Rakorako ابتکار برجسته COVID-19 اثرات

دو سوم از شرکت ها در فیجی بودند که مورد بررسی توسط IFC عضو گروه بانک جهانی و فیجی منابع انسانی موسسه (FHRI) در

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

دو سوم از شرکت ها در فیجی بودند که مورد بررسی توسط IFC عضو گروه بانک جهانی و فیجی منابع انسانی موسسه (FHRI) در مورد تاثیر COVID-19 معتقدند همه گیر افزایش یافته است و کارکنان تجارب داخلی و خشونت جنسی.

پانزده شرکت ها بررسی شد به عنوان بخشی از یک IFC و FHRI وبینار سری Rakorako: ساختمان امن و انعطاف پذیر کسب و کار برای کمک به بخش خصوصی آدرس مهد کودک مطالبات و محل کار پاسخ به داخلی و خشونت جنسی.

"کارفرما پشتیبانی مهد کودک و محل کار و پاسخ به داخلی و خشونت های جنسی هستند مربوطه در حال حاضر بیش از همیشه به ترویج امن و انعطاف پذیر به عنوان کسب و کار شرکت های مقابله با تاثیر COVID-19", FHRI جمهور Kameli Batiweti گفت.

به طور کلی IFC - FHRI COVID-19 بررسی نشان داد که 93 درصد از کسب و کار شده اند تاثیر منفی توسط COVID-19 با اثرات اصلی محور در اطراف محدودیت در انجام عملیات کاهش در تقاضا و در گردش یا جریان نقدی. برخی از شرکت ها فرستاده کارکنان در مرخصی و اجرا در صفحه اصلی بر اساس کار می کنند.

"COVID-19 نهفته است جهان بیش از همه و بیشتر اقتصادهای در حال تلاش برای پیدا کردن راه حل های جدید "normal"," IFC نماینده مقیم برای فیجی, ساموآ, Tonga, کیریباتی و تووالو, Deva De Silva گفت. "به عنوان کسب و کار پیدا کردن راه حل برای زنده ماندن مهم است که آنها نیز ایجاد امن, خانواده, دوستانه و انعطاف پذیر در محل کار."

با توجه به بررسی برخی از کسب و کار تا به حال ایمن سیستم در محل اجازه می دهد تا کارکنان خود را به کار با خیال راحت و یا استفاده از گزینه های انعطاف پذیر برای کار را از طریق ارائه لپ تاپ ها و دستگاه های تلفن همراه. اما برخی از کسب و کار آماده شد برای سناریوهای پیچیده تر است که ممکن است تاثیر کارکنان خود را مانند یک افزایش در مهد کودک خواسته های مشتریان پرخاشگری و یا داخلی و خشونت جنسی.

"فیجی ملی اندیش صندوق (FNPF) ارائه مشاوره به کارکنان آن در فرزند پروری داخلی و خشونت های جنسی و مالی مدیریت استرس در COVID-19 بار" FNPF منابع انسانی و مدیر Ravinesh کریشنا گفت.

این بررسی همچنین نشان داد که کسب و کار نیاز به پشتیبانی در سلامت روان, برنامه, برای, کارکنان, حقوق و دستمزد یارانه ها و حمایت های مالی است.

این یافته ها مورد بحث قرار خواهد کسب و کار در جلسه بعدی از Rakorako آموزشی برگزار می شود, امروز, مارس 27 و فردا, مارس 28. این سری ساخته شده است نتايج حاصل از دو IFC گزارش های منتشر شده در سال گذشته در مورد کسب و کار برای کارفرما پشتیبانی مهد کودک در فیجی و کسب و کار مورد برای محل کار پاسخ به داخلی و خشونت جنسی. IFC کار در این منطقه پشتیبانی شده توسط دولت استرالیا و نیوزیلند تحت فیجی مشارکت. "با Rakorako هدف ما برای ساخت انعطاف پذیر فیجی کسب و کار است که ایجاد فرصت ها برای زنان و مردان به طور کامل با استفاده از استعدادهای خود را در محل کار در حال توسعه راه حل های متناسب با محل کار " IFC جنسیتی متخصص الن Maynes گفت. "این یک هدف مهم در فیجی که در آن زنان هستند کمتر در نیروی کار و رهبری در کسب و کار است."

فیجی مشارکت
IFC کار در فیجی است که با حمایت دولت استرالیا و نیوزیلند تحت فیجی مشارکت برای باز کردن بخش خصوصی سرمایه گذاری ترویج رشد اقتصادی پایدار و افزایش رفاه مشترک در فیجی است.

در مورد IFC
IFC—یک خواهر و سازمان بانک جهانی و عضو گروه بانک جهانی—بزرگترین توسعه جهانی موسسه با تمرکز بر بخش خصوصی در بازارهای در حال ظهور. ما در بیش از 100 کشور با استفاده از سرمایه ما تخصص و نفوذ به ایجاد بازارها و فرصت های موجود در کشورهای در حال توسعه. در سال مالی 2019 ما سرمایه گذاری بیش از 19 میلیارد دلار در شرکت های خصوصی و موسسات مالی در کشورهای در حال توسعه اعمال نفوذ قدرت بخش خصوصی برای پایان دادن به فقر شدید و افزایش رفاه مشترک. برای اطلاعات بیشتر www.ifc.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب