ریچارد تام نام افسر ارشد فناوری از WarnerMedia

WarnerMedia اعلام کرد که رسانه, سرگرمی و تکنولوژی اجرایی ریچارد تام منصوب شده است افسر ارشد فناوری از WarnerMe

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

WarnerMedia اعلام کرد که رسانه, سرگرمی و تکنولوژی اجرایی ریچارد تام منصوب شده است افسر ارشد فناوری از WarnerMedia موثر بلافاصله. او خواهد شد به گزارش Jason Kilar, مدیر عامل WarnerMedia.

تام منجر خواهد شد WarnerMedia فناوری و عملیات سازمان از جمله تکنولوژی استراتژی توسعه پلت فرم و عملیات و همچنین خدمات مشترک در سراسر WarnerMedia. این شامل اطلاعات شرکت استراتژی محتوا, سیستم های تحویل استاد کنترل عملیات پخش مهندسی و فن آوری پلت فرم جدید خود با جریان سرویس HBO Max در میان مناطق دیگر. علاوه بر این Xandr تکنولوژی تیم نیز در حال حاضر گزارش به تام. ترکیبی از Xandr و پیشرفته و راه حل های تبلیغاتی با WarnerMedia فن آوری تخصص شرکت را قادر به ایجاد یک بهتر تبلیغات گزاره ارزش برای مارک های ناشران و مصرف کنندگان است.

"ریچارد است که یک پرنده نادر در که او به ارمغان می آورد ویژگی های عمیق لغو احکام صادره ی یک دنده مشتری تمرکز روشن و پررنگ دید و مغناطیس که جذب دیگر کلاس جهانی سازندگان به او گفت:" Kilar. "WarnerMedia آینده خواهد بود به همان اندازه در مورد فن آوری آن را به عنوان خواهد شد در مورد داستان سرایی و داشتن غنی گزارش به من به عنوان ما ویژگی های رهبر به شدت سیگنال های آن است."

"داشتن شده است در بخشی از اوایل نوبت ویدئو های آنلاین آن را فوق العاده هیجان انگیز به فرصت برای دوباره تعریف کردن آینده دوباره با جیسون و WarnerMedia تیم گفت:" تام. "این واقعا سرگرم کننده را به فکر می کنم در مورد چگونه تکنولوژی ادامه خواهد داد برای کمک به نوآوری راه WarnerMedia اطلاع و الهام بخش از طریق حالت داستان گویی."

قبل از پیوستن به WarnerMedia تام به عنوان یک مشاور و مشاور فن آوری متمرکز مصرف کننده و شرکت های B2B و همچنین سرمایه گذاری-حمایت راه اندازی است. او تجربه قبلی نیز شامل خدمت به عنوان CTO و SVP از Hulu, جایی که او ساخته شده است و چراغ های فنی زیرساخت است که طراحی شده Hulu, موفقیت, با, تبلیغ, مطالب همکاران و مشتریان. او همچنین در کنار Kilar, co-تاسیس کشتی – جهانی ad-پشتیبانی از اشتراک بر اساس فرم کوتاه تصویری خدمات ارائه شده است که بینندگان اولیه دسترسی به ویدئوها از بالا اثرگذارندهها, سنتی, تلویزیون, ورزشی مهم لیگ و ناشران موسیقی. علاوه بر این, تام به عنوان CTO سرگرمی های دیجیتال در ورایزون.

سابق WarnerMedia CTO جرمی Legg ملحق خواهد شد, AT&T ارتباطات منجر به فن آوری خدمات سازمان به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور و CTO گزارش به جف McElfresh مدیر عامل شرکت AT&T ارتباطات است.

"جرمی از طریق رهبری سازمان فناوری تا به حال چنین مثبت و تاثیر مواد بر WarnerMedia با هفته گذشته راه اندازی HBO حداکثر بودن فقط به عنوان مثال اخیر گفت:" Kilar. "من می دانم که من صحبت می کنند برای همه ما وقتی که من می گویند چگونه خوشحال هستم که جرمی نمی تواند رفتن به دور. من آرزو می کنم جرمی بهترین شانس در چه مطمئن است به یک دوره زیبا و تاثیر مثبت در AT&T."

در مورد WarnerMedia

WarnerMedia پیشرو رسانه ها و سرگرمی های شرکت است که ایجاد و توزیع حق بیمه و محبوب ترین مطالب از یک آرایه متنوع از با استعداد سرایان و روزنامه نگاران به مخاطبان جهانی از طریق آن مارک های مصرف کننده از جمله: HBO HBO در حال حاضر HBO Max, برادران وارنر, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن TBS truTV, CNN, DC Entertainment, جدید, خط, شبکه کارتون, شنا بزرگسالان ترنر کلاسیک و دیگران و همچنین به عنوان Xandr مجموعه از پیشرفته راه حل های تبلیغاتی طراحی شده برای کمک به بهبود تبلیغات برای برندهای ناشران و مصرف کنندگان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب