی کلینتون نویسنده #1 نیویورک تایمز پرفروشترین کتاب تصویر او همچنان ادامه داشت: 13 زنان آمریکایی که دنیا را تغییر داد که ستایش در یک ستارهدار نقد و بررسی توسط ناشران هفتگی به عنوان یک "دوست داشتنی در حال حرکت کار ادبیات کودکان [و] جلا مقدمه ای متنوع و انجام گروهی از زنان است." او همچنین نویسنده کتاب تصویر بزرگ باغ و شرکت نوشته شده با Hillary Rodham Clinton, و آینده او همچنان در ورزش: المپیک آمریکا که تغییرات این بازی است. او دیگر کتاب عبارتند از: نیویورک تایمز پرفروش اجازه ندهید که آنها را ناپدید می شوند: 12 گونه های در معرض خطر در سراسر جهان; شروع در حال حاضر! شما می توانید تفاوت را; او همچنان در سراسر جهان: 13 زنانی که تغییر تاریخچه; این جهان خود را: دریافت الهام گرفتن و رفتن!; کتاب زنان شجاع: داستان های مورد علاقه از شجاعت و انعطاف پذیری شرکت نوشته شده با Hillary Rodham Clinton; و حاکم بهداشت جهانی: که جهان را اداره می کند و به همین دلیل?, شرکت نوشته شده با Devi Sridhar. چلسی کلینتون معاون رئیس بنیاد کلینتون که در آن او کار می کند در بسیاری از طرح ها از جمله کسانی است که برای کمک به توانمند سازی نسل بعدی رهبران. او در نیویورک زندگی می کند با شوهرش مارک, فرزندان خود, و خود را سگ Soren.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب