اعتماد و bp راه اندازی 'Jio-bp' مشارکت

bp و Reliance Industries Limited (RIL) امروز اعلام کرد که شروع جدید خود را در هند سوخت و تحرک سرمایه گذاری مشت

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

bp و Reliance Industries Limited (RIL) امروز اعلام کرد که شروع جدید خود را در هند سوخت و تحرک سرمایه گذاری مشترک, اعتماد, BP تحرک محدود (RBML). اولیه زیر موافقت نامه در سال 2019 bp و RIL تیم کار کرده اند و از نزدیک در طول چند ماه گذشته در یک محیط چالش برانگیز برای تکمیل معامله به عنوان برنامه ریزی شده. bp پرداخت RIL 1 میلیارد دلار برای 49 درصد از سهام خود در سرمایه گذاری مشترک با RIL برگزاری 51%.

عامل تحت "Jio-bp" با نام تجاری سرمایه گذاری مشترک با هدف تبدیل شدن به یک بازیکن برجسته در هند سوخت و تحرک بازار. آن را اهرم تکیه حضور سراسر 21 متحده و آن میلیون ها نفر از مصرف کنندگان از طریق Jio دیجیتال پلت فرم. bp را گسترده خود را تجربه جهانی در با کیفیت بالا و متفاوت سوخت روغن های خرده فروشی و پیشرفته کربن کم تحرک راه حل.

bp و RIL انتظار سرمایه گذاری به سرعت در حال رشد برای کمک به دیدار با هند با رشد سریع تقاضا برای انرژی و تحرک است. هند انتظار می رود که سریعترین رشد سوخت در بازار جهانی بیش از 20 سال آینده با تعداد زیادی از خودروهای سواری در کشور تخمین زده می شود به رشد تقریبا شش برابر بیش از این دوره است. RBML با هدف گسترش و از آن زمان سوخت خرده فروشی شبکه ای از بیش از 1400 سایت های خرده فروشی به 5,500 بیش از پنج سال آینده. این رشد سریع نیاز به چهار برابر افزایش کارکنان شاغل در ایستگاه های خدمات – رشد از 20 ، 000 80,000 در این دوره است. این سرمایه گذاری مشترک نیز با هدف افزایش حضور خود را از 30 به 45 فرودگاه در سال های آینده.

اظهار نظر در همکاری Mukesh Ambani رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل Reliance Industries Limited گفت: "اعتماد در حال گسترش است در آن قوی و با ارزش و با همکاری bp برای ایجاد یک پان-هند با حضور در خرده فروشی و حمل و نقل هوایی سوخت. RBML هدف خواهد به یک رهبر در تحرک و کم کربن راه حل آوردن پاک کن و گزینه های مقرون به صرفه برای مصرف کنندگان هند با دیجیتال و تکنولوژی که ما کلید توانمندسازها."

برنارد Looney bp مدیر اجرایی گفت: "هند بوده است که منجر راه با نوآوری در فن آوری دیجیتال مهندسی ارزش و جدید راه حل های انرژی. آن است که یک کشور است که نیاز به انرژی بیشتری برای رشد اقتصادی خود را و آن را به عنوان موفق آن نیاز به تحرک و راحتی را تسریع بخشد. bp دارای سابقه افتخار در هند پوشا بیش از یک قرن است. ما مفتخر به یک شریک استراتژیک با تکیه – هند با ارزش ترین شرکت و خوشحال است که همکاری ما رشد کرده در هر دو ماده و روح در طول این دهه گذشته است.

"تکیه دیجیتال قابلیت تخصص فنی و رسیدن به مکمل های بین المللی ما سوخت و خدمات ارائه می دهد. امروز اعلام کرد که نقطه عطف دیگری در هدف مشترک ما خدمت به مصرف کننده هند. این سرمایه گذاری جدید است که یک فرصت منحصر به فرد برای ساخت یک پیشرو به سرعت در حال رشد کسب و کار است که می تواند کمک به دیدار با هند خواسته ها و ایجاد هیجان انگیز جدید دیجیتال و کم کربن گزینه برای آینده است."

بازتاب شرکت خالص صفر جاه طلبی های جدید سرمایه گذاری مشترک در طلب آن برای ارائه به مصرف کنندگان هند با پیشرفته سوخت با کاهش تولید گازهای گلخانه ای خودرو الکتریکی شارژ و دیگر کم کربن راه حل در طول زمان است. RBML نیز متعهد به decarbonization از عملیات های خود را به عنوان به خوبی به عنوان آن گسترده تر اکوسیستم.

RBML به دریافت مجوز بازاریابی برای حمل و نقل سوخت در میان دیگر لازم نظارتی و قانونی مصوبات. این سرمایه گذاری مشترک آغاز خواهد شد فروش سوخت و روغن Castrol با اثر فوری از آن موجود رسانه های خرده فروشی خواهد شد که rebranded به "Jio-bp" در دوره به دلیل.

bp در هند

با آن بسیاری از سرمایه گذاری در هند و به کارگیری حدود 7,500 مردم در نفت و گاز و روغن و پتروشیمی کسب و کار bp یکی از بزرگترین شرکت های انرژی بین المللی در هند. علاوه بر گاز خود را از ارزش های زنجیره ای خرده فروشی, حمل و نقل هوایی سوخت و تحرک داد با Reliance Industries Ltd, bp فعالیت های شامل روغن Castrol; نفت و گاز و تجارت; پروژه های انرژی پاک از طریق سرمایه گذاری در Lightsource bp; آن را به دفتر فعالیت های جدید کسب و کار جهانی خدمات مرکز; نیروی انسانی و آموزش برای bp جهانی دریایی ناوگان; و استخدام ماهر هندی کارکنان جهانی خود را کسب و کار. هند گاز Solutions Private Limited 50:50 سرمایه گذاری مشترک به منبع و بازار گاز در هند نیز بخشی از bp گاز زنجیره ارزش داد با RIL.

در مورد Reliance Industries Limited (RIL)

RIL است که هند بزرگترین شرکت بخش خصوصی با تثبیت گردش INR 659,205 کرور ($87.1 میلیارد دلار) پول, سود INR 71,446 کرور ($9.4 میلیارد دلار) و سود خالص INR 39,880 کرور (5.3 میلیارد دلار) برای سال منتهی به 31 مارس سال 2020 است. RIL فعالیت span هیدروکربن اکتشاف و تولید نفت و پالایش و بازاریابی پتروشیمی خرده فروشی و خدمات دیجیتالی. RIL بالا ترین رتبه بندی شرکت از هند به ویژگی های در فورچون جهانی 500 لیست از بزرگترین شرکت های' – در حال حاضر رتبه 106 از نظر درآمد و سود. شرکت غرفه 71 در "فوربس گلوبال 2000' رتبه بندی برای 2019 – بالا ترین در میان شرکت های هندی. آن را در رتبه 10 در میان LinkedIn را 'بهترین شرکت برای کار در هند' (2019).

بیانیه هشدار

به منظور استفاده از 'بندر امن' مقررات ایالات متحده اصلاحی دادخواهی اوراق بهادار خصوصی عمل 1995 (به 'PSLRA'), bp ارائه زیر بیانیه هشدار. این آزادی مطبوعات شامل برخی اظهارات به جلو نگاه – است که اظهارات مربوط به آینده و نه گذشته وقایع و شرایطی که ممکن است مربوط به یک یا بیشتر از شرایط مالی و نتایج عملیات و کسب و کار bp و برخی از برنامه ها و اهداف bp با توجه به این موارد. این اظهارات به طور کلی اما نه همیشه, شناسایی با استفاده از کلمات مانند "خواهد شد', 'انتظار', 'انتظار', 'هدف', 'باید', 'اردیبهشت', 'هدف', 'احتمال', 'نظر', 'معتقد است', 'پیش بینی', 'طرح', 'ما' و یا عبارات مشابه. نتایج واقعی ممکن است متفاوت از کسانی که در بیان چنین اظهاراتی بسته به عوامل مختلف از جمله عوامل خطر مندرج در تازه ترین گزارش سالانه و فرم 20-F تحت عنوان "عوامل خطر" و در هر یک از ما بیشتر های اخیر گزارش های عمومی.

ما تازه ترین گزارش سالانه و فرم 20-F و دیگر دوره براده در دسترس هستند در وب سایت ما در www.bp.com و یا می تواند به دست آمده از SEC با تماس با شماره) 1-800-SEC-0330 و یا بر روی وب سایت خود را در www.sec.gov.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن