رستوران ترافیک کاهش یافته و 22 درصد در ماه مارس در مقایسه با سال پیش اما یک عهد به مصرف کنندگان ایالات متحده' می خواهید برای رستوران غذا دیجیتال سفارشات افزایش 63% و تحویل 67٪.

مارس قرار است به در آمده مانند شیر و ترک مانند یک بره اما با 97 درصد از ایالات متحده رستوران نهفته موظف ناهار

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

مارس قرار است به در آمده مانند شیر و ترک مانند یک بره اما با 97 درصد از ایالات متحده رستوران نهفته موظف ناهار خوردن در تعطیلی تا اواسط ماه مه نیروهای چپ مانند یک شیر عصبانی برای امریکا foodservice صنعت. رستوران ترافیک کاهش یافته و 22 درصد در ماه نسبت به ماه مشابه سال پیش اما یک عهد به مصرف کنندگان ایالات متحده' می خواهید برای کسی غیر از خود را به وعده های غذایی خود را, دیجیتال, رستوران سفارشات افزایش 63% و تحویل 67 ٪ در ماه مارس به گزارش گروه NPD

بازدید از رستوران ها خدمات سریع (QSR) که بسیاری از آنها در حال حاضر خارج از فرض عملیات مانند حمل کردن و از طریق درایو در محل قبل از ناهار خوردن در تعطیلی به 19 ٪ کاهش یافته. QSRs به نمایندگی از اکثریت دیجیتال و تحویل سفارش دستاوردهای. درایو از طریق QSR بازديد کاهش 3 درصد است اما خانواده و یا بزرگتر از اندازه حزب بازديد سوار دلار تا 2 درصد و میانگین خوار بررسی افزایش 5 درصد به NPD تاج® است که آهنگ های روزانه رستوران استفاده در سراسر ایالات متحده

خدمات رستوران (FSR) که در حال حاضر به چالش کشیده قبل از همه گیر متوجه شدم ترافیک کاهش 35 ٪ در ماه مارس در مقایسه با سال پیش در ماه مارس. در قضیه ترافیک به اشتراک گذاری قبل از همه گیر نشان داده 80 درصد از FSR کسب و کار و خارج از فرض 20%. FSRs قادر به ارائه حمل و تحویل قادر به بلند کردن بخش را خاموش فرض ترافیک به اشتراک گذاری با 31 درصد. این FSR بررسی به طور متوسط اندازه افزایش 15% در ماه.

"ما مارس نتایج تنها نشان می دهد بخش قابل توجهی تحت تاثیر COVID-19 انجام شده در ایالات متحده در صنعت رستوران می گوید:" دیوید Portalatin, NPD صنایع غذایی و مشاور و نویسنده از الگوهای غذا خوردن در امریکا است. "اگر چه این واقعیت است که یک بخش بزرگتر از غذا و نوشیدنی مصرف منتقل شده به در خانه آن را روشن است که مصرف کنندگان حاضر به تسلیم در راحتی و تجربه یک رستوران غذا می آورد و به آنها و خانواده های آنها بدون در نظر گرفتن موانع."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب