مردان واقعی مانند تهمت جرات این ویروس به پانچ آنها را در ریه ها

در روز سه شنبه رئیس جمهور در زمان سفر اول خود را پس از coronavirus پایه کشور به یک شرکت Honeywell کارخانه در م

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

در روز سه شنبه رئیس جمهور در زمان سفر اول خود را پس از coronavirus پایه کشور به یک شرکت Honeywell کارخانه در میدان نبرد ایالتی آریزونا. این خاص Honeywell کارخانه تولید N95 ماسک. تصاویری از سفر بلافاصله ظاهر در اینترنت و به آنها نشان داد یک رئیس جمهور ورزشی معمول خود انبه-رنگی همیشه مایل به زرد قهوهای, پوست, معمول خود ارایی-ساختار مو رنگی baffling زرد و یک جفت از عینک ایمنی.

اما آنچه که از دست رفته ؟ آنچه که ما ندیدم رئیس جمهور صورت یک ماسک. در حالی که بقیه از ما پوشش چهره ما به عنوان توصیه شده توسط CDC رئیس جمهور نیست. در واقع ما هرگز دیده می شود یک ماسک بر روی رئیس جمهور با وجود این رئیس جمهور را دوست دارم از پوشش خود را هنگامی که آن را می آید به خود را در اظهارنامه مالیاتی خود را برای حمله زمینی به اتهامات و معاملات مالی خود را.

روز چهارشنبه زمانی که فشار بر خود تصمیم به پوشیدن ماسک در یک ماسک کارخانه رئیس جمهور در پاسخ با ماهی بسیار "من تا به حال یک ماسک برای یک دوره از زمان من تا به حال آن را در پشت صحنه. اما آنها گفت: شما به آن نیاز نیست بنابراین من به آن نیاز نیست. و اگر شما متوجه هیچ کس دیگری تا به حال از آن روی بود که در این گروه است." خوب. هر آنچه که شما می گویند.

در حقیقت به نظر می رسد بسیار واضح است: او نمی خواهید به دیده می شود در یک ماسک. و آن را حس می کند که یک رئیس جمهور که باور نمی گرمایش جهانی یک رئیس جمهور که مورد سوال اگر واکسن باعث اوتیسم که مرد واقعا این نوع به دنبال دستورالعمل CDC. به یاد داشته باشید وقتی پرسید که آیا او را به پوشیدن ماسک رئیس جمهور پاسخ داد: "من فکر می کنم با پوشیدن یک ماسک صورت به من خوش آمد می گوید رئیس جمهور و نخست وزیر دیکتاتورها پادشاهان و ملکه و من نمی دانم. من آن را نمی بینم برای خودم."

اما بیشتر وجود دارد. اسوشیتد پرس نوشته است که "مغلوب ساختن پیشی جستن گفته مشاوران که او معتقد است با پوشیدن یک امر "ارسال پیام اشتباه' با توجه به یک دولت و دو کمپین مقامات مجاز به عموم بحث در مورد مکالمات خصوصی." بله دولت که باور ندارد در علم نمی خواهید برای ارسال پیام اشتباه است که آن را ممکن است باور در علم است. اما من فکر می کنم آن را حتی می رود عمیق تر از آن است. مانند بسیاری از autocrats تهمت است که سرمایه گذاری در این تصویر از خودش را به عنوان یک مرد قوی و بخشی از آن مرد قوی تصویر ایده است که او سالم تر از دیگر افراد است.

نیز وجود دارد که سایه از استاد نژاد چیزهای مانند ژن مغلوب ساختن پیشی جستن بهتر از یک انسان عادی را ژن. دکتر رونی جکسون در واقع حتی گفت که پس از رئیس جمهور 2018 معاینه "او باور نکردنی ژن من فقط فرض کنیم." این متناسب با رئيس جمهور روایتی از خود است. دکتر هارولد Nbsp نوشت: رئیس جمهور است که او خواهد بود "سالمترین فرد تا کنون انتخاب شدن به ریاست جمهوری." Nbsp بعد گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن در واقع نوشت: در این نامه خود را. اما این ایده که بعد از تمام کسانی که به خوبی انجام می شود استیک و وانیل یخ کرم مغلوب ساختن پیشی جستن است به نحوی سالم تر از نرمال 73 سال است مورد علاقه خود را استعاره و آن نقش به بزرگتر استعاره ژنتیکی برتری.

"نیز وجود دارد که سایه از استاد نژاد چیزهای مانند ژن مغلوب ساختن پیشی جستن بهتر از یک انسان عادی را ژن. "

و رئیس جمهور بسیاری از عوامل مانند او خواه sycophants منظورم سناتورها باید رئیس جمهور را ضد علم و برگشت حتی پزشکان مانند رند پل که گفت: "چه کسی می داند چه حقیقت این است که در ماسک?" شما ممکن است به یاد داشته باشید که برامدگی لبه طبقات سنگ, شنا در استخر سنا در حالی که انتظار برای او coronavirus نتایج آزمون به عقب می آیند. او مثبت برای کوروناویروس. اما پل نیست فقط یکی. بسیار تحت احمق جمهوری خواه ایالت اوهایو نماینده به نام Nino حیاتی نوشت: در Facebook (شبکه های اجتماعی که در آن علم می میرد) که او نمی خواهد با پوشیدن یک ماسک به دلیل "ما همه ایجاد شده در تصویر و شباهت خدا. که در تصویر دیده می شود بیشتر توسط ما صورت می شود. من نمی خواهد به پوشیدن ماسک." من حدس می زنم او به فکر این است که خدا نمی پوشیدن یک ماسک و پس Nino نمی خواهد یا نه و پس از Nino خدا است و این باعث می شود بسیاری از حس. در اینجا یک عکس از Nino. من آن را ترک به شما تصمیم می گیرید اگر این است که آنچه خدا به نظر می رسد.

در ضمن در سمت سالم از طیف سیاسی جو بایدن گفت: "من همین حالا راه رفتن در حیاط من به صحبت کردن با سرویس مخفی بدون ماسک."

پنج شنبه, یکی از رئيس جمهور valets آزمایش مثبت برای این بیماری است. مغلوب ساختن پیشی جستن (همیشه wordsmith) پاسخ داد: "این یک کمی عجیب و غریب اما این یکی از آن چیزهایی است." هنوز مطمئن شوید که چرا این امر می تواند عجیب و غریب برای کسی که در رئیس جمهور استخدام به تست مثبت برای ویروس. وجود بیش از پنج هزار مورد از COVID-19 در DC. در هر صورت رئیس جمهور در حال حاضر در حال آزمایش روزانه برای ویروس او را کمرنگ جلوه دادن در رسانه ها.

ماسک تبدیل به یک نماد مثل معکوس MAGA کلاه. با پوشیدن ماسک و شما با اذعان به شما ايمان علم است که شما باور وجود دارد مرگبار همه گیر ravaging کشور ما (وجود دارد این است که به کشته شدن بیش از 70 ، 000 نفر). مشکل مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد برخورد سیاسی که بهداشت عمومی و علوم معمولا به پایان می رسد در مرگ. نگاهی به سانسور دولتی از پوشش آنفلوآنزای اسپانیایی. رئیس جمهور (که آیا او آن را می پذیرد یا نه) ارسال پیام به هواداران خود که آنها لازم نیست به نگرانی در مورد کوروناویروس و نباید پوشیدن ماسک. شما لازم نیست که به یک virologist برای دیدن این است که برای پایان دادن به در اشک.

خب. Live and let die, من فرض کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن