طراوت جهان, یک کنسرت مجازی در یک زمان: Coca-Cola تیم با #BeApp به Livestream اجرای برنامه از 100 موسیقی هنرمندان بیش از 60 روز

با کنسرت ها و جشنواره ها را برای آینده قابل پیش بینی کوکا کولا در حال انجام بخشی خود را برای زنده نگه داشتن مو

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

با کنسرت ها و جشنواره ها را برای آینده قابل پیش بینی کوکا کولا در حال انجام بخشی خود را برای زنده نگه داشتن موسیقی زنده از طریق همکاری با #BeApp جدید زنده جریان پلت فرم.

آغاز امروز, Coke Studio جلسات حاضر خواهد شد صمیمی اجرای برنامه بصورت زنده از خانه از 100 هنرمند در سراسر جهان – از جمله کتی پری Anitta, DJ Khaled, Bebe Rexha میگل بازیگران همیلتون و Steve Aoki – بیش از 60 روز متوالی.

سه اجراها در جریان هر روز در #BeApp در 7 p. m. ET که می توان به صورت رایگان در iOS و یا دستگاه های آندروید و همچنین Coca-Cola, YouTube channel. #BeApp نیز برنامه تکراری پخش کردن اجرای برنامه در یک دوره 24 ساعته برای کسانی که در سراسر جهان که نمی تواند آنها را زندگی می کنند.

"کوکا کولا باقی می ماند متعهد به نشاط روح انسان و پرورش ارتباط در حالی که ما از هم جدا در طول این بی سابقه تایمز" گفت: Ricardo قلعه VP جهانی, ورزشی و سرگرمی, The Coca-Cola Company. "با ارائه 60 روز زنده تعاملی محتوای موسیقی طرفداران می توانید به اشتراک گذاری و لذت بردن از با دیگران, ما امیدواریم که Coke Studio جلسات ارائه خواهد شد کوچک روزانه لحظات از سرگرمی به عنوان ما تنظیم به این طبیعی است."

در طول 60 روز برنامه طرفداران باید گزینه ای را برای کمک به صلیب سرخ بین المللی و هلال احمر جنبش برای حمایت از COVID-19 دانست. کوکا کولا بنیاد است که اهدا بیش از 14 میلیون دلار در خیریه کمک به صلیب سرخ و هلال احمر در سراسر جهان در پاسخ به COVID-19 خواهد بازی تا 3 میلیون دلار در مصرف کننده کمک های مالی از طریق Coke Studio Sessions.

Coke Studio جلسات نشانه اولین #BeApp که ایجاد جهانی مجازی اتاق نشیمن با آوردن عملکرد و موسیقی منحصر به فرد به لحظه از جهان محبوب ترین هنرمندان به طور مستقیم به طرفداران' خانه. این برنامه رایگان نیز ارائه می شود همهجانبه تجارب یافت در کنسرت یا جشنواره و می افزاید: gamified لایه های اجتماعی به زندگی می کنند جریان که در آن طرفداران می توانند ارتباط برقرار کردن مغازه, کمک مالی و ارتباط با هنرمندان است.

"#BeApp طراحی شده برای دیجیتال اتصال از طریق یک عشق مشترک از موسیقی زنده و مردم نیاز است که اتصال در حال حاضر بیشتر از همیشه گفت:" ری اسمیت که تاسیس #BeApp با همکار تکنولوژی صنعت جانباز راس میسون. "ما هیجان زده به کوکا کولا به عنوان منحصر به فرد ما راه اندازی شریک زندگی به ما معرفی #BeApp به طرفداران در سراسر جهان است."

این پلت فرم را متفاوت از ویژگی های شامل در برنامه های جزء که اجازه می دهد تا طرفداران دعوت از دیگران برای پیوستن به آنها در طول livestream و توانایی برای به دست آوردن ارز با تعامل و به اشتراک گذاری بازخرید برای "front-row" صندلی ارتقاء (که شامل داشتن عکس کاربر و نام قابل مشاهده برای بینندگان) هنرمند, فریاد استراحتی به عنوان به خوبی به عنوان #BeApp کوله پشتی.

کوکا کولا تا به حال شده است در گفتگو با #BeApp در ماه های منتهی به شیوع کروناویروس اما همکاری تغییر چرخ دنده ها به عنوان پناهگاه در محل محدودیت اثر صورت گرفت.

"این ایده که منجر به کک استودیو جلسات متولد شد و قبل از مستند بنابراین خوشبختانه ما قادر به واکنش نشان می دهند به سرعت و تنظیم برنامه با #BeApp در یک ماده از هفته" فورت گفت. "ما هیجان زده به ارائه چنین باور نکردنی محتوای موسیقی و تجربه – که ما می دانیم Coca-Cola طرفداران در سراسر جهان تشنه در طول این فصل از انزوا و عدم قطعیت – و نگاه به جلو به دیدن آنچه که در آینده از همکاری ما با #BeApp به ارمغان می آورد."

پخش زنده کنسرت ها پدید آمده است به عنوان یک سرگرمی اصلی در طول COVID-19 مستقل هنرمندان و ستاره های اصلی به طور یکسان پخش در صفحه اصلی مجموعه به قرنطینه طرفداران از طریق رسانه های اجتماعی. #BeApp ارائه می دهد یک مقصد برای یک منوی کامل از هر دو برنامه ریزی شده livestreams و آرشیو مطالب.

"شده اند وجود دارد بسیاری از فرصت های بزرگ برای طرفداران برای گرفتن صمیمی اجراهای اما نگه داشتن زبانه ها در چه چیزی اتفاق می افتد و هنگامی که شده است به چالش کشیدن" فورت گفت. "چیزی که ما در حال انجام است گرد این تجربیات و ارايه محتوا در یک راه است که هر دو کاربر پسند و سازگار است. Coke Studio جلسات 60 روز برنامه بنابراین طرفداران می دانید که در آن آنها می توانند پیدا کردن سه livestreams هر روز."

کک روابط به موسیقی اجرا ، در واقع برخی از آن برای اولین بار چاپ و تبلیغات در اوایل 1900s برجسته خواننده اپرا هیلدا کلارک. در طول سال کوکا کولا قوی تر از قدرت جهانی و بالا بردن از موسیقی به مردم را هم – از "من می خواهم به خرید جهان کک" صدای جرنگ جرنگ-تبدیل-واحد ویژه در یاد 1971 میلادی "تپه" به جهانی موسیقی سرودهای ایجاد شده برای نام تجاری جام جهانی کمپین های بازاریابی به محبوب Coke Studio سرگرمی ملک در برزیل و پاکستان و هند و خاورمیانه و آفریقا است.

در مارس 18, Coca-Cola پشتیبانی "یک جهان: با هم در خانه" یک کراس پلت فرم خاص سازمان شهروند جهانی در همکاری با سازمان بهداشت جهانی (WHO) برای حمایت از مبارزه با COVID-19. هشت ساعته تلویزیونی و پخش زنده رویداد برجسته قرنطینه اجرای برنامه از لیست موسیقی عمل می کند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن