کوالکام کامل اعتبار از کوالکام 9205 مودم LTE در NTT DOCOMO کم قدرت Wide-Area Networks

کوالکام Technologies, Inc. اتمام اعتبار ما برش لبه Qualcomm® 9205 LTE IoT مودم قابلیت برای شبکه اپراتور NTT DO

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

کوالکام Technologies, Inc. اتمام اعتبار ما برش لبه Qualcomm® 9205 LTE IoT مودم قابلیت برای شبکه اپراتور NTT DOCOMO را 3GPP Release-14 LTE-M شبکه اضافه کردن به تعداد فزاینده ای از حامل در سراسر جهان به اعتبار چیپ عملکرد چند حالته IoT شبکه.

کوالکام 9205 LTE مودم Qualcomm فن آوری های' آخرین راه حل جهانی برای چند حالته IoT اتصال در سراسر جهان است. به لطف قدرت کلاس 5 چند باند تقویت کننده قدرت به طور کامل یکپارچه RF front-end و فاکتور فرم کوچک این Qualcomm 9205 مودم LTE طراحی شده برای کاهش مصرف برق تا 70% در حالت غیر فعال در مقایسه با سلف خود – انتقادی توجه به باطری IoT دستگاه هایی که نیاز به کار برای 10 سال یا بیشتر در این زمینه است. مودم هم 50% کوچکتر و مقرون به صرفه تر نسبت به سلف خود – آن را ایده آل برای کم قدرت منطقه گسترده فاکتور فرم کوچک الزامات مدرن IoT.

"ما خوشحالیم که به اعتبار عملکرد ما برش لبه Qualcomm 9205 مودم LTE در NTT DOCOMO عملیاتی شبکه گفت:" Vieri Vanghi, معاون رئیس جمهور, محصول, مدیریت, کوالکام, اروپا, Inc. "کوالکام 9205 مودم LTE ارائه می دهد به طور کامل یکپارچه قدرت کلاس 5, تقویت کننده RF front end همراه با بسیار انرژی کارآمد قابلیت های چند حالته و یکپارچه GNSS و ابر SDK ارائه شده به درایو LTE IoT راه حل است که هر دو قدرتمند در عملکرد و مقرون به صرفه و با ماندگاری طولانی عمر باتری."

"ما خوشحالیم که کوالکام فن آوری های به اتمام تست خود کوالکام 9205 مودم LTE در ما LTE-M شبکه گفت:" تاکشی Higuchi مدیر کل ارتباطات دستگاه توسعه بخش NTT DOCOMO. "ما بر این باورند که با مصرف برق کم و پشتیبانی از دیگر الزامات ضروری برای IoT دستگاه های کوالکام 9205 مودم LTE در دیدار عوامل کلیدی مورد نیاز برای برش لبه IoT اجرای و باعث می شود دستگاه های IoT جذاب تر ما LTE-M شبکه است."

برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید https://www.qualcomm.com/products/qualcomm-9205-lte-modem.

در مورد کوالکام
کوالکام است پیشرو در جهان از فن آوری بی سیم مبتکر و نیروی محرکه توسعه و راه اندازی و گسترش 5G. زمانی که ما با متصل کردن گوشی به اینترنت موبایل از انقلاب متولد شد. امروز ما بنیادی فن آوری های فعال تلفن همراه در اکوسیستم و در هر 3G, 4G و 5G گوشی های هوشمند. ما را از مزایای تلفن همراه به صنایع جدید از جمله خودرو, اینترنت, از همه چیز و محاسبات و پیشرو راه به یک جهان که در آن همه چیز و همه کس می تواند به برقراری ارتباط و تعامل یکپارچه.

کوالکام گنجانیده شده شامل ما صدور مجوز کسب و کار آنها و اکثریت قریب به اتفاق ما ثبت اختراع نمونه کارها. کوالکام Technologies, Inc. یک شرکت تابعه از کوالکام گنجانیده شده, عمل, همراه با شرکتهای تابعه آن قابل ملاحظه همه ما مهندسی و تحقیق و توسعه توابع و قابل ملاحظه ای از محصولات و خدمات کسب و کار از جمله ما QCT نیمه هادی کسب و کار.

کوالکام یک علامت تجاری از کوالکام گنجانیده شده است, ثبت شده در ایالات متحده و کشورهای دیگر است.

کوالکام 9205 مودم LTE محصول کوالکام Technologies, Inc. و/یا شرکت های تابعه آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب