Rabo مرزی سرمایه گذاری با شرکای HV Holtzbrinck سرمایه گذاری

Rabo مرزی سرمایه گذاری ("RFV")", €150 میلیون سرمایه گذاری صندوق Rabobank, تمرکز در سطح جهان در ابتکاری Fintech

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

Rabo مرزی سرمایه گذاری ("RFV")", €150 میلیون سرمایه گذاری صندوق Rabobank, تمرکز در سطح جهان در ابتکاری Fintech و Agtech شرکت وارد همکاری با HV Holtzbrinck سرمایه گذاری ("HV") از طریق تعهد خود را به صندوق جدید (HV هشتم). HV پیشرو, آلمانی, شرکت سرمایه گذاری, حمایت از شرکت های اوایل از آغاز به کار خود را از طریق تمام عمر با مقدار تا €50 میلیون در هر شرکت است. این موقعیت منحصر به فرد است در این اکوسیستم با ارزش افزوده بالا برای کارآفرینان.

با توجه به روحیه کارآفرینی و توانایی خود را برای ساخت دیجیتال شرکت های جهانی مقیاس RFV نظر HV به شریک زندگی ایده آل برای بذر و مرحله اولیه سرمایه گذاری در منطقه DACH. RFV با HV به منظور شناسایی جالب شرکت های فن آوری که در حال اخلال و یا مؤثر بر کسب و کار فعلی از Rabobank.

جدید صندوق در حال حاضر مطرح شده و خواهد شد سرمایه گذاری از سه ماهه چهارم سال 2020 به بعد. HV هشتم خدمت خواهد کرد به عنوان یک مرحله تمام سرمایه صندوق حمایت از استثنایی بنیانگذاران در ساختمان های دیجیتال پیشرو و شرکت های. HV باقی مانده اوایل خطر یادداشت برداری, حمایت از کارآفرینان از بذر مرحله ارائه و به دنبال بزرگ در سرمایه گذاری مقدار برای بهترین اجرای دارایی. علاوه بر این یک استراتژی رشد معرفی خواهد شد در صندوق برای استقرار اولین HV بلیط حتی در مراحل بعد از توسعه یک شرکت است.

"داشتن شده است در اطراف برای بیش از دو دهه HV یکی از با تجربه ترین و طولانی ترین تاسیس VC را با کشش قوی در اروپا است. در طول سال آنها را به ایجاد یک نام تجاری قوی و نام این می رود بدون گفت که این یک فرصت بزرگ برای همکاری با این تیم است. حتی اگر آن را بسیار به چالش کشیدن محیط HV است که تمام توانایی و سابقه به ارائه دوباره در وعده خود را. از تمرکز ما در fintech و نگه داشتن یک چشم بر تحولات در بازار مجاور آن را برای اضافه کردن HV به ما صندوق از صندوق نمونه کارها." گفت: Jeroen van Doornik شریک مدیریت در RFV.

برای بیش از بیست سال HV با همکاری موسسان برای حمایت از آنها ساختمان گل سرسبد شرکت ها, رانندگی, دیجیتال, فناوری و نوآوری در زمینه B2B و B2C. HV تبدیل شده است پیشرو در سرمایه گذاری در آلمان است و در میان بالا 5 برجسته ترین سرمایه گذاران در اروپا با استفاده از اندازه معامله تجربه ارتباط و شهرت و دستاوردهای مالی در بازار خود را. HV همیشه با هدف ارتباط با کارآفرینان در اوایل. در طول تمام صندوق نسل HV پشتیبانی آنها را به مقیاس شرکت به برخی از امروز سریعترین رشد شرکت های اروپایی که جمع ارزش بازار حدود €50 میلیارد.

در مورد Rabo مرزی سرمایه گذاری

RFV است €150 میلیون سرمایه گذاری صندوق Rabobank, تمرکز در سطح جهان در ابتکاری Fintech و Agtech شرکت. RFV با هدف سرمایه گذاری به طور مستقیم در اوایل مرحله رشد (سری B) از شرکت هایی که در حال اخلال و یا مؤثر بر کسب و کار فعلی از Rabobank و غیر مستقیم در پیشرو عمومی فن آوری وجوه از جمله Holtzbrinck, Northzone, Speedinvest و Valar سرمایه گذاری.

در مورد HV Holtzbrinck سرمایه گذاری

HV Holtzbrinck سرمایه گذاری است و سرمایه گذاری در اینترنت و شرکت های فن آوری از سال 2000. HV یکی از موفق ترین و از نظر مالی قوی ترین مراحل اولیه رشد و سرمایه گذاران در اروپا است. بیش از 1 میلیارد €مطرح شده است که در چندین نسل از بودجه. HV سازگار رویکرد به دنبال رهبران بازار در اروپا tech اکوسیستم منجر به بیش از 185 سرمایه گذاری از جمله داستان های موفقیت مانند Zalando, تحویل, قهرمان FlixMobility, SumUp و مقیاس پذیر سرمایه است. HV پشتیبانی از شروع یو پی اس با سرمایه بین €500.000 و €50 میلیون. این باعث می شود HV یکی از معدود سرمایه گذاران در اروپا است که می تواند سرمایه گذاری, شروع یو پی اس از طریق تمام مراحل رشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن