خشم می سازد که فدرال آهسته راه رفتن COVID خانه سالمندان نقدی

هفته به ملی مستند the Canterbury توانبخشی و بهداشت و درمان از مرکز خارج ریچموند حال تبدیل شدن به یکی از این کش

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

هفته به ملی مستند the Canterbury توانبخشی و بهداشت و درمان از مرکز خارج ریچموند حال تبدیل شدن به یکی از این کشور را بدترین موضعی شیوع COVID-19 با 45 ساکنان مرده COVID-19 در کمی بیش از یک ماه است.

"یک بودجه عمومی خانه سالمندان است یک ویروس' رویای" دکتر جیم رایت افسر ارشد پزشکی در کانتربری گفت: در آن زمان. "مردم هم خود سیستم ایمنی بدن به خطر بیافتد—آن است که فقط یک جعبه آتش زنه است که برای مطابقت."

آوریل 13, Rep. ابیگیل Spanberger (D-VA) که نشان دهنده منطقه بود در MSNBC توضیح آنچه در خانه های سالمندان مانند Canterbury مورد نیاز—یعنی یک کل بسیاری از فدرال امداد و سریع به طوری که امکانات می تواند سهام تا در COVID-19 تست برای کمک به شناسایی شیوع تجهیزات حفاظت شخصی برای مراقبان و بودجه به استخدام کارکنان اضافی به عنوان موجود بیمار و یا سمت چپ.

اما ممکن است مورد نیاز امداد حال هنوز وارد نشده و وزارت بهداشت و خدمات انسانی است هنوز هم به وضوح توضیح داده شده به Spanberger و همکاران او چرا میلیاردها دلار را کنار بگذارند پرستاری در خانه امداد در مراقبت عمل 2.2 تریلیون دلار COVID-19 پاسخ قانونی که تصویب و در تاریخ 27 مارس بود فورا توزیع شده است.

آن را تنها در هفته گذشته که HHS اعلام کرد آن بود شروع به مستقیم $4.9 میلیارد دلار در امداد به سمت این کشور خانه های پرستاری—مبلغ که قانونگذاران مانند او باور مقدار به سختی به پرداخت در پرداختن به مشکلات فوری مانند ارائه این سطح از تست که مورد نیاز و تامین امنیت کافی PPE و نیروی انسانی.

"این فوق العاده ای شکاف بین $4.9 میلیارد دلار در سراسر واجد شرایط و امکانات واقعی نیاز" Spanberger گفت: روزانه وحش. "این بودجه بی حد و حصر اما بسیاری از مردم معتقدند که $4.9 میلیارد دلار است که به مراتب کمتر از آن باید باشد."

یک گروه دو حزبی از اعضای کنگره خواسته اند که HHS را حداقل 25 میلیارد دلار—از $175 میلیارد مراقبت های بهداشتی مجموعه صندوق در COVID قانون—در دسترس برای طیف گسترده ای از خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات. تا کنون Spanberger گفت که او را به دریافت هر گونه نشانه ای از زمانی که HHS ممکن است حرکت در انتشار پول بیشتر برای خانه های پرستاری, در میان چیزهای دیگر و توصیف ارتباط با آژانس به عنوان "یک کمی مانند یک طرفه pen pal رابطه است."

در این میان مرگ و عوارض در ادامه به سوار در خانه های پرستاری در سراسر کشور با 42 درصد از تمام COVID-19 مرگ و میر در ایالات متحده بیش از 40 ، 000—آینده از امکانات که برای مراقبت از افراد مسن است. صنعت خود را مبارزه و کوچکتر اپراتور می تواند در صورت عجز از پرداخت دیون در آینده نزدیک مگر اینکه آنها دریافت کمک از دولت با توجه به کارشناسان در این زمینه است.

هر چند شیوع کروناویروس است نامعقول دولت فدرال در حال حاضر مجبور به مقابله با یک بی حد و حصر تعداد, جدید, تهدید کننده زندگی شرایط اضطراری برخی از قانونگذاران و طرفداران و گیج شده است در سرعت آهسته از دولت در پاسخ به COVID-19 منحصر به فرد کشنده تاثیر در خانه های سالمندان. اولین عمده ایالات متحده شیوع این بیماری در ماه فوریه بود که در یک خانه سالمندان در ایالت واشنگتن—یک علامت اولیه است که این بیماری می تواند به سرعت در حال گسترش در مراکز شلوغ با افراد مسن.

که ضروری کمک های مالی برای کسانی که امکانات را در چنین زمان طولانی برای دریافت کردن درب می گویند برخی از کارشناسان به مثابه یک شکست رهبری از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. "دولت تا به حال هیچ سرنخی چه آن را انجام می دهند با توجه به سالمندان و مراقبت طولانی مدت" می گوید: Michael Wasserman, مدیر خانه سالمندان ایمنی بیمار برای انجمن کالیفرنیا در دراز مدت مراقبت های پزشکی حرفه ای برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی.

هر چند وجود دارد "واقعا مردم خوب" کار در سازمان مانند مراکز کنترل بیماری و پیشگیری واسرمن می گوید تعهد می افتد رهبری در آن سازمان و در کاخ سفید است. "من نگران هستم که این دولت فقط به طور کامل نابینا به آنچه که در خانه های سالمندان شده است و متمرکز بر آنچه به طور موثر مقابله با آن است."

علنا مقامات از دولت باید اذعان کرد که نیاز به کمک های مالی مستقیم از مراقبت عمل به خانه های سالمندان به عنوان شیوع بیماری در کسانی که امکانات بدتر بیش از ماه آوریل است. در آوریل 22, HHS وزیر الکس آذر گفت: "هنوز هم وجود دارد برخی از ارائه دهندگان" که نیاز به کمک ویژه. "پرستاری ماهر امکانات برای مثال نیاز به منابع مالی هر دو به عنوان بخشی از ما به طور کلی ارائه دهنده جبران تلاش و به خاطر آنها رنج می برند خاص هزینه از COVID-19" او گفت:.

یک ماه بعد در مه 22 آذر اعلام کرد انتشار $4.9 میلیارد دلار به پرستاری امکانات. "این کمک های مالی امن توسط رئیس جمهور تهمت را کمک به خانه های سالمندان نگه داشتن سالمندان و مراقبت از آنها به صورت امن در طول COVID-19 pandemic" گفت: آذر. "مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ارائه هر منبع ما می توانیم از کمک های مالی مستقیم و PPE محموله به مقررات انعطاف پذیری و کنترل عفونت مشاوره برای محافظت از سالمندان در خانه های سالمندان و کسانی که مراقبت از آنها."

در آن انتشار HHS گفت که نهفته امکانات را همه دیدن ثابت $50,000 امداد مجموع و سپس اضافی 2500 دلار برای هر تخت در مرکز. خانه های پرستاری را به گواهی آنها تنها با استفاده از بودجه برای تصویب اهداف مانند تهیه PPE و جلوگيري از سطح نیروی انسانی. HHS نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر از روزانه وحش.

برای مطمئن شود, نمایندگان مجلس و کارشناسان در حال رها به بودجه راه خود را به خانه های سالمندان. اما مقدار اولیه توزیع شده توسط HHS—و راه آن را در حال توزیع—به نظر نمی رسد به مربع با مقیاس از وظایف اساسی این است که این امکانات را به انجام اگر آنها برای مهار شیوع بیماری و صرفه جویی در زندگی می کند. گروه صنعت گذاشته اند 10 میلیارد دلار به عنوان یک مبلغ است که می تواند دیدار با معیار اساسی در تست ،

"بیایید می گویند آن را به اندازه کافی برای پوشش تست مردم یک بار برای یک دوره محدود از زمان است که یک شروع عالی" گفت: تامارا Konetzka یک استاد سلامت عمومی در دانشگاه شیکاگو که شهادت قبل از سنا در ماه آوریل در مورد چالش های پیش روی خانه های سالمندان. "اما ما می دانیم که یک زن و شوهر از چیزهایی که در مورد تست: تاپیک بالا منفی کاذب رای دادن و اگر شما تست آنها را هنگامی که شما را به آزمون مجدد آنها را."

"من فکر می کنم وجود دارد کندی یک بی میلی از همه به رسمیت شناختن چقدر جدی این مشکل این است که در خانه های سالمندان" Konetzka گفت: روزانه وحش گفت: دولت فدرال "شده است و قادر به پیاده سازی سیاست به سرعت و به طور موثر در این بیماری همه گیر."

در ضمن پرستاری صفحه اصلی صنعت تبدیل شده توسط COVID-19 همه گیر و دردناک تغییرات را ترک کرده اند و بسیاری از شرکت ها در آستانه فروپاشی مالی حتی به عنوان آنها را برای مراقبت از بیماران مبتلا به ساخت فدرال کمک همه مهم تر است.

خانه های سالمندان در صورت بی سابقه ای به فشار بر هر دو طرف از این دفتر توضیح داد: David Grabowski استاد از مراقبت های بهداشتی سیاست در دانشکده پزشکی هاروارد. آنها وابسته به پرداخت از دولت-اجرای مدیکر و مدیکید برنامه های, اما این دو برنامه متفاوت عمل می کنند. مدیکر پرداخت سخاوتمندانه رای برای کوتاه مدت باقی می ماند در امکانات برای بیمارانی که در حال آمدن به نیروی تازه یافتن پس از عمل جراحی و روش های دیگر در حالی که پزشکی می پردازد یک نرخ پایین تر برای مدت طولانی ساکنان خانه سالمندان که ممکن است اقامت وجود دارد برای مدت زمان از زندگی خود را.

"این مدل تقریبا غیر ممکن است در زمینه COVID" گفت: Grabowski. "بیمارستان های دیگر انجام روش انتخابی مانند مفصل ران و تعویض زانو. بنابراین در کوتاه ماندن درآمد برای خانه های سالمندان تا حد زیادی خشک شده بود. در این میان خانه سالمندان هزینه های افزایش یافته با توجه به تجهیزات حفاظت فردی خطر پرداخت و دیگر covid-هزینه های مربوط. کمتر از درآمد و هزینه های بالاتر است نه یک ترکیب برنده است."

حتی بزرگترین و بهترین منابع شرکت ها در این بخش جدی روبرو هستند کمبود مالی: پیدایش این کشور بزرگترین خانه سالمندان اپراتور دریافت کرده است برخی از $300 میلیون دلار کمک نقدی از دولت فدرال تا کنون. وجود دارد حدود 7000 مورد از COVID در آن امکانات و آن هزینه های عملیاتی افزایش یافت اضافی 21 میلیون دلار در ماه آوریل به گزارش نیویورک تایمز روز شنبه.

اما آن را کوچکتر امکانات—متعلق به خانواده و غیر انتفاعی—که بیشتر بلافاصله خیره به پایین درد مالی و ورشکستگی ، واسرمن گفت: روزانه وحش که COVID-19 همه گیر می تواند "تلفات" سالمند مراقبت صنعت و که او انتظار می رود موج تعطیلی در شش تا 12 ماه عمدتا در میان کوچکتر امکانات که اصلا گزینه ای برای شناور ماندن با فروش دارایی های املاک و مستغلات مانند پیدایش آیا در میان این همه گیر.

نمایندگان مجلس و کارشناسان مطرح کرده اند سوال در مورد HHS بودجه توزیع مکانیسم های که آنها را نگران می تواند نقطه ضعف کوچکتر و نه برای سود پرستاری امکانات است که در عمل روستایی و مناطق محروم.

"COVID شده است به خصوص در پایین تر از منابع و امکانات" گفت: Grabowski. "من هم شنیده ام که شکایت کوچکتر امکانات دریافت نکرده اند به همان اندازه از بودجه به عنوان برخی از بزرگتر های زنجیره ای. این است که واقعا حدیثی به این دلیل که دولت نبوده است بسیار شفاف به توزیع بودجه."

مقامات سعی در انتقال شفافیت با توجه به برخی درگیر در این موضوع است. پس از او در مارس 13, MSNBC ظاهر Spanberger یک تماس از دولت درخواست اگر او علاقه مند می شود در صحبت با Seema Verma مدیر فدرال مراکز مدیکر و مدیکید خدمات.

این نماینده کنگره گفت که او در نهایت به حال یک مولد گفتگو با ورما اما در نهایت "آن را قرار داده نشده است ما در یک مسیر به سمت خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات گرفتن آنچه در آن است که آنها نیاز دارند."

رفتن به جلو Spanberger و گروهی از قانونگذاران دموکرات خواسته اند HHS مقامات برای ارائه یک جلسه توجیهی برای اعضای کنگره در مورد چگونه آنها در حال نزدیک شدن به حمایت از خانه های سالمندان. شیوع بیماری در Canterbury تسهیلات در نزدیکی ریچموند است خوشبختانه کاهش خواهد یافت. اما "آن را تنها یک موضوع از زمان است که دیگر جوامع نهفته راه جامعه ما نهفته شده است" گفت: Spanberger.

"من می توانم تیک آف احتمالا صد مختلف چیزهایی که ما باید انجام داده اند متفاوت در راه ما به این بحران" او گفت:. "در این مرحله... ناامیدی شده است و نوع پاسخ من از HHS. آن را همچنان به نا امید چون بدون روشن مسیر مستقیم و یا طرح. خیلی از آن پایین می آید به صورتی که این ساخته شد, اولویت های ما می تواند بهتر از این."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب