خواندن CDC Coronavirus سند کاخ سفید نمی خواهم شما را به دیدن

زمانی که ملت را محترم عفونی-بیماری محققان زمان به نوشتن برخی از مشاوره به عنوان رئیس جمهور سراسیمه به بازگشایی

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

زمانی که ملت را محترم عفونی-بیماری محققان زمان به نوشتن برخی از مشاوره به عنوان رئیس جمهور سراسیمه به بازگشایی این کشور در طول یک مواج همه گیر به نظر می رسد تنها معقول است که شما می خواهم به دقت گوش دادن به آنچه آنها می گویند.

اما با توجه به یک گزارش از آسوشیتد پرس کاخ سفید تصمیم گرفت برای جلوگیری از انتشار این 17 صفحه سند از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از تیم. آن را میسازد دقیقا چه اقدامات رستوران ها و مدارس و مراقبت از تاسیسات و سایر اماکن عمومی باید اگر آنها تصمیم به بازگشایی درهای خود را در هفته های آینده.

این گزارش با عنوان "راهنمایی برای اجرای باز کردن امریکا دوباره چارچوب" نوشته شده بود برای کمک به تمام انواع از مردم مانند رهبران مذهبی و صاحبان کسب و کار معلمان و مقامات محلی به عنوان رئیس جمهور و برخی از رهبران دولت با عجله به بازگشایی شده است.

مدت کوتاهی پس از سند ظهور, نیویورک تایمز گزارش داد که مقامات کاخ سفید تحت فشار قرار دادند پشت در دستورالعمل ها و در خواست تجدید نظر از آنجا که آنها فکر می کردند برخی از آنان بیش از حد نظارتی زبان. روزانه وحش تایید مقاومت مواجه با یک مقام رسمی کار با coronavirus نیروی کار.

روزانه وحش گزارش شده در محتویات این سند در ماه گذشته. همانطور که از اواخر ماه آوریل CDC در هماهنگی با سازمان مدیریت اضطراری فدرال حال نهایی شدن دستورالعمل. در این سند گفته مقامات در آن زمان فوق العاده پیچیده و نشان داد که چگونه متحده می تواند شروع به باز کردن اردوگاه های تابستانی, رستوران ها, کافه ها و مراکز دینی. مقامات در داخل CDC گفت: آنها تا به حال مشغول به کار در این دستورالعمل برای چند هفته و پیش بینی شده است که کاخ سفید خواهد انتشار آنها را به کشورهای در روزهای بعد.

آسوشیتد پرس گزارش داد که سند شده بود قرار است برای انتشار جمعه گذشته—اما دانشمندان در CDC شد و سپس گفت: کاخ سفید است که آن را "هرگز نور روز را مشاهده کنید."

آنها در اشتباه بودند—در اینجا آن است.

روشن نیست که چرا کاخ سفید تصمیم گرفت برای جلوگیری از انتشار آن. برخی از این گزارش توصیه به نظر می رسد در وب سایت فدرال اما هدایت در این گزارش بسیار دقیق تر و متناسب با انواع مختلف موسسات. کاخ سفید منتشر شده خود را "باز کردن امریکا دوباره" توصیه های ماه آخر آن راهنمایی بسیار کلی تر از CDC تیم پزشکی قانونی سند است.

یک منبع که گفته می شود نزدیک به کاخ سفید را coronavirus نیروی کار بنا به گزارش به اسوشیتد پرس گفت که مقامات کاخ سفید بودند و تمایلی به ارائه چنین خاص و به مردم مشاوره زیرا آنها بر این باورند نقاط مختلف کشور خواهد شد و نیاز به مشاوره های مختلف بسته به اینکه چگونه سخت آنها شده اند زدم پشت coronavirus بیماری همه گیر. از صبح روز پنجشنبه بیش از 73,000 آمریکایی ها شده اند از این ویروس با توجه به اعداد از دانشگاه جانز هاپکینز.

به عنوان سند نشان می دهد CDC راهنمایی مجموعه دقیقا چه اقدامات احتیاطی افراد باید به هنگام بازگشایی مدارس و رستوران ها و اردوهای تابستانی و کلیساها و مراکز مراقبت از میان موسسات دیگر. این همچنین شامل دقیق نمودار جریان استفاده می شود طراحی شده توسط مقامات محلی به طوری که آنها آماده برای مشکل حالات پس از بازگشایی مانند اگر یک کارمند بیمار شود.

در مشاوره خاص برای رستوران ها و بارها در این گزارش آمده است که صاحبان باید نصب عطسه سپاه پاسداران در ثبت پول نقد برای حفاظت از کارکنان خود را به طور کامل و جلوگیری از داشتن بوفه سالاد و به اشتراک گذاشته نوشیدنی ایستگاه. آن را نیز می گوید که جداول باید به فاصله حداقل شش فوت از هم جدا و تشویق به استفاده از دیجیتال برنامه های به شام اجازه می دانم زمانی که جدول خود را آماده است به طوری که آنها نمی نیاز به رسیدگی زنگ دستگاه است که ممکن است پاک شود.

مارکوس Plescia, افسر ارشد پزشکی از انجمن از دولت و ارضی مقامات بهداشت گفت: AP: "شما می توانید می گویند که در رستوران ها می توانید برای باز کردن و شما باید به دنبال اجتماعی-فاصله دستورالعمل. اما رستوران می خواهید بدانید چه این نگاه مانند?' متحده می خواهم راهنمایی بیشتر."

با وجود کاخ سفید را بهترین تلاش های آنها در حال حاضر آن را داشته باشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب