آرامش اجتماعی فاصله? کره جنوبی را به آن را امتحان کنید—برخی از ترسناک نتایج

سئول—کره جنوبی ممکن است با افتخار خود را ضبط جدا کردن صندلی coronavirus به وضعیت نسبتا جزئی تهدید اما نوع داوط

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

سئول—کره جنوبی ممکن است با افتخار خود را ضبط جدا کردن صندلی coronavirus به وضعیت نسبتا جزئی تهدید اما نوع داوطلبانه اجتماعی به نام فاصله در حال حاضر سخت است. اگر کسی شک دارد که شیوع جدید در یکی از سئول افسانه ای باشگاه شبانه منطقه را فراهم می کند نگران کننده یادآوری.

کره جنوبی هرگز قفل کردن راه بسیاری از کشورهای دیگر داشته باشد, اما آن را اجرا درآوردن قوانین سختگیرانه برای حفظ مردم از گرفتن بسیار نزدیک به یکدیگر است که این رمان coronavirus می تواند اجرا شایع است.

تازه شیوع آغاز شد که هفته گذشته آغاز شده و در باشگاه های پر زرق و برق که در آن قواعد مشترک حس شده بود dissipating به عنوان خطرات ناشی از کوروناویروس شروع به محو شدن. هیچ کس با پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله متوقف شده بود به یک اولویت است.

در حال حاضر جستجو برای پیدا کردن هر کسی که ممکن است شده اند در محله های نزدیک با یک نفر که تشخیص داده شد که پس از به حال COVID-19.

او شناخته شده نیست علنا دیگر از عنوان 29 ساله منبع حداقل 18 نفر از جمله سه خارجی در پنج باشگاه در Itaewon بود که هنگامی که stomping زمین از سربازان آمریکایی در نزدیکی سابق ارتش آمریکا در مقر مرکزی سئول.

مقامات می ترسید این اشکال می تواند از میان بیش از 1500 نفر که می خواهم در این باشگاه مشهور صدا, نوشیدنی, مواد غذایی سریع در قیمت های متورم هنوز هم بیشتر برای مهماندار در برخی از آنها. باشگاه ها اغلب شلوغ در اواخر شب.

قیام ناگهانی خالی از سکنه کره ای ها فقط به عنوان دولت این هفته بود رفتن را از طریق حرکات آرامش بخش خود را دقیق دستورالعمل شمارش همه را به رعایت "داوطلبانه اجتماعی فاصله در زندگی روزمره."

تا حدودی دوپهلو پس از این حادثه شب باشگاه صاحبان توصیه شد به "محدود کردن کسب و کار" برای یک ماه نشان می دهد این امر می تواند یک ایده خوب برای خنک کردن آن—و یا شاید حتی نزدیک—به طور داوطلبانه. آنها همچنین خواسته به نوشتن نام از مشتریان ارزشمند برای ردیابی آینده موارد—و گفت: هر کس تا به حال به پوشیدن ماسک. و اگر بیشتر موارد هم شکستن مالکان را مجبور به پرداخت هزینه های درمانی است.

اواخر شب جمعه, بسیاری از صاحبان و مدیران به نظر می رسید که این ایده رفت. بسیاری از میله های زندان بسته شد و اغلب شلوغ اصلی کشیدن از طریق Itaewon بیبهره از آن معمول آخر هفته ترافیک.

همه از آن پشتیبانی می کند از نظر پسر جوان-rae, مدیر استراتژی در وزارت بهداشت و رفاه است که ما باید انتظار این ویروس "ناچار به بازگشت به فعالیت های روزانه" گرچه به وضوح او فکر نمی کند تا به زودی.

پسر, صحبت کردن در مورد حذف قوانین سختگیرانه قبل از اخبار کلوپ شبانه حادثه بدست کرده بود, اطراف, اعتماد به نفس بود "هنگامی که ما یک دوم شیوع سرعت گسترش خواهد بود قابل ملاحظه ای آهسته است." متوجه پسر است نه صحبت کردن در مورد اگر اما زمانی که. یک موج دوم گرفته شده است به عنوان یک داده شده است.

شیوع بیماری در Itaewon ممکن است به اندازه کافی به حکم بازگرداندن سفت و سخت قوانین رسمی اما مقامات محتاط می شوند. پسر برتر, کیم Ganglip معاون وزیر بهداشت گفت: "زمانی که اجتماعی فاصله کمپین در اثر" یک سفارش در قرنطینه اقدامات "معتبر بود به صورت شبانه موسسات است." در حال حاضر "ما را ببینید اگر اقدامات بیشتری مورد نیاز است."

در حال حاضر در حالی که صاحبان کاباره ها انتظار می رود به عنوان گفت: به طور داوطلبانه یا نه مردمی عادی می تواند برای خود تصمیم بگیرند که آیا به پایه شش فوت از هم جدا و یا پوشیدن ماسک. هفته آینده مدارس و کتابخانه ها باید بازگشایی برخی سریع تر از دیگران است. مردم می توانند به کار در مراکز تناسب اندام و رفتن به تئاتر و هیچ کس را سفارش آنها را به خط تا شش فوت از هم جدا در ثبت پول نقد در مغازه ها و رستوران ها.

آن امیدوار است که هر کس می داند که به اندازه کافی برای انجام این کار تقریبا به طور غریزی حتی به عنوان یک پروتکل سخت در محل باقی می ماند برای کسانی که وارد این کشور از خارج از کشور.

با حداقل نیمی از موارد جدید از این ویروس سرزنش کردن مسافران پروازهای بین المللی تست دقیق در نیروی باقی مانده در فرودگاه.

نتایج آزمون دوباره معمولا پس از یک شب در یک دولت تسهیلات. اکثریت قریب به اتفاق منفی هستند اما تازه واردان هنوز در قرنطینه به مدت دو هفته با دوستان و یا بستگان و یا اگر خود به خود در یک اسپارتان اتاق برای دو هفته در هزینه حدود 100 دلار در روز از جمله وعده سپرده در دقت پیچیده شده در بسته های خارج از درب.

تنها استثنا هستند کسانی که در کسب و کار فوری که قصد اقامت فقط برای چند روز. آنها می توانید چشم پوشی از سفارتخانه ها یا کنسولگری های خارج از کشور پس از آزمایش منفی برای ویروس. تا کنون تنها 200 نفر بدست چشم پوشی.

مهم نیست که چه پسر تا به حال به اعتراف "این غیر ممکن است به فسخ یا حذف COVID-19." او گفت: "ما می توانیم کنترل کنیم."

در مجازی توجیهی برای خبرنگاران خارجی که برای آنها فرستاده شده در پرسش, پسر, بازی کردن داوطلبانه فاصله حتی به عنوان کافی شاپ ها و فروشگاه ها و با مترو و اتوبوس پر از شلوغی جمعیت. تنها نشانه آن است که مردم فکر می کردند که به طور جدی در مورد COVID-19 بود که اکثر آنها با پوشیدن ماسک.

این تصمیم به اجازه دهید آنها را به لغزش به پایین در زیر بینی خود را و دهان در حالی که چند شد دیگر آزار به آنها را می پوشند در همه.

کره ای, سیستم, برگزار شد به عنوان مثال قبل از جهان پس از بیماری را در اوایل فوریه در میان اعضای یک فرقه مذهبی در Daegu عمده شهرستان در 140 کیلومتری جنوب شرقی در اینجا به وضوح ملاحظه ای به خوبی کار می کرد. از جمعه های کره ای, مرکز کنترل بیماری گزارش شده 10,822 موارد تا 12 از روز قبل از از جمله 256 مرگ و میر در, هیچ افزایش از روز قبل.

با توجه به Worldometer محاسبات COVID-19 کشته شده است تنها پنج نفر از هر 1 میلیون نفر در کره جنوبی. در مقایسه وجود دارد 233 در هر میلیون نفر در ایالات متحده, که در آن بیش از 76 ، 000 نفر با این بیماری فوت کرده اند.

به کره جنوبی تلاش می کند تا برای استراحت محدودیت آن است که به شمارش در جمعیت در حال توسعه ایمنی در هر زمان به زودی. پسر بود و واقع بینانه در مورد این واقعیت ساده وجود دارد هیچ درمان هنوز برای این ویروس و آن را برای ترساندن کره ای ها و بقیه جهان برای حداقل یک سال دیگر یا دو شاید دیگر.

"تا زمانی که ما یک واکسن یا درمان ما می توانیم یک ظهور" گفت: با استناد به خطر این بیماری, پخش كردن, از افرادی که بدون علامت—نشان دادن هیچ نشانه ای از بیماری و هرگز مورد آزمایش قرار. "این بسیار دشوار است برای ریشه کن کردن."

پسر صحبت کرد قبل از کره شهرداران و فرمانداران جمع آوری شده در یک جلسه اضطراری برای بحث در مورد دستورالعمل جدید برای کاباره ها که قرار بود قوی حداقل تا آخر هفته گذشته. کسانی که تا به حال بازدید این پادشاه با ملکه و تنه باشگاه تمام مکان های که در آن آخرین "سوپر پخش کرده بودند توصیه به قرنطینه خود را.

امکان loomed از کره جنوبی دوباره اعمال محدودیت در حالی که مادر و دیگران در دفاع از نیاز به رعایت داوطلبانه و نه قانونی سفارشات اجتماعی فاصله و رایج دیگر-احساس تنگی از جمله پوشیدن ماسک و شستن دستها.

Kwon Jun-wook معاون مدیر کل در کره مرکز کنترل بیماری شمارش چه او خواهد بود "قوانین و مقررات از مردم به طور کامل شرکت" در "کره ای روح" اما اذعان کرد: "ما همه توافق دارند که COVID-19 جهان بسیار متفاوت از گذشته است."

او به تصویر کشیده شده کره ای ها به عنوان باندهای با هم برابر بیماری و دیدم شانس بسیار کمی از بسیاری از اگر هر گونه درد و رنج از عود بیماری و یا عود اشکال هنگامی که آنها آزمایش شده است به عنوان درمان می شود.

بر اساس 300 تا کنون موارد که در آن آزمایشات نشان داده اند "مجدد از COVID-19" او گفت: "وجود نداشته است عفونت و یا سرایت."

تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی در "آیا وجود یک فعال ویروس," او توضیح داد نشان داد که "فعال شد و نه از نظر بالینی قابل توجه است." در واقع در حالی که این ویروس شناسایی شد به حال وجود دارد "شده است یک مورد" هر کسی پایین آمدن با این بیماری که در راه است.

Kwon به نظر می رسید تا حدودی کمتر خاصی در مورد سطح ایمنی به عنوان تعیین شده توسط تست برای آنتی بادی قادر به مبارزه با ویروس اما آیا می گویند: "ما باید یک برنامه ریزی دقیق" است که بستگی به همکاری از, کره ای, عمومی, 70 درصد از آنها "معمولا موافق به بهداشت عمومی تست." یکی از دلایلی تست شد به راحتی قبول کرد که یک نظام سلامت است که در آن تمام کره ای ها بسیار کم قیمت مراقبت های پزشکی.

یک عنصر مهم در جنگ است پلاسما از بیمارانی که بیمار هستند. "پلاسما را می توان توسعه یافته برای پیدا کردن یک درمان او گفت:" با استناد به یک جریان "فعال تحقیق و توسعه پلاسما."

Kwon بود و نه خوش بینانه در مورد آینده با پاسخ حق دور و یا حتی در این سال و یا بعد. "ما یک بتن تصویر در سال آینده," او گفت: "این واکسن نیاز به ایمنی بالاتر نسبت به درمان"—اغلب انجام شده در یک زندگی یا مرگ تلاش به سادگی برای نجات یک بیمار توسط هر معنی شانس کار.

انتقادی به کره موفقیت تا کنون در Kwon مشاهده شد تصمیم به اجازه دهید مردم می دانند چه خبر است و برای پیگیری کردن از طریق سیگنال های تلفن همراه و وسایل دیگر هر جایی هر کسی که مبتلا به این بیماری شده است.

"باز بودن و شفافیت نیست, فقط تنهایی," او گفت:. تنها پس از وقوع پنج سال پیش از سندرم تنفسی خاورمیانه (MERS) در آن 38 کره درگذشت یک قانون تصویب شده است که نیاز به اشتراک گذاری اطلاعات.

یک نتیجه است نه تنها تمایل به همکاری و همچنین وسیله ای برای تصویب در طول هشدارهای به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

کلمات "هشدار اضطراری" نشان می دهد تا بر روی صفحه نمایش از دستگاه های تلفن همراه هر زمان که یک مورد کشف و تشخیص داده شده به عنوان اتفاق افتاده است حداقل دو بار در روز جمعه. اول متوجه نمی دهد از نام شخص اما نشان می دهد که او زندگی می کردند و تا به حال بوده است.

"COVID-19 توسعه یافته با سرعت گفت:" پسر جوان-rae از وزارت بهداشت. "این بسیار مهم است برای انجام تست های تشخیصی فعال است."

با حمله به گسترش این بیماری به سرعت و به شدت با این حال کره جنوبی هرگز با توسل به مستندات و خاموش شدن ناگهانی به عنوان در ایالات متحده و اروپا است.

"ما را حفظ خواهد کرد نظارت و کنترل سیستم" پسر گفت. "اگر این تعداد در حال افزایش ما را به بازگشت به سیستم ما تا به حال در آغاز": اجتماعی فاصله.

طولانی نیست پس از او صحبت کرد میلیون ها نفر از تلفن های همراه buzzed با یکی دیگر از "هشدار اضطراری." هر کسی که تا به حال شده است در آن کاباره ها در Itaewon پیام توصیه: "باید در خانه بمانند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب