شکستن رکورد نوآوری روزمره کاربرد

غیر منتظره هندسه و دست ساخته شده و جزئیات در حال نشانه های جدید نایک هوا زوم نوع. کفش را شکل می یابد و شکل آن

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

غیر منتظره هندسه و دست ساخته شده و جزئیات در حال نشانه های جدید نایک هوا زوم نوع. کفش را شکل می یابد و شکل آن از یک نمونه اولیه برای نایک هوا زوم Alphafly بعدی% اما به جای مجموعه ای برای شکستن رکورد هوا زوم نوع مهندسی به حل استرس در بدن و پاها در طول یک روز کامل ،

این کفش دارای دو زوم هوا غلاف در چارپایان و حمایتی TPU صفحه در حال اجرا از طریق midsole. هر دو ویژگی های عناصر قرار دارد در داخل فوم, مخمل خواب دار و کمک به ایجاد یک جدید زیر پا تجربه و احساس. شبح موضع انتخاب مواد و جزئیات جشن نایک هتاک رویکرد به عملکرد طراحی با یک چشم مترقی راه حل برای همه ورزشکاران است.

"ما در زمان نمونه اصلی اسکن شده آن و سپس مهندسی معکوس آن را برای استفاده روزانه می گوید:" لی گیبسون, Nike طراحی منجر شود. "برای مثال TPU صفحه را فراهم می کند برخی از مدولاسیون از Alphafly کربن ورق اما نمی شود به عنوان مهاجم از یک تاب احساس."

زیبایی, هدف اصلی از درجه زوم نوع بود به نگه دارید به عنوان نزدیک که ممکن است به متن اصلی دست ساخته شده نمونه اولیه ایجاد شده در بیورتون ، این رویکرد تکامل می یابد مفهوم-محور نایک N. 354 برچسب. در حالی که بسیاری از خروجی زیر تجربی بنر reworks نمونه های اولیه از وزارت نایک Archives هوا زوم نوع ناشی از کار در زمان واقعی با بررسی یک محصول جدید. موازی مسیر بصری ایجاد پیوستگی بین کفش و از نزدیک متصل نایک زوم Alphafly بعدی%.

"به جای فقط repackage زیبایی من احساس آن معتبر برای ایجاد یک اتصال واقعی به نوآوری در داستان می گوید:" گیبسون. "ما دستیابی به آن با پیش نویس کردن مفهوم اولیه و ایده در نهایت ارائه یک واقعا خام احشایی نسخه از عملکرد دونده."

کفش جزئیات نیز رله فرایند خلاقیت در محصول به پایان رسید. دست طراح آشکار است — دیده می شود در عناصر مانند N. 354 آرم درمان و آشکار دوخت. و با ظریف DNA لمس تنفس زبان است اشاره به یکی دیگر پیشگام نایک در حال اجرا کفش قمری مسابقه.

نایک هوا زوم نوع منتشر شده در تاریخ 5 ژوئن در SNKRS, کفش ورزشی و در خرده فروشان را انتخاب کنید.

دانلود hi-res تصاویر اینجا.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب