ضبط آکادمی® راه اندازی منطقه حامی "تابستان وکالت" برای مبارزه با بیماری همه گیر امداد و ترویج تغییرات مثبت اجتماعی

ضبط آکادمی® اعلام کرد که تابستان سال 2020 تماس به عمل ابتکار برای کمک به ارائه همه گیر برای کمک به سازندگان مو

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

ضبط آکادمی® اعلام کرد که تابستان سال 2020 تماس به عمل ابتکار برای کمک به ارائه همه گیر برای کمک به سازندگان موسیقی و موسیقی کسب و کار برای ترویج تغییرات مثبت اجتماعی از طریق قانون. هفت هفته تلاش و نهفت با آکادمی 7th سالانه منطقه مدافع رویداد.

در طول ضبط آکادمی "تابستان وکالت" اعضای متصل خواهد شد به طور مستقیم با قانون گذاران خود را به کار برای بهبود شرایط برای سازندگان موسیقی و موسیقی کسب و کار. سیاه جوامع شده اند به خصوص سخت-آمار و داده ها نشان می دهد که بازیابی بیش از حد آهسته است. به عنوان موسیقی سیاه و سفید سنگ بنای صنعت موسیقی آکادمی اعضای برجسته این اختلاف در بازیابی.

ابتکار عمل را از ویژگی های تماس های مختلف به عمل در طول ماه های تابستان منجر به سراسر کشور بعد از وکالت در اوت. 12 هنگام ضبط اعضای آکادمی را دیدار با اعضای کنگره عملا در حمایت از کلید های قانونی مسائل مربوط به صنعت موسیقی. شروع ژوئن 26, اعضای, ضبط آکادمی می توانند ثبت نام به عمل در اولین گام از بزرگترین حمایت جنبش برای سازندگان موسیقی.

هزاران نفر از اعضای آکادمی — هر دو کار حرفه ای و سازندگان فعال خواهد شد در سراسر کشور در ماه های آینده در مبارزه عادلانه برای حمایت از سازندگان موسیقی یک بازگشت امن برای اجرای موسیقی و عادلانه بازیابی در تمام جوامع و مرکب به روش آوردن هماهنگی به شهروندان ما.

"ما سپاسگزار به کنگره برای مقررات در مراقبت عمل است که به کمک سازندگان مستقل" گفت: هاروی ماسون jr, صندلی و رییس جمهور موقت/مدیر عامل شرکت ضبط شد. "آکادمی ثابت کرده است که قبل از آن زمانی که صدای سازندگان شنیده می شود در کاپیتول هیل, قانونگذاران, گوش دادن. در حال حاضر ما در کنگره به بهبود مقررات برای اطمینان از سازندگان به طور کامل بهره مندی از قصد از قانون و جوامع محروم از دریافت سهم عادلانه خود را از کمک."

معیشت هنرمندان شده اند به خصوص ویران بیماری همه گیر. سازندگان موسیقی را تماشا درآمد خود را ناپدید می شوند به عنوان کنسرت لغو شد و بارها و رستوران ها توقیف و ضبط استودیو بسته شده است. متوسط درآمد برای یک نوازنده حرفه ای کمتر از $25,000 یک سال و مستقل موسیقی حرفه ای را در میان آخرین به بازگشت به کار به عنوان کشور به تدریج بازگشایی. داده ها همچنین نشان می دهد که سیاه و سفید متعلق به کسب و کار و کارگران هستند و نه بهره به همان اندازه در بهبود و این dispartiy نیز باید رسیدگی شود.

ضبط اعضای آکادمی در نظر گرفتن بخشی در منطقه حمایت خواهد خواست اعضای کنگره برای اطمینان از اقدامات خاص گرفته شده برای حفاظت از نیروی کار خلاق می شوند و در آینده دور از محرک به طور خاص:

  • ادامه COVID-19 امداد برای تمام سازندگان موسیقی
    [list]
  • اعضای آکادمی امن مهم مقررات در مراقبت عمل می کنند. در حال حاضر از آن زمان برای گسترش و بهبود پس از که به عنوان کمک های بعدی بسته محرک نوشته شده است. مقررات باید به کمک به آزاد موسیقی سازندگان و بهره مندی جوامع محروم به همان اندازه.

  • کاهش مالیات برای موسیقی و سازندگان آن
    • اجرا و کنسرت فاصله از ساحل به ساحل در حال درد و رنج است. املاک مقررات مالیاتی نوشته شده است برای کمک به موسیقی بازگشت به استودیو های ضبط صدا و سالن های کنسرت. بیایید که به تصویب رسید و به قانون است.

    [/list]

    منطقه حمایت همراه با ضبط آکادمی سالانه جایزه گرمی در تپه® در ماه آوریل (لغو این سال با توجه به COVID-19) در حال ضبط آکادمی برتر وکالت حوادث و اعتبار توسط قانونگذاران هر دو حزب با کمک به تصویب موسیقی نوسازی عمل به قانون — بزرگترین به روز رسانی به موسیقی قانون در 40 سال گذشته.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منطقه حمایت و ضبط آکادمی حمایت از طرح های, بازدید www.grammy.com/districtadvocate.

    در مورد ضبط آکادمی

    ضبط آکادمی نشان دهنده صدای نوازندگان, آهنگسازان, تولید, مهندسین و موسیقی حرفه ای است. اختصاص داده شده به حصول اطمینان از ضبط و هنر باقی می ماند پر رونق بخشی مشترک ما میراث فرهنگی آکادمی افتخارات موسیقی تاریخ در حالی که سرمایه گذاری در آینده خود را از طریق گرمی موزه®طرفداران نمایندگی از سازندگان موسیقی پشتیبانی از موسیقی مردم در زمان نیاز از طریق MusiCares®و جشن هنری تعالی از طریق GRAMMY Awards® — موسیقی تنها همکار به رسمیت شناخته ستایش و بالاترین دستاورد است. به عنوان پیشرو در جهان از جامعه موسیقی حرفه ای کار ما در طول سال برای ترویج بیشتر الهام بخش جهان برای سازندگان.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آکادمی مراجعه کنید www.grammy.com. برای شکستن اخبار و محتوای منحصر به فرد را دنبال کنید @RecordingAcad در توییتر "مانند" ضبط آکادمی در Facebook و پیوستن به ضبط آکادمی اجتماعی جوامع در Instagram و یوتیوب.



    tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
    آخرین مطالب
    مقالات مشابه
    نظرات کاربرن