بازی با رزولوشن مجموعه ای از جدول برای واقعیت مجازی بازی کوک کردن: یک ساندویچ داستان با تریلر جدید و خوشمزه جزئیات

بازی با رزولوشن سازندگان نمودار-شکوه واقعیت مجازی تجربه های پرندگان عصبانی VR: جزیره خوک طعمه!, و Acron: حمله

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

بازی با رزولوشن سازندگان نمودار-شکوه واقعیت مجازی تجربه های پرندگان عصبانی VR: جزیره خوک طعمه!, و Acron: حمله سنجاب ها!, امروز در خدمت اولین تریلر خود را برای آینده تعاونی آشپزی VR بازی کوک کردن: یک ساندویچ داستان. آن را نیز نشان داد بازی راه اندازی خواهد شد بعد از این سال در Oculus تلاش و شکاف سیستم عامل های اضافی سیستم عامل آمده است. در طبخ کابین از یک پری جنگل, کوک کردن چالش ها تا چهار بازیکن به برقراری ارتباط و همکاری آنها به عنوان حفظ سفارشات آینده برای یک گرسنه بازیگران مسحور موجودات است.

"بازی های آشپزخانه همواره چیزی از یک اجاق گاز فشار" اذعان می کند گوستاو ثانیه بازی را تهیه کننده "اما با کوک کردن ما واقعا در تلاش برای تبدیل گرما. نه تنها شما آماده وعده های غذایی, اما شما باید به مبارزه با تعداد زیادی از مشتریان تند و زننده که به نظر می رسد کاملا در ساخت مشکل -- مانند jesters که پنهان کردن قطعات از سفارشات خود را و یا دزد که حفظ خواهد کرد pilfering مواد تشکیل دهنده خود را. ما طراحی کوک کردن به بازی با یک تیم -- و شما در حال رفتن به نیاز به کمک همه شما می توانید در این آشپزخانه!"

در حالی که بازی این است که با تمرکز بر بازی تعاونی, خود ارضایی, بازیکن قادر خواهد بود برای لذت بردن از تجربه با کمک شبیه سازی شریک مطمئن شوید که همیشه وجود دارد یک تیم برای مقابله با سختی سفارشات و بازگرداندن آرامش به این وحشی آشپزخانه.

برای دیدن بیشتر از آنچه که ما داریم cookin', اتمام امروز تریلر, بازیگران سه برجسته سوئدی سرآشپزها از جمله برنده Arn سوئد 2020 (بازیگران لیست زیر) با مراجعه به رزولوشن بازی ها در یوتیوب.
 
برای به روز رسانی بیشتر و ثبت نام برای مطلع شدن از انتشار بازی, بازدید www.resolutiongames.com/cookout و به دنبال بازی صفحات در Facebook و Twitter. شما همچنین می توانید دنبال بازی با رزولوشن on Facebook.
 
تریلر بازیگران سوئدی تاثیر گذار سرآشپزها:

  1. صوفیه Henriksson (برنده سوئدی MasterChef 2020) - www.instagram.com/sofianhenriksson/
  2. گابریل Jonsson (برنده سوئدی MasterChef 2019) - www.instagram.com/ettgottland/
  3. Filip پون (شرکت کننده سوئدی MasterChef 2015) - www.instagram.com/filippoon/

 
###

در مورد رزولوشن بازی:
رزولوشن بازی یک بازی استودیو رهبری توسط برخی از بزرگترین ذهن ها را در صنعت آهنگری در سطح جهان فروشگاه از عنوان به ارمغان می آورد که بازیکنان به ثروتمندترین VR و AR جهان ممکن است. به عنوان یکی از اولین استودیو اختصاص داده شده صرفا برای ایجاد تجربه برای این سیستم عامل بازی با رزولوشن' عناوین رتبه در میان محبوب ترین و بیشترین دانلود ها بازی در فضا است. بازی مانند طعمه!, Acron: حمله سنجاب ها!, پرندگان عصبانی VR: جزیره خوک Wonderglade و باریک نشان دادن نوآورانه و همهجانبه راه استودیو به طور مداوم هل دادن مرزهای آنچه ممکن است.

تاسیس در سال 2015, رزولوشن بازی ها است که به صورت خصوصی برگزار شد و بر اساس در استکهلم سوئد. به دنبال شرکت در www.resolutiongames.com و در Twitter و Facebook.

در مورد Oculus:
Oculus تیم در Facebook اجازه می دهد تا مردم سرپیچی از راه دور—اتصال با یکدیگر و با جهان از طریق جهانی VR سخت افزار و نرم افزار. با جهانی بخش اختصاص داده شده به تحقیقات برش لبه, computer, vision, haptics تعامل اجتماعی و بیشتر Oculus متعهد به رانندگی دولت از هنر رو به جلو از طریق بی امان نوآوری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن