کیفیت خواب مهم برای سلامتی خوب

قیصر Permanente هاوایی خواب مرکز در Pearlridge به تازگی اعطا شد مجوز رسمی توسط آکادمی آمریکایی پزشکی خواب. AAS

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

قیصر Permanente هاوایی خواب مرکز در Pearlridge به تازگی اعطا شد مجوز رسمی توسط آکادمی آمریکایی پزشکی خواب. AASM مجوز استاندارد طلا است که جامعه پزشکی و ارزیابی خواب امکانات پزشکی.

دستیابی به AASM مجوز رسمی نشان می دهد Kaiser Permanente خواب مرکز تعهد به کیفیت مراقبت بیمار محور. خواب مرکز فراهم می کند انواع مختلفی از روز و شب تست برای کمک به تشخیص و درمان اختلالات خواب و بهبود کیفیت خواب بیماران و عزیزان خود.

"خواب خوب است حیاتی برای ما سلامت روانی و جسمانی" گفت: جانت مایرز, MD, مدیر پزشکی, Kaiser Permanente هاوایی خواب مرکز. "این اعتباربخشی اذعان خدمات ارزشمند ما ارائه ما تیم فوق العاده حرفه ای و تعهد ما برای کمک به بیماران ما رسیدن به کیفیت خواب آنها نیاز به کار می کنند بازی و رشد است."

مجوز رسمی فرآیند شامل یک بررسی دقیق از تسهیلات سیاست ها و روش های قبل از محل بازدید و بازرسی توسط AASM که شامل مصاحبه با کارکنان حرفه ای و فنی از خواب تاسیسات. قیصر Permanente خواب مرکز به اتمام موقت فرایند اعتباربخشی در سال 2019.

در مورد قیصر Permanente

برای 75 سال Kaiser Permanente متعهد شده است برای شکل دادن به آینده از سلامت و مراقبت های بهداشتی و کمک به اعضای بیماران و جوامع تجربه بیشتر در سال سالم. ما به رسمیت شناخته شده به عنوان یکی از پیشرو ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و نه برای سود برنامه های بهداشتی. پس از 21 ژوئیه 1945 قیصر Permanente ماموریت بوده است به ارائه با کیفیت بالا و مقرون به صرفه و خدمات مراقبت بهداشتی برای بهبود سلامت اعضای ما و جوامع ما در خدمت است. ما در حال حاضر در خدمت 12.4 میلیون عضو در هشت ایالت و ناحیه کلمبیا. برای مراقبت از اعضا و بیماران متمرکز شده است در مجموع سلامت و هدایت شخصی خود Permanente گروه پزشکی و پزشکان و متخصصان و تیم از مراقبان. ما متخصص و مراقبت های پزشکی تیم توانمند هستند و با حمایت صنعت پیشرو پیشرفت تکنولوژی و ابزار برای ارتقای سلامت, پیشگیری از بیماری, state-of-the-art مراقبت از تحویل و در سطح جهانی بیماری مزمن مدیریت. Kaiser Permanente اختصاص داده شده به مراقبت از نوآوری های تحقیقات بالینی, بهداشت, آموزش و پرورش و حمایت از سلامت جامعه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب