ملکه Letizia از اسپانیا به ما نشان می دهد چگونه به پوشیدن Heck از یک ماسک

پس از چند ماه در انزوای انگلیسی و اروپایی خانواده سلطنتی باید شجاعانه آمده از خود محافظت املاک برای بلند کردن

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

پس از چند ماه در انزوای انگلیسی و اروپایی خانواده سلطنتی باید شجاعانه آمده از خود محافظت املاک برای بلند کردن روح خود را در محاصره هموطنان یکی op عکس در یک زمان. در انگلستان کیت میدلتون به رنگ مو خود را دوباره او عسل-ریشه رشته و اندازه گیری شاهزاده امواج سیگنال که او را به کسب و کار.

ملکه Letizia اسپانیا هم آغاز کرده است و در یک تور با خانواده اش به معنای "تقویت روحیه" و شاید منحرف کردن اذهان از ادامه گزارش های خبری در مورد او شوهر و پدر گفته shady امور مالی.

Letizia است و گفتگوها در حال حاضر در کنار او ارث در پی قارچ رسوایی با جدید ترین اتهامات که پدرش پادشاه سابق Juan Carlos I, دریافت 100 میلیون دلار از پادشاه عربستان سعودی در سال 2008.

Letizia شاید تبدیل به دیپلماتیک پانسمان به عنوان وسیله ای برای حواس پرتی و فرار.

اسپانیایی royals—Felipe, Letizia و دختران جوان شاهزاده خانم Leonor و صوفیه—در حال ظاهرا تور کشور خود را برای سرکوب COVID, ترس, تشویق اجتماعی و اقتصادی بازگشایی و پروژه برخی از صورت ظاهر از پیش همه گیر "عادی." بنابراین به طور طبیعی, Letizia را می پوشند او را از رفتن به گل زارا تاپ, طولانی, شناور, دامن و espadrilles.

به عنوان همه گیر تنزل اروپایی مد هفته به دیجیتال-تنها امور Letizia را سفر متقابل کشور تبدیل به یک باند نشان می دهد ویژگی های معمول خود را زرق و برق صدای زیر عضله دوسر و جدید و لوازم جانبی: فروتن آبی پزشکی ،

سابق روزنامه نگار شناخته شده است به یک بیت از یک سبک تبادل نظر. او را فرسوده چکمه های knee-high اسب سواري, و حتی سعی کردم دست او را در شلوار چرم. او دوست دارد لباس پوشیدن—پس چرا او انتخاب کردن برای استریل یکبار مصرف ماسک بیش تر مد-y قابل استفاده مجدد ،

پاسخ مهم نیست. وجود شادی در پوچی از دیدن 58 درصد پزشکی ماسک زوج با یک سینه سرخ لباس کوکتل. آن را بالا و پایین مد در زمان بحران.

Royals شناور از یک اروپایی شهرستان به طول یک بیماری همه گیر ممکن است آنچه جهان نیاز به درمان (به ما واکسن) اما لعنت اگر ملکه پوشیدن نیست heck از ماسک های او.

نگاهی به عنوان مثال آبی رویال Adolfo Dominguez خورشید لباس او در سویل که همسان هر دو ماسک و فلیپ را واضح کتانی پیراهن. یا گل Maje نامتقارن رهبانیت او در مایورکا برنده دیگر تلاش در رنگ هماهنگی.

"او گروه را با هم با اعتماد بنفس و ماسک است که بعد از تفکر. Coronavirus را در راه از کمد لباس او."

ماسک نگاه خیلی عادی در Letizia. لوازم جانبی نه می افزاید یا کاهد از او به نظر می رسد. آن است که یک بیانیه سیاسی یا ورزش در غرور. او گروه را با هم با اعتماد بنفس و ماسک است که بعد از تفکر. Coronavirus را در راه از کمد لباس او.

آن است relatable? نه دقیقا. حتی در بهترین زمان هیچ چیز در مورد Letizia معمولی است. ملکه بی عیب و نقص ذکراست مانع از هر گونه تظاهر او را در حال درست مثل ما. البته او را نگاه خوب در ماسک صورت. او خوب به نظر می رسد در بسیاری از چیزها است.

با بسیاری از بشریت پوشیدن همان پیراهن که دیروز فراموش کردن اگر ما خار مو ما امروز یا در واقع روز قبل از فکر گرفتن trussed تا بدون هیچ دلیل خوب به نظر می رسد ژرف. بنابراین ما باید Letizia.

تفسیر او قاتل کمد لباس به عنوان شما خواهد شد—یا خانواده اقدام به روشن کردن خلق و خوی در اسپانیا و یا فقط نام تجاری جدید تعریف تصویر خود را. در هر صورت Letizia تبدیل به ملکه ماسک—و ما می توانیم آن را بسیار قدردانی ما PJ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب