کوانتاس و Jetstar راه اندازی گردشگری بازیابی فروش

کوانتاس و Jetstar اعلام کرده اند با تخفیف کرایه 200,000 صندلی و نقاط ارائه می دهد برای آگهی مکرر به راه اندازی

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

کوانتاس و Jetstar اعلام کرده اند با تخفیف کرایه 200,000 صندلی و نقاط ارائه می دهد برای آگهی مکرر به راه اندازی مجدد داخلی صنعت گردشگری و کمک به خانواده و دوستان دوباره.

Jetstar در حال راه اندازی یک فروش در 35 مسیرهای سراسر 15, مقصد, در, New South Wales, ویکتوریا, جنوبی, استرالیا, Northern Territory و کوئینزلند.

وجود دارد 10,000 کرایه برای $19 یک طرفه در 22 مسیرهای از جمله ملبورن به سیدنی سیدنی به ساحل طلا ملبورن به Byron Bay (بالینا), Brisbane به Whitsunday Coast (Proserpine) و آدلاید به کنز.

دیگر نرخ فروش عبارتند از بریزبن به مککی از $49 سیدنی به جزیره هامیلتون از 79 دلار و بریزبن به داروین از 79 دلار. کرایه فروش در jetstar.com از 9 صبح تا امروز و اجرا تا 23:59 (AEST) 22 ژوئن 2020 مگر اینکه فروخته شده قبل از.

Jetstar ارائه خواهد شد نرخ فروش به/از غرب استرالیا و تاسمانی زیر تایید از تاریخ است که مرزها باز خواهد شد تا.

کوانتاس ارائه آن 13 میلیون آگهی های مکرر سه امتیاز در تمام پروازها در سراسر کشور از 27 ژوئن تا 31 اکتبر سال 2020 است. این سه نقطه فروش در دسترس است qantas.com در حال حاضر اجرا می شود و تا 24 ژوئن سال 2020 است.

هر دو شرکت های هواپیمایی در حال ارائه به مشتریان انعطاف پذیری بیشتر زمانی که آنها کتاب با امکان تغییر تاریخ پرواز خود را یک بار بدون پرداخت یک تغییر هزینه. مشتریان خواهد شد که برای پوشش دادن هر گونه افزایش کرایه (اگر مربوط) برای رزرو.

 

تفسیر

کوانتاس مدیر عامل گروه آلن جویس گفت: در دو هفته گذشته تقریبا 400,000 صندلی های فروخته شده در کوانتاس و Jetstar داخلی شبکه های زیر تایید برخی از دولت مرزهای باز و هر دو شرکت های هواپیمایی افزایش ظرفیت به حد 40 درصد از سطح قبل از بحران.

"وجود دارد بزرگ مقید کردن تقاضا برای مسافرت هوایی با افرادی که مایل به دور بعد گیر بودن در خانه. ما تحقیقات به ما می گوید بیش از 75 درصد از مردم استرالیا قصد به پرواز در شش ماه آینده" آقای جویس گفت.

"ما می دانیم که این قیمت های پایین کرایه را تشویق خواهد کرد و حتی بیشتر مردم برای دریافت در یک پرواز به یک تعطیلات کوتاه و یا بازدید از خانواده و دوستان است. ما در حال حاضر دیده می شود ما پرواز از سیدنی به کنز را پر کنید تا در روز بعد از پیشنهاد کوئینزلند مرز باز تاریخ 10 جولای سال 2020 بنابراین ما در حال اضافه کردن بیشتر.

"این یک فرصت عالی برای رفتن به مکان های شگفت انگیز در حیاط خلوت خود ما است که شما نمی اطراف کردم به دیدن مانند Barossa دره یا دیواره بزرگ مرجانی است.

"به مشتریان صلح اضافی از ذهن ما و افزایش انعطاف پذیری در رزرو و پیاده سازی طیف وسیعی از اقدامات برای اطمینان از یک محیط امن در فرودگاه ها و پردازنده هواپیما. پاسخ از مشتریان که پرواز شده است بسیار مثبت است.

"به عنوان حامل ملی ما نقش مهمی بازی در رانندگی گردشگری و احیای این صنعت شده است که ویران COVID-19. وجود دارد یک میلیون نفر که در کار گردشگری در سراسر استرالیا. کل صنعت از هتل ارائه دهندگان خدمات گردشگری کوچک اپراتورها در حال مبارزه برای ایجاد یک پست همه گیر گشت.

"ما بسیاری از هواپیما بر روی زمین با هزینه های ثابت متصل به آنها بنابراین اگر ما می توانیم برخی از آنها را در هوا با ارائه ویژه کرایه این یک امتیاز مثبت برای ما و برای مردم ما برای گردشگری و برای مصرف کنندگان" افزود: آقای جویس.

کوانتاس و Jetstar ادامه به معرفی پروازها در سراسر آن شبکه داخلی در خط با تقاضا و کاهش از مرز محدودیت.

تعداد مسافر در شبکه داخلی باید دو برابر طی هفته گذشته – از 32,000 به 64,000 – و بیشتر افزایش خواهد یافت و دوباره در هفته پیش رو است.

این گروه با همکاری نزدیک با هر دو دولت ملی و گردشگری بدن برای کمک به ترویج مسافرت داخلی به خصوص با توجه مسافرت های بین المللی محدودیت به احتمال زیاد در محل باقی می ماند برای برخی از زمان.

تمام مشتریان را تشویق به دانلود این دولت استرالیا COVIDSafe برنامه و هر کسی با سرماخوردگی و آنفولانزا مانند علائم باید در خانه بماند

مشتریان باید بررسی اطلاعات مهم از جمله محدودیت های مسافرتی در qantas.com و jetstar.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن