RBCxMusic راه اندازی سری جدید برای حمایت از کانادا نوازندگان و هنرمندان ضبط در طول همه گیر

RBC اعلام مجازی جدید عملکرد سری اول با RBCxMusic که حمایت و ترویج ظهور کانادا ضبط هنرمندان و نوازندگان را از ط

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

RBC اعلام مجازی جدید عملکرد سری اول با RBCxMusic که حمایت و ترویج ظهور کانادا ضبط هنرمندان و نوازندگان را از طریق به چالش کشیدن شرایط ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر. نوازندگان و هنرمندان ضبط که به طور سنتی تکیه بر درآمد حاصل از اجرای پرداخت در ادامه به تجربه مشکلات مالی با تعلیق از حوادث زندگی می کنند. با توجه به بررسی های اخیر توسط موسیقی کانادا و اتصال صدور مجوز موسیقی نزدیک به نیمی از هنرمندان گزارش آنها از دست داده اند و بیش از 75 درصد از درآمد خود را پس از بحران.

برنامه های کاربردی برای اولین بار با RBCxMusic در حال حاضر و در آغاز ماه ژوئن برنامه ویژه هنرمندان در حال ظهور از سراسر کانادا که نشان دهنده انواع ژانرهای موسیقی به جشن وسیع استعداد موسیقی ما باید در کشور ما است.

RBCxMusic را انتخاب کنید بیش از 100 هنرمند برای شرکت در این برنامه در سال 2020 است. انتخاب هنرمندان را دریافت خواهد کرد $1,000 دستمزد به انجام 30 دقیقه مجازی تنظیم میزبانی شخصی هنرمند Instagram کانال رسانه ای و تبلیغاتی حمایت از RBCxMusic. یک برنامه در هر هفته اجرای موسیقی به اشتراک گذاشته خواهد شد در آغاز این هفته در RBCxMusic Instagram کانال با اجرای وقوع پنج شنبه از طریق شنبه شب.

علاوه بر دریافت کمک های مالی و تبلیغاتی حمایت از دریافت کنندگان دسترسی به آموزشی و فرصت های شبکه با مشهور کانادایی هنرمندان از طریق RBC را در همکاری با کشور کانادا است.

"با حوادث زندگی می کنند و اجرای پرداخت در حال حاضر در مکث خلاق جامعه است که نیاز به حمایت در حال حاضر بیشتر از همیشه گفت:" مت McGlynn, معاون رئیس جمهور, برند, بازاریابی, RBC. "برای اولین بار با RBCxMusic امیدوار است برای کمک به پر کردن جای خالی که پس از ظهور نوازندگان و هنرمندان ضبط می توانید در ادامه به با سنگ تیز کردن مهارت های خود را انجام برای طرفداران و در نهایت پیشرفت خود را جوان مشاغل."

برای اولین بار با RBCxMusic باز است به کانادا ضبط هنرمندان و نوازندگان بین سنین 18 و 35 که در مراحل اولیه و حرفه ای خود را دنبال اولیه درآمد از موسیقی خود را. مطالب ارسالی باید شامل یک بیوگرافی مختصر, آهنگ, نمونه, هنرمند, تصاویر و Instagram رسیدگی است. RBCxMusic خواهد شد پذیرش برنامه های کاربردی برای یک دور از امروز شروع.

RBC یک تعهد درازمدت به حمایت از معماران و طراحان در حال ظهور نشان داده از طریق برنامه هایی مانند موسیقی تولید فیلم (MVP) پروژه و RBC در حال ظهور هنرمندان پروژه. در RBC ما اعتقاد داریم که هنر نقش مهمی در ایجاد قوی و پر جنب و جوش جوامع و در پرورش خلاقیت و نوآوری است. اختصاص داده شده به حمایت از مشاغل و توسعه در حال ظهور هنرمندان, RBC ارائه می دهد کمک های مالی, آموزشی و آموزش و همچنین به عنوان فرصت های شبکه. پس از 2015 بیش از 13000 فارغ التحصیلان, شده است, پشتیبانی توسط RBC هنرمندان در حال ظهور پروژه از طریق RBC بنیاد کمک های مالی بالغ بر 8 میلیون دلار در هر سال به صدها نفر از سازمان های هنری در سراسر کانادا است.

در مورد RBC
رویال بانک کانادا جهانی موسسه مالی با یک هدف-محور اصول رهبری رویکرد منجر به ارائه عملکرد. موفقیت ما می آید از 85,000+ کارمندانی را که ما ارزش ها و استراتژی برای زندگی, بنابراین ما می تواند کمک به مشتریان ما رشد و جوامع رستگار. کانادا و بزرگترین بانک و یکی از بزرگترین در جهان مبتنی بر بازار سرمایه ما باید متنوع مدل کسب و کار با تمرکز بر نوآوری و استثنایی ارائه تجربیات به ما 17 میلیون مشتریان در کانادا و آمریکا و 34 کشور دیگر. اطلاعات بیشتر در rbc.com.

ما مفتخریم به پشتیبانی از طیف گسترده ای از طرح های جامعه از طریق کمک های مالی جامعه سرمایه گذاری و کارمند داوطلب فعالیت است. ببینید که چگونه در rbc.com/community-social-impact.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب