ماه مبارک رمضان گردهمایی بالا بردن عفونت کروناویروس ترس در اندونزی, Aceh استان

با وجود تهدید COVID-19 مساجد در استان آچه در اندونزی هنوز هم برگزاری نماز جماعت در ماه رمضان. در حال حاضر کارش

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

با وجود تهدید COVID-19 مساجد در استان آچه در اندونزی هنوز هم برگزاری نماز جماعت در ماه رمضان. در حال حاضر کارشناسان بیم آن دارند که این استان را در مساجد می تواند در مرکز جدید عفونت خوشه.

از اذان مغرب و یا مقام نماز در اسلام پس از غروب آفتاب برای چندمین بار از یک مسجد در شهر Banda Aceh, Aceh استان است. بعد از یک روز روزه مولانا ابراهیم شکست خود را سریع و دعا با خانواده اش در خانه است.

خارج از خانه, چند نفر راه می رفت به مسجد برای Tarawih نماز — اضافی نماز انجام شده در طول ماه مبارک رمضان پس از استاندارد نماز شب.

اما ابراهیم و خانواده اش تصمیم به ماندن در خانه. "من نگران هستم. چه اتفاقی می افتد اگر coronavirus اسپرد را از طریق مسجد? یا کافه ؟ چون معمولا مردم را متوقف کافی شاپ پس از Tarawih" گفت: ابراهیم.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

دولت محلی تصمیم به اجازه عبادت در مساجد وسط coronavirus همه گیر است که بر خلاف توصیه های ساخته شده توسط دولت مرکزی و شورای علمای اندونزی — کشور مسلمان روحانیت بدن — که Tarawih نماز انجام شود در خانه.

تحت این تصمیم به اجازه جمعی عبادت بود که پشتیبانی شده توسط آسه علمای شورای مشورتی (MPU), عبادت مجاز به انجام سنتی عید فطر نماز با هم و همچنین انجام Silat-a-رحیم — نشست و گردهمایی با بستگان در طول جشن. تنها شرط این است که آنها را اقدامات پیشگیرانه مانند پوشیدن ماسک.

انتقاد از پزشکان

"عبادت در این ماه بسیار متفاوت از سال گذشته گفت:" علی فیصل معاون رئیس MPU. "البته مردم باید ماسک می پوشند, اما هیچ چیز دیگری تغییر کرده است."

یک Acehnese فعال Suraiya Kamaruzzaman سوال که چگونه این شورا می تواند اطمینان که گسترش ویروس می توان در مساجد. "این MPU ندارد منابع انسانی به پیگیری آن [ویروس]. هنگامی که حکومت نظامی برداشته شد و مردم شروع به دعا در این مسجد به طور معمول دوباره."

اندونزی پزشکان انجمن (IDI) نیز با انتقاد آسه تصمیم. Safrizal رحمان رئیس ایدی را آسه شعبه گفت که نادیده گرفتن فیزیکی فاصله به شمار معرض خطر به دلیل گسترش coronavirus رخ می دهد به عنوان یک نتیجه از تعامل نزدیک بین مردم است.

"یک جمع زیادی از مردم افزایش می دهد تعدادی از عفونت. در واقع آسه بسیار مذهبی وجود دارد اما در حال حاضر توصیه های ساخته شده توسط شورای علمای اندونزی (MUI) در مورد چگونه با خیال راحت به عبادت. ما درخواست تجدید نظر به آسه دولت برای جلوگیری از تجمعات" رحمان گفت: DW.

ادامه مطلب: چرا اندونزی بالا COVID-19 مرگ و مير?

چندین مناطق دیگر اندونزی نیز باید قوی اسلامی قوانین, اما هنوز هم اطاعت از قوانین دولت مرکزی رحمان اضافه شده است. "برای مثال گورونتالو در مقابل آچه است اطاعت از دولت مرکزی درخواست تجدید نظر به انجام فعالیت های مذهبی هستند."

که باعث می شود قوانین ؟

این آسه دولت می گوید که آن را بیش از ماده عبادت به این MPU اما MPU معاون رئیس اصرار دارد که این شورا تنها مسئول صدور توصیه و آن را به آسه دولت و COVID-19 نیروی کار به اعمال مقررات سختگیرانه تر.

"قوانین باید صادر شده توسط دولت است. ما تنها به توصیه" گفت: علی. "اما کسانی که توصیه می شود قانون — دولت باید قوانین است."

ادامه مطلب: اندونزی: شل محدودیت می تواند ارسال COVID-19 تلفات فزاینده

اما COVID-19 نیروی کار می گوید در غیر این صورت. "ما در حال درخواست از شهروندان برای رعایت قوانین مندرج توسط MPU به طوری که COVID-19 می تواند مانع و بدون نقض در جامعه عبادت در ماه رمضان" وظیفه نیروی سخنگوی Saifullah Abdul Gani گفت: DW.

او افزود که تنها موارد مثبت در آچه آمد از خارج از استان و وجود دارد که بدون ثبت موارد انتقال محلی.

با این حال بسیاری از پزشکان مانند Djoerban بر این باورند که خطر انتقال محلی است که هنوز هم بالا است. "در حال حاضر ما می توانید ببینید که در مناطق دیگر این ویروس منتقل شده است بین ساکنان محلی است. به این معنی که تعدادی از coronavirus بیماران می تواند افزایش دوم اگر ما گام برای جلوگیری از آن" Djoerban گفت: DW.

ویروس تبعیض قائل نیست

تعداد تایید coronavirus موارد در آچه گل رز به نه روز پنج شنبه اما دولت دسترسی به تعداد محدودی از تست کیت.

Djoerban ترس که جمعی نماز و جمعی دیگر فعالیت های مذهبی در آچه خواهد شد راه را به یک عفونت کلاستر — نتیجه شده است که در مستند در بخش دیگر از اندونزی و خارج از کشور.

او می گوید که آسه دولت عدم محدودیت نمی توان توجیه کرد. "نکته این است که شما نمی توانید در یک مکان جمع آوری. ما در حال حاضر در وضعیت های اضطراری است. این ویروس می کند نه نگاه جنسیتی و نه دین" گفت: Djoerban.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب