RB مرتکب £1 میلیون و آسیب های جوامع در خاورمیانه

به عنوان بخشی از مبارزه ما برای دسترسی به, بهداشت, سلامتی و تغذیه یک حق و نه یک امتیاز RB متعهد £1 میلیون به ک

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

به عنوان بخشی از مبارزه ما برای دسترسی به, بهداشت, سلامتی و تغذیه یک حق و نه یک امتیاز RB متعهد £1 میلیون به کمیته بین المللی نجات (IRC) پاسخ به COVID-19 pandemic ارائه برنامه های نجات بخش برای جهان آسیب پذیرترین جوامع است.

از طریق مبارزه ما برای دسترسی به صندوق از ما حمایت خواهد کرد:

  • IRC را خط مقدم COVID-19 دیدگاه در پناهندگان و آسیب پذیر جوامع در لبنان و اردن و سوریه و
  • IRC بحران پاسخ صندوق یک صندوق اختصاص داده شده است که پشتیبانی از اورژانس COVID-19 مداخلات در سراسر 40 کشور جهان است.

در طول این بی سابقه عصر, پزشکی, مراقبت, شستشو و بهداشت مداخلات پناهگاه و ادامه خدمات به آسیب پذیر جوامع مهم تر از همیشه قبل از. این بودجه را قادر خواهد ساخت IRC برای رسیدن به حدود 13000 نفر با حیاتی خدمات بهداشتی و درمانی در اردن و سوریه و بهبود اقتصادی و آموزش و پرورش کودکان و حفاظت از برنامه ها در لبنان; آن را نیز پشتیبانی IRC به سرعت تشخیص, پاسخ به, بیشتر و جلوگیری از انتقال این بیماری در کشورهای دیگر که در آن عمل می کند.

در ماه مارس ما راه اندازی برای دسترسی به مبارزه با صندوق است و خواهد بود تظاهرات از تعهد ما برای محافظت از, التیام و پرورش در متصديان پاک و سالم در جهان. به ارائه تعهد ما:

  • را کنار بگذارند معادل یک درصد تعديل سود عملیاتی هر سال به این صندوق
  • متعهد بیش از 40 میلیون دلار به نفع جوامع سازگار با هدف ما
  • مجددا سرمایه گذاری بیشتر از 10 میلیون پوند از COVID-19 صرفه جویی در هزینه در حمایت از ابتکارات محلی

بارت Meermans SVP سلامت آفریقا/ خاورمیانه / ترکیه, RB, نظر: "دسترسی به کیفیت بالا و بهداشت باید در دسترس همه, به خصوص در این زمان بحرانی. بهبود دسترسی به آسیب پذیر ترین جوامع و زندگی هدف ما این است که چرا ما ایجاد شده و ما برای دسترسی به مبارزه با صندوق. حمایت از IRC را نجات بخش کار در خط مقدم از مبرم ترین فجایع انسانی و بهداشت و درمان اضطراری است که به روشنی از هدف ما و مبارزه در عمل است."

در مورد RB پاسخ ما به COVID-19

RB* رانده است هدف خود را برای محافظت از, التیام و پرورش در یک متصديان پاک و سالم در جهان. ما را از دسترسی به بالاترین کیفیت و بهداشت و سلامتی و تغذیه یک حق و نه یک امتیاز برای هر کس.

به عنوان یک رهبر جهانی در بهداشت سلامت و تغذیه ما مسئولیت داریم که به بازی بخشی از ما در مبارزه با کروناویروس. پس از وقوع شروع ما انجام شده طرح به, کمک مالی, آموزش و اطلاع رسانی.

نکات برجسته عبارتند از:

  • راه اندازی RB مبارزه برای دسترسی به صندوق به منظور بهبود دسترسی به بهداشت و تغذیه برای همه است. این صندوق است و خواهد بود تظاهرات از ما هدف و مبارزه در عمل برای محافظت از, التیام و پرورش در متصديان پاک و سالم در جهان. ما را ساخته اند کمک های مالی در ووهان در سراسر آفریقا در ایالات متحده به CDC بنیاد در جنوب آسیا و جنوب شرق آسیا و خاورمیانه است.
  • این Dettol هند دست شستن چالش مبارزه با Infinite رسیده بیش از 100 میلیارد views. این شکستن رکورد کمپین گرفتن مهم تغییر رفتار پیام به جوانان بر ضرورت شستن دست ها.
  • همکاری با واحد اطلاعات اقتصادی همراه با دیگر کارشناسان بهداشت عمومی به ایجاد اسطوره ستیز سایت در مبارزه با آنچه که ابداع به عنوان"Infodemic' یا گسترش اطلاعات غلط. https://www.covid-19facts.com/ Covid-19facts.com یک پلت فرم برای آموزش و پرورش که رسیده میلیون ها نفر از مصرف کنندگان با معتبر اطلاعات علمی.
  • در خاورمیانه به طور خاص ما مستقر چند طرح; در عربستان سعودی ما نیروهای با سلامت صندوق وقف – شریک استراتژیک از وزارت بهداشت و درمان به کمک دلار 1M در محصولات برای کمک به نگه داشتن خط مقدم سلامت کارگران امن است. علاوه بر این ما ارائه بسته های مراقبتی به 15,000 خط مقدم کارگران در بيمارستان است. Dettol نیز نورد اردوگاه کار آموزش و پرورش و مایع برنامه در سراسر برخی از امارات متحده عربی' کلید کار در اردوگاه های گسترده 14,000 کارگران در سراسر 12 اردوگاه به آنها را با ارائه رایگان تمیز کردن و sanitisation خدمات و همچنین بهداشت متمرکز برنامه های آموزش و پرورش. Dettol نیز با همکاری Altibbi - پیشرو دیجیتال سلامت پلت فرم در جهان عرب به ارائه 10,000 آنلاین رایگان مشاوره برای مصرف کنندگان در منطقه به حمایت بیشتر مردم با اطلاعات قابل اعتماد در طول بیماری همه گیر.

برای اطلاعات بیشتر www.rb.com

*RB است که این نام تجاری از Reckitt Benckiser گروه شرکت های

اطلاعات بیشتر در مورد IRC و آن COVID-19 پاسخ در https://www.rescue-uk.org/topic/coronavirus-response



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن