به یاد سال 1995 سربرنیتسا بوسنی مسلمانان

در سال 1995 بوسنی نیروهای کشته شدن بیش از 8000 مسلمان و مردان و پسران در جنگ بالکان. مردان بودند که به طور مست

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

در سال 1995 بوسنی نیروهای کشته شدن بیش از 8000 مسلمان و مردان و پسران در جنگ بالکان. مردان بودند که به طور مستقیم یا به طور غیر مستقیم در کشتار نگه داشتن موقعیت های کلیدی در صربستان سیاسی و اقتصادی کشور.

در ماه جولای سال 1995 نیروهای از بوسنی مبارکه srpska جمهوری و متحدان شبه نظامی کشته و بیش از 8000 مسلمان و مردان و پسران در شهر جنگ بالکان. بین المللی دادگاه بعد طبقه بندی شده در این کشتار به عنوان نسل کشی است.

افراد جوان در بوسنی و هرزگوین در حال کار برای نگه داشتن قتل عام در آگاهی جهانی. "شما باید هرگز فراموش نکنید آنچه اتفاق افتاد" روزنامه نگار لامیا براوو گفت: DW. "اگر شما می توانید آنها را دوباره اتفاق می افتد وجود دارد هرگز نباید آوا."

دادگاه کیفری بین المللی برای یوگسلاوی سابق (یوگسلاوی سابق را تعمیم داد) سال را صرف تحقیق در مورد قتل عام. یوگسلاوی سابق را تعمیم داد متوجه شد که نیروهای صرب بوسنی آغاز شد برنامه ریزی نسل کشی در مرحله نهایی از سه سال جنگ بوسنی در ماه مارس 1995.

Gudrun Steinacker (DW/P. Stojanovski)

دیپلمات آلمانی Steinacker گفت: رهبران اروپایی می تواند عمل کرده اند هر چه زودتر

"اروپا شکست خورده" Russia Steinacker سابق سفیر آلمان در سازمان ملل از مونته نگرو و مقدونیه (در حال حاضر رسما به نام شمال مقدونیه) گفت: DW. "پس از چهار سال جنگ و پاکسازی قومی, با اردوگاه های کار اجباری مجبور جابجایی جرم و تجاوز ما باید شناخته شده این می تواند اتفاق می افتد," او گفت:.

ادامه مطلب: 'بازماندگان نسل کشی سربرنیتسا از' مدافع Hatidza Mehmedovic می میرد

قریب به اتفاق نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد

هدف از این نیروهای صرب بوسنی بود به تصرف خود در جنگ بالکان که اعلام شده بود بخشی از سازمان ملل متحد به منطقه امن در سال 1993. حدود 400 ضعیف مسلح هلندی حافظ صلح سازمان ملل متحد مستقر شدند وجود دارد و وظیفه حفاظت از ورود پناهندگان در این شهر است.

هنگامی که حمله تصرف برگزاری در جولای 11 و در زمان صلح بانان به گروگان حدود 25,000 بوسنیایی فرار به سازمان ملل متحد پایه در Potocari در حومه شهرستان است. آنها به دنبال پناه با وجود گرمای سوزان و فاجعه بار شرایط بهداشتی. یک روز بعد از حمله شروع به حمله و تجاوز و کشتن آنها. در تاریخ 12 و 13, دختران, زنان و سالمندان پناهندگان لود شد بر روی اتوبوس ها و رانده شده به مناطق تحت Bosniak کنترل.

پس از کشتن بیش از 8000 نفر از جولای 13 تا 17 حمله دفع شده از بدن خود را در گورهای دسته جمعی. پزشکی قانونی متخصصان از خارج از کشور باید پس از کمک به ایجاد هویت از حدود 7000 به قتل بوسنیایی تا کنون. آنها داده شده است مناسب تدفین در Potocari گورستان.

به پزشکی قانونی در کار بود و بسیار به چالش کشیدن و روانی مالیات. پس از قتل عام بوسنی سربازان بازگشایی گورهای دسته جمعی با ماشین آلات سنگین و نقل انسان باقی مانده به دوم و سوم) ، هدف آنها این بود که برای پنهان کردن جنایات خود را. آسیب شناسان تا به حال برای بازیابی و قطعه با هم انسان باقی می ماند و از سایت های مختلف.

ادامه مطلب: پایان عدالت واگذار شده به لاهه

تاخیر عدالت

دو کلید ارقام مسئول برگزاری قتل عام srpska جمهوری رهبر خاورميانه و فرمانده نظامی Ratko mladic شد و در نهایت در سال 2008 و 2011 بود. آنها و چند همدست شده اند و محکوم به حبس ابد توسط یوگسلاوی سابق را تعمیم داد. بسیاری دیگر از عاملان اما باقی می ماند رایگان به این روز و زنده در صربستان تا کنون که بدون داشتن مواجه عواقب.

"Midlevel چهره های نظامی بودند هرگز مجبور به مسئولیت" Murat Tahirovic رئیس انجمن قربانیان و شاهدان قتل عام گفت: DW. اگر سازمان خود را ارائه مستندات جامع در دخالت 24 واحد و 227 اعضای او گفت: مقامات هرگز آنها را تحت پیگرد قانونی قرار.

سربرنیتسا نیست پیشبرد اهداف نظامی از srpska جمهوری. برای سال, اما, ملادیچ دامن زده ضد اسلام احساسات در میان سربازان خود را. او صحبت از امپراتوری عثمانی بود که جای کسی را گرفتن صرب در سال 1389 نبرد کوزوو. این شکست منجر به کوزوو سقوط عثمانی حکومت مسلمان برای 500 سال آینده.

"سربازان صربی از کوزوو در حال مبارزه با ترک ها به این روز" Karadzic نوشت: در سال 1996. "آن حماسه مبارزه برای بقا برای زندگی با همان دشمن: ترک که از سال 1389 در حال ساخت آن غیر ممکن است برای روستاییان صرب در صلح زندگی می کنند."

Ratko Mladic in military uniform and Radovan Karadzic

ملادیچ (سمت چپ) و Karadzic هنوز خیابان ها و مدارس به نام بعد از آنها

صربی کلیسای ارتدوکس پشتیبانی ملادیچ. صرب جشن بدنام شبه نظامی فرمانده Zeljko Raznatovic بهتر به عنوان شناخته شده "Arkan" به عنوان یک قهرمان. در حال حاضر یک چهارم از یک قرن پس از کشتار از برگزاری بسیاری از صربی رهبران و بسیاری از شهروندان هنوز هم حاضر به رسمیت شناختن آن به عنوان یک نسل کشی; خیابان ها و مدارس و خوابگاه در صربستان به نام پس از محکوم جنایتکاران جنگی ملادیچ و Karadzic; و بسیاری از مردان بودند که به طور مستقیم یا به طور غیر مستقیم در قتل عام سال 1995 نگه داشتن موقعیت های کلیدی در کشور, سیاسی و اقتصادی حوزه.

"بسیاری از تنها بزرگداشت سربرنیتسا در سالگرد" سارایوو-بر اساس مورخ Husnija Kamberovic گفت: DW. او معتقد است دلیل این ممکن است که رهبران جهان مایل به حرکت از قتل عام. او گفت که کلید صلح را به دروغ در "توسعه nonnationalist جامعه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب