Renesas می افزاید: پیشرو در بهره وری قدرت به قدرت فوق العاده کم Embedded Controller RE خانواده

Renesas Electronics Corporation (تسه:6723) یک تامین کننده برتر پیشرفته نیمه هادی راه حل امروز گسترش خود را دوب

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

Renesas Electronics Corporation (تسه:6723) یک تامین کننده برتر پیشرفته نیمه هادی راه حل امروز گسترش خود را دوباره خانواده, سیستم های جاسازی شده کنترل جدید و فوق العاده کم مصرف برق عضو بر اساس Renesas' دستیابی به موفقیت سیلیکون-در-نازک-به خاک سپرده شد-اکسید ( SOTB™) تکنولوژی فرآیند و ساخته شده در اطراف Arm® Cortex®-M0+ هسته. جدیدترین عضو از RE01 گروه صف یک 256 کیلوبایت (KB) حافظه فلش نوع در علاوه بر این به 1.5 مگابایت (MB) حافظه فلش جاسازی شده کنترل در حال حاضر در حال تولید انبوه است. شامل حداقل 3.16 mm × 2.88 mm WLBGA اندازه بسته بندی جدید تعبیه شده کنترل کننده بهینه سازی شده برای استفاده در جمع و جور تر محصول طرح در IoT دستگاه سنسور کنترل برای برنامه های کاربردی مانند خانه هوشمند, هوشمند, ساختمان, محیط زیست سنجش ساختار نظارت انتقالها و دستگاه های پوشیدنی.

جدید embedded controller دریافت گواهی EEMBC® ULPMark™-CoreProfile (CP) نمره 705, بررسی خود را برتر جهان-کلاس بهره وری انرژی (توجه داشته باشید 1). این نمره به دست آمده از طریق استفاده از Renesas' اختصاصی SOTB روند فن آوری را قادر می سازد که کاهش شدید در هر دو فعال و آماده به کار زمان مصرف است.

"ما بسیار خوشحالیم که دوباره خانواده جاسازی شده کنترل مصرف برق فوق العاده کم بود رسما گواهی" گفت: Hiroto Nitta معاون ارشد رئیس جمهور از SoC, کسب و کار, IoT و زیرساخت های واحد کسب و کار در Renesas. "ما امیدواریم که این منجر به گسترده تر تصویب RE خانواده گسترش عمر باتری دستگاه های جاسازی شده و تسکین بیشتر مشتریان خود را تعمیر و نگهداری باتری بار."

جدید تعبیه شده در کنترلر ویژگی های زمان مصرف به عنوان کم 25 µA/MHz در طول عملیات و 400 nA در حالت standby قرار دادن آن در میان رهبران جهان در فوق العاده کم مصرف فعلی. مشتریان بیشتر می تواند به کاهش عملیات زمان مصرف به 12 µA/مگاهرتز با استفاده از Renesas' ultra-low Iq ISL9123 به عنوان یک خارجی step-down تنظیم کننده.

با قدرت فوق العاده کم مصرف RE خانواده جاسازی شده کنترل می تواند به طور چشمگیری گسترش عمر باتری از دستگاه های جاسازی شده. آنها همچنین قادر به بالا-سرعت عمل در برنامه های کاربردی که نیاز به اطلاعات در زمان واقعی پردازش از حسگرهای متعدد حتی زمانی که صفحه جمع و جور باتری با جریان خروجی و یا با برداشت انرژی دستگاه است. در حال حاضر در دسترس RE خانواده MCUs با 1.5 MB از حافظه فلش مطلوب برای برنامه های کاربردی که نیاز به یک حافظه بزرگ ظرفیت مانند تصویر پردازش داده ها و یا بی سیم به روز رسانی سیستم عامل از طریق ارتباطات بی سیم در حالی که جدید RE01 گروه مطلوب است برای جمع و جور دستگاه های IoT دستگاه سنسور کنترل.

از ویژگی های کلیدی جدید RE01 گروه R7F0E01182xxx:

  • Arm Cortex®-M0+ هسته ای با حداکثر فرکانس 64 مگاهرتز
  • 256 کیلوبایت حافظه فلش و 128 کیلوبایت SRAM
  • عامل زمان: 25 µA/MHz (هنگامی که با استفاده از تراشه LDO), 12 µA/MHz (هنگامی که با استفاده از خارجی مبدل DC/DC)
  • نرم افزار آماده به کار: 400 nA
  • محدوده ولتاژ عامل: 1.62 V - 3.6 V با سرعت بالا عملیات تا 64 مگاهرتز از 1.62 V
  • بسته صف: approx. 3 میلی متر مربع 72-پین WLBGA, 7 میلی متر مربع 56-پین QFN 14 میلی متر مربع 100-pin و 10 میلی متر مربع 64-پین LQFP
  • بر روی تراشه انرژی برداشت مدار کنترل (فست بوت کندانسور شارژ باتری ثانویه مسئول حفاظت قابلیت)
  • حدود 4 µA قدرت فوق العاده کم مصرف و 14-bit A/D مبدل
  • پشتیبانی از فلش برنامه نویسی در حدود 0.6 کارشناسی ارشد قدرت
  • امنیتی قوی توابع با استفاده از قابل اعتماد امن IP core
  • عمیق آماده به کار با ساعت زمان واقعی (RTC) عامل 380 nA در 1.8 V

RE خانواده محیط توسعه

این EK-RE01 256 KB ارزیابی کیت را می توان در ترکیب با سیستم های کاربر به منظور بررسی همه محیطی توابع از جمله انرژی برداشت محصول سیستم های. ارزیابی هیئت مدیره موجود در این کیت شامل ISL9123 ultra-low Iq مبدل DC/DC که قادر است اندازه گیری بسیار کم عامل فعلی از 12 µA/MHz. در علاوه بر این به انرژی برداشت عنصر رابط مورد نیاز توسط energy harvesting systems و یک باتری ثانویه اتصال رابط ارزیابی هیئت مدیره است که مجهز به یک Arduino-سازگار با رابط کاربری ساده تمدید ارزیابی قابلیت های سنسور تخته و یک Pmod™ اتصال برای تمدید ارزیابی با استفاده از بی سیم قابلیت.

سازگار با توسعه ابزارها شامل IAR Embedded Workbench® for Arm است که پشتیبانی از یار C/C++ compiler و e2 , استودیو است که پشتیبانی از GNU compiler – هر دو رایگان در دسترس است. نرم افزار درایور حمایت از Arm Cortex میکروکنترلر نرم افزار رابط استاندارد (CMSIS) در دسترس است. سطح پایین نمونه کد برای استفاده در کم قدرت برنامه های کاربردی است که می تواند اجازه از دست دادن قدرت از سربار اعمال شده توسط راننده نرم افزار نیز موجود است.

با تقویت آن SOTB بر اساس RE خانواده محصول ترکیب Renesas با هدف کمک به فعال سازی سازگار با محیط زیست آگاه و هوشمند جامعه با حمایت از توسعه از پایین-سیستم های قدرت.

قیمت گذاری و در دسترس بودن:

نمونه محموله های جدید RE01 جاسازی شده کنترل در دسترس هستند در حال حاضر با تولید انبوه برنامه ریزی برای شروع در اواخر ژوئیه سال 2020 است. مرجع قیمت برای R7F0E01082CFM در LQFP بسته US $3.33 هر 10 ، 000 واحد. این EK-RE01 256 KB ارزیابی کیت برنامه ریزی شده برای انتشار در اواخر ماه اوت سال 2020 است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد RE خانواده, بازدید: https://www.renesas.com/products/microcontrollers-microprocessors/re.html

تبصره 1: The Embedded Microprocessor معیار کنسرسیوم (EEMBC غیر انتفاعی صنعت گروه است که با این نسخهها کار برای ترویج استاندارد معیار. خود گواهی معیار نمرات به طور گسترده ای به عنوان اطلاعات ضروری را برای ارزیابی بی طرفانه از محصولات از تولید کنندگان مختلف است. برای جزئیات بیشتر در EEMBC ULPMark™, بازدید: https://www.eembc.org/ulpmark/

در مورد Renesas Electronics Corporation

Renesas Electronics Corporation (تسه: 6723) ارائه می شود اعتماد جاسازی شده طراحی نوآوری با تکمیل راه حل های نیمه هادی است که قادر به میلیاردها متصل دستگاه های هوشمند به منظور ارتقاء راه مردم, کار و زندگی می کنند. یک رهبر جهانی در میکروکنترلرها آنالوگ و قدرت و SoC محصولات Renesas را فراهم می کند راه حل های جامع برای طیف گسترده ای از خودرو های صنعتی و زیرساخت و IoT برنامه های کاربردی که کمک به شکل بی حد و حصر آینده. اطلاعات بیشتر در renesas.com. Follow us on LinkedIn, Facebook, Twitter و YouTube.

(سخنان) همه ثبت علائم تجاری و یا علائم تجاری تعیین شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند. دست و بازوی قشر علائم تجاری و یا علائم تجاری ثبت شده از بازو محدود در اتحادیه اروپا و کشورهای دیگر. ULPMark یک علامت تجاری و EEMBC یک علامت تجاری ثبت شده از Embedded Microprocessor معیار کنسرسیوم. IAR Embedded Workbench یک علامت تجاری یا علامت تجاری ثبت شده متعلق به IAR Systems AB. SOTB یک علامت تجاری ثبت شده از Renesas Electronics Corporation در ایالات متحده و کشورهای دیگر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن