پناهندگان وخیم تر شدن بحران در جنوب اروپا

شهرداران صدایی زنگ در جنوب ایتالیا: مراکز پذیرش پناهندگان به سر می برند و در آنجا در حال رشد است و خشم در جامع

توسط NEWSCENTERALS در 12 مرداد 1399

شهرداران صدایی زنگ در جنوب ایتالیا: مراکز پذیرش پناهندگان به سر می برند و در آنجا در حال رشد است و خشم در جامعه است. دیگر کشورهای مدیترانه نیز گزارش افزایش تعداد پناهندگان.

وجود دارد مقدار زیادی از خشم در میان شهرداران محلی با هدف دولت ایتالیا در حال حاضر. آنها گزارش گرما غیر قابل تحمل و شرایط تنگ در اردوگاه های پناهندگان که بیش از حد کوچک و سر می برند و خواستار ممنوعیت جدید پذیرش در آنها صورت می گیرد.

بیش از 13000 مهاجران آمده اند به ایتالیا در این سال از طریق دریای مدیترانه است که حدود 9000 بیشتر نسبت به همان آخرین دوره سال است. به گفته آژانس پناهندگان سازمان ملل بسیاری از مردم سوار در سفر خطرناک در جولای زمانی که آبها نسبتا آرام است.

محلی است که اوج

فلیکس ویس از دریا دیده بان پناهندگان سازمان نجات به تازگی به آلمان بازگشت و از چند هفته هوایی ماموریت شناسایی در Lampedusa. او گزارش داد که خلق و خوی در این جزیره را تهدید به خراب شدن: "وضعیت در Lampedusa بسیار پر تنش است. در ماه های گذشته تقریبا 5500 نفر رسیده جزیره خود را. که دو یا سه قایق در روز است."

آلمانی داوطلبان هنوز ثبت هر گونه حملات اما به تازگی دو کوچکتر کشتی سازی که در آن مهاجران قایق های چوبی اغلب ذخیره شده بودند به آتش کشیدند — و ویس نیز حواس تغییر خلق و خوی در میان مردم استفاده می شود که به روشنفکر نسبت به مهاجران.

ادامه مطلب: برای به رسمیت شناخته پناهندگان در یونان سختی نیست و بیش از

بحث در مورد مسئولیت

با توجه به این دریا نجات coronavirus شیوع افزایش فشار اقتصادی بر مردم محلی است. گردشگری راننده اصلی جزیره اقتصاد سقوط کرده است. وجود دارد که کمتر از نیمی از بازدید کنندگان از در عادی سال در حال حاضر در این جزیره ویس برآورد شده است. اگر همانطور که اتفاق افتاده است به تازگی قایق های چوبی با مهاجران زمین در سواحل توریستی این وضعیت تبدیل خواهد شد و حتی سخت تر است.

تحت این شرایط ارائه می دهد پشتیبانی از رم دیدار با پاسخ. دولت می خواهد به ارسال یک قرنطینه کشتی به بندر سیسیلی شهرداری پورتو امپدکل. وزارت کشور فکر می کند پناهندگی پناهجویان می تواند به قرنطینه وجود دارد. اما شهردار شهر بندر کوچک خودداری کرده است از ترس از یک خطر حیاتی بخش گردشگری.

به تازگی شده اند وجود دارد بسیاری از مشکلات با کروناویروس پیشگیری در این پناهندگان اقامت. صدها نفر از مهاجران را مخفیانه انتخاب به ترک اردوگاه در نقض مقررات قرنطینه. حتی پس از یک عمده شیوع کروناویروس رخ داده است نیست.

رئیس جناح راست پوپولیستی حزب Lega ماتئو Salvini است تلاش برای ایجاد سرمایه سیاسی برای خروج از این وضعیت. در طول سفر به Lampedusa یک هفته پیش وزیر کشور سابق که در حالی که در تلاش برای نگه داشتن مهاجران از ایتالیا سواحل مقصر افزایش تعداد مهاجران تازه وارد برای فقرا وضعیت گردشگری و ماهیگیران در این جزیره است.

Salvini بود که جشن های متعدد حامیان در Lampedusa در سخنرانی ها و در توییتر بارها و بارها خواستار توقف این "تهاجم" و سوال نیاز به کمک به مهاجران در همه. در حال حاضر این تازه واردان در Lampedusa عمدتا از تونس است که از لحاظ اقتصادی به شدت ضربه توسط این بیماری همه گیر.

بیشتر بخوانید: پناهندگان حمله و تحت فشار قرار دادند پشت در دریای اژه

Refugees from Algeria arrive in Spain (picture-alliance/dpa/L. Carnero)

بیشتر و بیشتر پناهنده شده اند از ورود در اسپانیا از الجزایر

بروکسل باید به کمک

دولت ایتالیا نیز در پاسخ به تماس برای کمک از شهرداری با بسیج ارتش است که اعزام حدود 300 سرباز به سیسیل به گارد پذیرش اردوگاه و قرنطینه. رم نیز خواسته اتحادیه اروپا برای حمایت از, که به معنی بالاتر از همه است که شرکای اتحادیه اروپا باید به اشتراک گذاری بار از مسکن و مراقبت از مهاجران و پناه جویان.

در شب جمعه, ایتالیایی, وزیر کشور Luciana Lamorgese و همتای فرانسوی کریستف Castaner به توافق سیاسی جدید ابتکار. این دو وزیر می خواهم برای نفس کشیدن زندگی جدید به اصطلاح مالت توافق در توزیع مهاجران از اتحادیه اروپا در مرز جنوبی به کشورهای دیگر. در این توافقنامه یک گروه از کشورهای اتحادیه اروپا از جمله آلمان — در موافقت کرده منظم توزیع مهاجران در سال 2019. اما اجرای کار نمی کند.

آن است که نه تنها در ایتالیا است که ثبت نام بیشتر مردم به دنبال حفاظت. مقامات در اسپانیا نیز گزارش افزایش در مدیترانه عبور. با حدود 2000 نفر به طور قابل توجهی بیشتر مهاجران وارد شده در سواحل اسپانیا در ماه جولای نسبت به ماه قبل است. در مورسیا و آلمریا, 700 مردم فرود آمد در قایق های آخر هفته گذشته عمدتا حمل و نقل مردم از الجزایر و نه از مراکش به عنوان معمول است.

اما بر خلاف در ایتالیا وضعیت است نه بدتر شده نسبت به سال قبل به غیر از جزایر قناری. با این وجود دولت ندارد و اوضاع به طور کامل تحت کنترل است. ناظران شکایت در مورد یک سردرگمی از حوزه های قضایی با توجه به قرنطینه الزامی است. دولت اسپانیا نمی خواهید به محل جدید پناهندگان در پذیرش اردوگاه به دلیل آن ترس آنها می تواند در معرفی این ویروس وجود دارد. اما دولت های منطقه را برای ارائه لازم قرنطینه اقامت. این است که در حال حاضر در حال انجام در چادر است و همچنین مشکل با توجه به گرمای شدید در این کشور است.

وضعیت در یونان از سوی دیگر است که نسبتا آرام است. این آژانس پناهندگان وجود دارد ثبت نام تنها 244 مهاجران در مرز در ماه ژوئیه سازمان ملل متحد گفت: در پاسخ به یک DW پرس و جو در مقایسه با 5,008 مردم در ماه مشابه سال گذشته است. بسیار بیشتر مشکل در یونان است که هنوز به سر می برند اردوگاه در جزایر.

Refugees from Moria (picture-alliance/ANE)

Coronavirus همه گیر است افزایش تنش ها

ایتالیا می خواهد اصلاحات از پناهندگان سیاست

در حالی که ایالات متحده در برخورد با این چالش های جدید هنوز مرتب سازی خود را در سطح اروپا دولت ایتالیا می خواهد به عنوان مثال مجموعه و تسهیل کار از سازمان های غیر دولتی در نجات پناهندگان. ایتالیایی, به گزارش رسانه ها در روز جمعه نمایندگان حزب چپ و جنبش پنج ستاره به توافق تغییر مقررات اجرا توسط وزیر کشور سابق Salvini.

یک نقطه سازش خواهد بود به رها کردن میلیون یورو جریمه های اعمال شده بر روی کشتی ها از کمک های سازمان. علاوه بر این دولت می خواهد به معرفی تمدید انسانی برای حفاظت از مهاجران و پناهندگان و گسترش روش پذیرش.

ویس از دریا-سازمان دیده بان این است که هنوز هم شک و تردید به عنوان عملی وضعیت تغییر نکرده است.

"در حال حاضر نجات اضطراری خدمات با ما کار نمی کند در همه," او گفت:. "ما دریافت تماس است که در آن افسران به ما بگویید که آنها دیگر کار با سازمان های غیر دولتی و یا نه صحبت ما در همه. ما نیز دیده می شود در چند روز گذشته چگونه گارد ساحلی قایق به سادگی عبور چوبی پناهندگان قایق و تنها در این پناهندگان زمانی که آنها وارد آب می خواهیم."

در ضمن این دریا نجات کشتی دریا دیده بان 3 که کشف و ضبط شده است توسط مقامات ایتالیایی است صرف سه هفته گذشته لنگر کردن پورتو امپدکل در سیسیل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب