RB کمک 3.8 میلیارد دلار به اقتصاد آمریکا

Rb ("RB") اعلام کرد یافته های یک گزارش جدید برجسته این شرکت سهم قابل توجهی در اقتصاد ایالات متحده. یک رهبر جها

توسط NEWSCENTERALS در 13 مرداد 1399

Rb ("RB") اعلام کرد یافته های یک گزارش جدید برجسته این شرکت سهم قابل توجهی در اقتصاد ایالات متحده. یک رهبر جهانی در بهداشت و سلامت بهداشت و تغذیه محصولات RB کمک 3.8 میلیارد دلار به اقتصاد ایالات متحده در سال گذشته تحریک اضافی $1.4 میلیون دلار هزینه برای هر $1 میلیون نفر در تولید ناخالص داخلی این شرکت تولید می کند.

طراحی و توسعه توسط اقتصاد آکسفورد این گزارش ارزش RB به ارمغان می آورد به اقتصاد آمریکا ارزیابی تاثیر آن بر تولید ناخالص داخلی مشاغل و مالیات:

- 1.3 میلیارد دلار صرف با تامین کنندگان در سراسر بیش از 40 ایالت آمریکا
- 25,000 ما شغل پشتیبانی می کند و یک شغل چند برابر' از 6.4 دو شرکت آمریکایی به طور متوسط
- $2.6 میلیارد دلار صرفه جویی در پزشکان زمان از طریق RB خود-محصولات مراقبت از

"با حمایت از مشاغل و محرک فعالیت های اقتصادی همراه خود را با ما زنجیره تامین تاثیر RB فعالیت نشان داده شده است به گسترش فراتر از به سادگی ایجاد بهداشت و سلامت بهداشت و تغذیه محصولات" اظهار نظر همیلتون گالووی از مشاوره و آمریکا و آکسفورد اقتصاد: "ما تحقیقات به وضوح نشان می دهد که سهم قابل توجهی که شرکت های بزرگ و موفق مانند RB می تواند به اقتصاد به عنوان یک کل و به خصوص بازار کار و آمریکا را در امور مالی عمومی."

Rahul Kadyan, EVP, شمال امریکا, بهداشت, RB اظهار داشت: "ما طولانی و افتخار تاریخ ایجاد محصولات خلاقانه برای افراد, خانواده ها و جوامع است. از ایجاد Lysol بیش از 130 سال پیش به یک بخش حیاتی در خط مقدم در برابر COVID-19 امروز, ما, محافظت, التیام و پرورش در متصديان پاک و سالم در جهان است. من خوشحال هستم که ما می توانیم چنین عمیق و مثبت تاثیر مالی در آمریکا و نگاه به جلو به ادامه سهم ما برای سال آمده است."

سازمان حفاظت محیط زیست به تازگی تایید شده 3 RB محصولات (Lysol, دستمال مرطوب, Lysol اسپری ضد عفونی کننده و Lysol ضد عفونی کننده حداکثر پوشش غبار) به عنوان موثر در برابر SARS-CoV-2 بر روی سطوح استفاده می شود که به عنوان کارگردانی. حصول اطمینان از این تاثیر توسط جوامع RB همکاری با هتل های هیلتون Avis Budget Group, اجاره اتومبیل و خطوط هوایی دلتا در آمریکا افزایش پاکیزگی و گندزدایی به عنوان مهمان نوازی و سفر, صنایع, شروع دوباره بعد از مستند. برگزاری درست به آن ارزش RB نیز متعهد 42 میلیون پوند (49 میلیون دلار) به عنوان بخشی از آن جهانی RB مبارزه برای دسترسی به صندوق در تلاش برای شکستن زنجیره ای از عفونت است.

توجه به ویراستاران

در مورد گزارش

این گزارش ایجاد یک تمیز و سالم اقتصاد - اقتصادی تاثیر Reckitt Benckiser در ایالات متحده تولید شده توسط آکسفورد اقتصاد و راه اندازی شده توسط RB. خواندن گزارش کامل در اینجا.

در مورد Reckitt Benckiser (RB)

RB* رانده است چشم انداز خود را برای محافظت از, التیام و پرورش در متصديان پاک و سالم در جهان. آنها را از دسترسی به بالاترین کیفیت و بهداشت و سلامتی و تغذیه مناسب.

RB مفتخر است به ثبات مورد اعتماد خانواده برندها در بیش از 190 کشور جهان است. این شامل Enfamil Nutramigen, استفاده, Strepsils, Gaviscon, Mucinex, Durex, شول, Clearasil, Lysol, Dettol, Veet, Harpic, Cillit Bang Mortein, پایان, ناپدید Calgon, Woolite, Air Wick و بیشتر. 20 میلیون RB محصولات یک روز خریداری شده توسط مصرف کنندگان در سطح جهان است.

*RB است که این نام تجاری از Reckitt Benckiser گروه شرکت های

در مورد اقتصاد آکسفورد

اقتصاد آکسفورد تاسیس شد و در سال 1981 به عنوان یک سرمایه گذاری تجاری با آکسفورد دانشگاه کالج کسب و کار برای ارائه پیش بینی های اقتصادی و مدلسازی به انگلستان شرکت ها و موسسات مالی در حال گسترش در خارج از کشور. از آن پس آنها را تبدیل به یکی از مهمترین مستقل جهانی مشاوره شرکت های ارائه گزارش پیش بینی و ابزار تحلیلی در بیش از 200 کشور 250 بخش های صنعتی و 7000 شهرستانها و مناطق. خود را بهترین در کلاس جهانی اقتصادی و صنعت مدل و ابزار تحلیلی به ما یک امکان بی نظیر هوا خارجی روند بازار و ارزیابی اقتصادی و اجتماعی و کسب و کار تاثیر است.

آکسفورد اقتصاد کلید مشاور شرکت های بزرگ, مالی, دولت و تصمیم گیرندگان و رهبران فکری. ما پایه مشتری در سراسر جهان در حال حاضر شامل بیش از 1500 سازمان های بین المللی از جمله پیشرو شرکت های چند ملیتی و موسسات مالی; کلید نهادهای دولتی و تشکل های صنفی و دانشگاه های برتر مشاوره و فکر می کنم تانک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب