سیاست پناهندگی اتحادیه اروپا بزرگترین ناکافی' می گوید آلمان Heiko Maas

آلمان و وزیر خارجه در زمان هدف در اتحادیه اروپا رویکرد به پناهندگان گفت: هیچ چیز حل شده است پس از سال 2015 مها

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

آلمان و وزیر خارجه در زمان هدف در اتحادیه اروپا رویکرد به پناهندگان گفت: هیچ چیز حل شده است پس از سال 2015 مهاجر بحران است. او همچنین به نام دوباره برای یک طرح برای توزیع پناهندگی پناهجویان در سراسر اروپا.

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas متهم کرده است, اتحادیه اروپا, کشورهای عضو انجام نمی دهد به اندازه کافی برای حل این قاره مهاجر معضل است.

در سخنرانی خود در یک کنفرانس آنلاین میزبانی re:publica و رسانه کنوانسیون برلین Maas گفت: شیوه ای که با کشورهای اروپایی رویکرد پناهندگان و مهاجران است "بزرگترین نشانه ای از بی کفایتی برای اتحادیه اروپا."

ادامه مطلب: نظر: اتحادیه اروپا نیاز به یک روشن, پناهندگان سیاست

او اضافه کرد که این بلوک هنوز هم تا به حال حل نشده در اروپا مهاجر موضوع پس از 2015 که میلیون ها نفر از پناه جویان ریخت و به این قاره در حال فرار از فقر و جنگ در شمال آفریقا و خاورمیانه است.

Maas گفت: اروپا نیاز به یک مکانیزم توزیع برای پناهندگی پناهجویان در میان کشورهای مایل به مردم را در. کشورهایی که قبول نمی مهاجران به دلایل سیاسی مانند مجارستان باید مسئولیت را در مناطق دیگر — برای مثال با کمک درگیری در آفریقا که منجر به مهاجرت دسته جمعی به سمت اروپا است.

ادامه مطلب: پناهندگان سوری در لبنان بیشتر از ترس گرسنگی از COVID-19

سیاست های مهاجرت در اروپا بوده است تفرقه موضوع در ماه های اخیر پس از ترکیه تصمیم گرفت در ماه فوریه برای جلوگیری از جلوگیری از ورود مهاجران اتحادیه اروپا در برابر پناهجویان پیمان آن ساخته شده با بلوک در سال 2016. این تصمیم باعث شد هزاران نفر از مهاجران در ترکیه به سمت مرز یونان که تلاش کرده است برای مقابله با هجوم زیادی از مهاجران در سال های اخیر است.

ادامه مطلب: در حال آلمان و اتحادیه اروپا آماده برای هجوم پناهندگان?

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان اصرار داشت در ماه مارس که اتحادیه اروپا متعهد به آن پناهنده مقابله با ترکیه است که در آن بلوک ارائه بودجه به ترکیه در ازای آن نظر گرفتن بازگشت پناهندگان که صلیب به اتحادیه اروپا به طور غیر قانونی.

آلمان نیز یکی از هفت کشور اتحادیه اروپا که به تازگی متعهد به در نظر گرفتن در 1,600 کودکان مهاجر از یونانی اردوگاه های پناهندگان که بیش از ظرفیت و کوتاه بر روی مواد غذایی, پوشاک و لوازم پزشکی.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن