قطر ایرویز گسترش پروازها به مقصد آمریکا با بوستون, نیویورک, لس آنجلس و واشنگتن پیوستن به شرکت هواپیمایی موجود شیکاگو و دالاس-فورت وورث پرواز

همکاری نزدیک با دولت های قطر و ایالات متحده هواپیمایی کمک کرده است را به خانه بیش از 160,000 مسافران به ایالات

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

همکاری نزدیک با دولت های قطر و ایالات متحده هواپیمایی کمک کرده است را به خانه بیش از 160,000 مسافران به ایالات متحده آمریکا از ماه فوریه در برنامه ریزی و پرواز چارتر

قطر ایرویز تعهد به بازار ایالات متحده است waivered در طول این بحران بی سابقه ای. در حالی که دیگر شرکت های هواپیمایی از خلیج فارس متوقف عامل هواپیمایی قطر همچنان به همکاری نزدیک با دولت آمریکا و فرودگاه را بیش از 160,000 رشته مردم از استرالیا و آفریقا و هند و خاورمیانه است. ملی حامل امور خارجه قطر با افتخار به تصریح بیشتر آن تعهد به ایالات متحده آمریکا با از سرگیری پروازها به مقصد نیویورک (JFK) از 19 ژوئن (افزایش به 10 هفتگی از 2 جولای) و به بوستون و لس آنجلس و واشنگتن دالس از 1 جولای. این را ببینید, هواپیمایی آمریکا, شبکه بازسازی به 39 هفتگی پروازها در اواسط ماه جولای سال 2020 است.

با قوی موجود همکاری با خطوط هوایی آمریکا و JetBlue در محل, راه اندازی مجدد این پرواز به ارمغان می آورد حتی مزایای بیشتری به قطر ایرویز مسافران است. خدمات موجود به Dallas-چهارم ارزش و شیکاگو در حال حاضر فعال کردن مسافران به کتاب بعد سفر با خطوط هوایی آمریکا به تقریبا 180 مقصد در بیش از 350 پروازهای داخلی در هر روز. این افزایش خواهد یافت و به بیش از 600 پروازهای روزانه با علاوه بر این از خدمات به بوستون, نیویورک, لس آنجلس و واشنگتن دالس. قطر ایرویز' نیویورک پرواز و پنج هفتگی بوستون پرواز را نیز تسهیل از سرگیری JetBlue codeshare. مسافران بلافاصله قادر خواهید بود به کتاب سفر در سراسر JetBlue شبکه در 70 پرواز در روز به 46 مقصد.

قطر ایرویز اجرایی گروه جناب آقای اکبر آل باکر می گوید: "پس از همه گیر شیوع در قطر ایرویز ما شده اند به طور کامل متمرکز در انجام ماموریت ما را به خانه مردم. ما از نزدیک با دولت ها در سراسر جهان برای اطمینان از خود را در رشته شهروندان می تواند سفر با خیال راحت به خانه ما بازگشت تلاش بودند به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده و مورد تحسین. ایالات متحده است که از لحاظ تاریخی بسیار مهم استراتژیک بازار برای ما هواپیمایی و در پایان آوریل, وزیر خارجه آمریکا, مایکل Pompeo شخصا ابراز قدردانی خود را از قطر ایرویز' ادامه داد: کمک و تلاش های فوق العاده ای توسعه یافته توسط شرکت هواپیمایی برای بازگرداندن ده ها هزار نفر از آمریکایی ها است.

"با راهاندازی این اضافی چهار مقصد ما آوردن مجموع به شش هواپیمایی قطر است که به وضوح نشان از آن تعهد قوی به بازار ایالات متحده است. همه از شش مقصد خواهد بود خدمت با حداقل پنج هفته پرواز از اواسط ماه جولای با 10 هفتگی پروازهای عملیاتی به JFK. ارائه بی نظیر اتصال از طریق فرودگاه بین المللی حمد در دوحه اخیرا رای بهترین فرودگاه خاورمیانه برای ششمین سال متوالی مسافران و از ایالات متحده می تواند اتصال یکپارچه با بیش از 40 شهرستانها در سراسر آفریقا و آسیا و استرالیا و شرق میانه از اواسط ماه جولای. هواپیمایی قطر به طور مستمر رهبری این صنعت بی سابقه ای در طول این ماه جمع آوری بی نظیر تجربه در حمل مسافران با خیال راحت و قابل اعتماد. با حفظ یک شبکه جهانی است که هرگز سقوط به زیر 30 مقصدهای هواپیمایی قطر باقی ماند تا به روز با آخرین در فرودگاه بین المللی روش و پیاده سازی پیشرفته ترین ایمنی و بهداشت اقدامات در هیئت مدیره هواپیما و در فرودگاه بین المللی حمد."

مسافران پرواز کلاس کسب و کار در Qsuite مجهز به هواپیما می توانید فایده از حریم شخصی پیشرفته این برنده جایزه مجموعه را فراهم می کند از جمله کشویی حریم خصوصی پارتیشن بندی و بسته شدن درب به طور کامل است که ایجاد یک خصوصی پناهگاه. مسافران همچنین می توانید انتخاب کردن به استفاده از " مزاحم نشوید (DND)' شاخص در خصوصی خود را suite اگر آنها مایل به محدود کردن تعاملات خود را با خدمه کابین. Qsuite همچنان در دسترس خواهد بود در پرواز به بیش از 30 مقصد از جمله لندن و سیدنی و سنگاپور و دالاس-فورت ورث با برنامه به آن اضافه کنید به بیشتر مسیرهای در طول تابستان است.

هواپیمایی قطر افزایش یافته آن در هیئت مدیره اقدامات ایمنی برای مسافران و خدمه کابین. شرکت هواپیمایی اجرا کرده است تغییرات متعددی از جمله مقدمه ای از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) مناسب برای خدمه کابین در حالی که در هیئت مدیره و همچنین به عنوان یک اصلاح خدمات را کاهش می دهد که تعاملات بین مسافران و خدمه پروازی. مسافران نیز خواهد شد نیاز به پوشیدن پوشش صورت های پروازی با حامل مسافران توصیه خود را به صورت مناسب و راحتی اهداف است.

برای اطمینان از مسافران می توانید برنامه سفر خود را با صلح از ذهن هواپیمایی نیز تمدید آن رزرو سیاست به ارائه حتی انتخاب بیشتر به مسافران آن است. هواپیمایی اجازه خواهد داد که نامحدود تغییرات تاریخ و مسافران می توانند تغییر مقصد خود را به عنوان اغلب به عنوان آنها نیاز به آن است که اگر در 5000 مایل از اصل مقصد است. این شرکت هواپیمایی به اتهام نیست هر کرایه تفاوت برای سفر به اتمام قبل از 31 دسامبر 2020 و پس از آن کرایه قوانین اعمال خواهد شد. تمام بلیط های رزرو شده برای سفر تا 31 دسامبر 2020 معتبر خواهد بود به مدت دو سال از تاریخ صدور. برای کامل شرایط و ضوابط بازدید www.qatarairways.com/RelyOnUs.

U. S مقصد در دسترس برای رزرو:

بوستون شروع از 1 جولای (پنج هفتگی پروازها افزایش به روزانه از اوت 1)

دوحه (DOH) به بوستون (BOS) QR743 حرکت: 08:00 می رسد 14:15

بوستون (BOS) به دوحه (DOH) QR744 حرکت: 22:00 می رسد 16:55

شیکاگو به طور مستمر عامل (پروازهای روزانه)

دوحه (DOH) به شیکاگو (ORD) QR725 حرکت: 07:45 می رسد 13:45

شیکاگو (ORD) به دوحه (DOH) QR726 حرکت: 18:50 می رسد 16:20

دالاس-فورت ورث به طور مستمر عامل (پنج هفتگی پروازها افزایش به روزانه از 23 ژوئن)

دوحه (DOH) به دالاس-فورت وورث (DFW) QR729 حرکت: 07:50 وارد 15:30

دالاس-فورت وورث (DFW) به دوحه (DOH) QR730 حرکت: 18:10 می رسد 16:40

نیویورک شروع از 19 ژوئن (جمعه تنها روزانه از 22 خرداد و 10 هفتگی از 2 جولای)

دوحه (DOH) به نیویورک (JFK) QR701 حرکت: 08:15 وارد 15:00

نیویورک (JFK) به دوحه (DOH) QR702 حرکت: 21:00 می رسد 16:15

لس آنجلس شروع از 01 جولای (سه هفتگی پروازها افزایش به پنج هفته از 17 جولای و شش هفتگی از اوت 1)

دوحه (DOH) به لس آنجلس (LAX) QR739 حرکت: 07:35 می رسد 13:35

لس آنجلس (LAX) به دوحه (DOH) QR740 حرکت: 15:35 می رسد 17:05

واشنگتن با شروع از 1 جولای (پنج هفتگی پروازها افزایش به روزانه از اوت 1)

دوحه (DOH) به واشنگتن (IAD) QR707 حرکت: 08:40 وارد 15:35

واشنگتن (IAD) به دوحه (DOH) QR708 حرکت: 20:25 وارد 15:55

حمد فرودگاه بین المللی (HIA) اجرا کرده است دقیق روش های تمیز کردن و اعمال اجتماعی فاصله اقدامات در سراسر پایانه های آن. همه مسافر تاچ پونت در حال بررسی هر 10-15 دقیقه و در هر شبانه روزی دروازه و دروازه مقابله با تمیز است پس از هر پرواز. علاوه بر این دست عفونی ارائه شده در مهاجرت و امنیت غربالگری امتیاز. HIA به تازگی رتبه "سوم بهترین فرودگاه در جهان" در میان 550 فرودگاه در سراسر جهان توسط SKYTRAX World Airport Awards سال 2020 است. HIA رای دادند "بهترین فرودگاه خاورمیانه" برای ششمین سال متوالی و بهترین خدمات کارکنان در خاورمیانه " برای پنجمین سال در یک ردیف.

یادداشت به ویراستاران:

در مورد قطر ایرویز:

یک برنده جایزه های متعدد شرکت هواپیمایی قطر ایرویز بود به نام 'جهان بهترین شرکت هواپیمایی' توسط 2019 هواپیمایی جهان, جوایز, مدیریت بین المللی حمل و نقل هوایی رتبه سازمان Skytrax. آن را نیز به نام 'بهترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه', 'بهترین کلاس کسب و کار" و "بهترین صندلی کلاس کسب و کار' در به رسمیت شناختن آن زمین شکستن کلاس کسب و کار تجربه Qsuite. قطر ایرویز تنها هواپیمایی اعطا شده است آرزو "Skytrax هواپیمایی از سال" عنوان است که به رسمیت شناخته شده به عنوان اوج تعالی در صنعت هواپیمایی پنج بار.

حمد فرودگاه بین المللی (HIA) شرکت هواپیمایی خانه و توپی بود که به تازگی رتبه "سوم بهترین فرودگاه در جهان" در میان 550 فرودگاه در سراسر جهان توسط SKYTRAX World Airport Awards سال 2020 است. افزایش از جایگاه چهارم در سال 2019 به سوم در سال 2020 HIA شده است به طور پیوسته در حال افزایش در 'جهان بهترین فرودگاه' رتبه بندی از زمان شروع عملیات در سال 2014. علاوه بر این HIA انتخاب شد 'بهترین فرودگاه خاورمیانه" برای ششمین سال متوالی و بهترین خدمات کارکنان در خاورمیانه " برای پنجمین سال در یک ردیف.

Qsuite یک اختراع قطر ایرویز, محصول, ویژگی های صنعت اول-تا کنون دو تخت در کلاس کسب و کار و همچنین پانل های حریم خصوصی است که پر کردن دور اجازه می دهد مسافران در صندلی مجاور برای ایجاد اتاق خصوصی خود را برای اولین بار در نوع خود در صنعت.

قطر ایرویز اولین خلیج فارس حامل برای پیوستن به جهانی هواپیمایی اتحاد oneworld را قادر می سازد آن مسافران برای بهره مندی از بیش از 1 ، 000 فرودگاه در بیش از 160 کشور با 14,250 خروج روزانه.

بزکوهی یک قطر ایرویز' سیستم سرگرمی در پرواز ارائه می دهد مسافران تا 4000 گزینه های سرگرمی از آخرین فیلم های پرفروش, فیلم, تلویزیون مجموعه جعبه موسیقی بازی و خیلی بیشتر. مسافران پرواز قطر ایرویز پروازهای خدمت آن B787, B777, A350, A380, A319 و انتخاب A320 و A330 هواپیما همچنین می توانید در تماس ماندن با دوستان و خانواده خود را در سراسر جهان با استفاده از برنده جایزه هواپیمایی در هیئت مدیره Wi-Fi و GSM خدمات.

هواپیمایی قطر با افتخار پشتیبانی از طیف وسیعی از هیجان انگیز بین المللی و طرح های محلی اختصاص داده شده به غنی سازی جامعه جهانی است که در آن خدمت می کند. قطر ایرویز رسمی فیفا شریک رسمی حمایت از بسیاری از سطح بالای رویدادهای ورزشی از جمله FIFA 2022 جام جهانی, بازتاب ارزش از ورزش به عنوان وسیله ای برای گرد هم آوردن مردم چیزی در هسته هواپیمایی را با نام تجاری خود پیام - رفتن مکان با هم.

قطر ایرویز حمل و نقل یکی از جهان پیشرو بین المللی حمل و نقل هوایی حمل و خدمت بیش از 60 کشتی باری به مقصد در سراسر جهان از طریق آن در سطح جهانی دوحه hub و همچنین ارائه حمل و نقل به بیش از 160 کلیدی کسب و کار و اوقات فراغت مقصد در سطح جهان در بیش از 250 هواپیما. قطر ایرویز محموله ناوگان شامل دو بوئینگ 747-8 باری, 21 بوئینگ 777 باری و پنج Airbus A330 باری.

قطر اجرایی این منشور جت خصوصی تقسیم قطر ایرویز ، لوکس جت خدمات در دسترس در سراسر جهان منشور در هیئت مدیره اپراتور تماما متعلق به کسب و کار جت ناوگان. قطر اجرایی راه اندازی مشتری برای گلف استریم را G700 جهان اول تجاری خدمات اپراتور Gulfstream G500 و بزرگترین اپراتور تجاری از G650ER در سراسر جهان است. قطر اجرایی خدمات نمونه کارها شامل هواپیما مدیریت نگهداری و ثابت بر اساس اپراتور خدمات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن