'Rick and Morty" را برمی گرداند به تصرف Surreality از زندگی تحت قرنطینه

Tدر اینجا یک نیمه دیوانه ذکر "این ویروس" در این پست اعتبارات صحنه قسمت مارک Rick and Morty فصل چهار بازگشت به

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

Tدر اینجا یک نیمه دیوانه ذکر "این ویروس" در این پست اعتبارات صحنه قسمت مارک Rick and Morty فصل چهار بازگشت به شنا بزرگسالان, هر چند آن را حداقل تا حدودی به پایان رسید قبل از جهانی همه گیر بسته همه ما را به خود قرنطينه. (قطعه ریک نبرد در برابر داستان Lord بازی کردن در مقدمه theme song طول فصل.) تماس با آن بینش و سپس تماس بگیرید و یا از آن تصادف اما "هرگز Ricking Morty" موفق به بیان surreality از زندگی این روزها با یک نوع دیوانه دقت است. مثل شما همیشه تعجب آنچه در آن می خواهم می خواهم به گیر در داخل خانه در یک قطار در حال حرکت دائمی در حرکت دایره ای با هیچ موتور هیچ پایانی مقصد و خزنده سوء ظن است که همه ما وجود داشته باشد در یک شبیه سازی نوشته شده توسط بدیهی ترین نویسنده در هالیوود است ؟ روی خوش داستان ، بلیط لطفا.

آینده پس از چهار و نیم ماه وقفه "هرگز Ricking Morty" می ایستد در تاریخ همتراز با قوی ترین قسمت از این فصل تا کنون. (کسانی که عبارتند از: "یکی از خدمه بیش از Crewcoo را Morty" یک virtuosic, بی پایه و اساس بیهوده گویی در برابر دزدی و "Rattlestar Ricklactica," استادانه درست شده نابودگر ادای احترام به جز با فضای مارها.) آن را نیز از یک قطعه با فصل خودآگاه محوری به دور از احساسی درون گرایی از فصل سه. "ترشی ریک" this ain't و خوب است. نه این که Rick and Morty می تواند مقاومت خوب meta-narrative, اذیت کردن.

طرح موضوعات بررسی بث و جری هم وابستگی, ریک را به خاک سپرده تروما و نشان می دهد را از دیگر راههای معمول برای "دست و پنجه نرم کردن با طبیعت که ما واقعا هستند" (به عنوان داستان قطار تجاری پس منظمی عبارات آن) باید مخروطی در فصل چهار. اما به عنوان "هرگز Ricking Morty" آثار خود را به دیوانگی زیر لایه ها و لایه های متا-انتقادات—از نشان دادن این قسمت از روایت ساختگی دستگاه آن متکی بر—آن را نشانی از توقف به ما یادآوری برخی مدتها در انتظار شخصیت گرداند. یعنی مداوم تهدیدات را از شر Morty و آنچه باقی مانده است از کهکشانی فدراسیون در حال حاضر به ریاست تابستان سابق همکلاسی Tammy Guetermann. قسمت می کند و با صدای بلند اعلام کند که کمی از آنچه ما می بینیم این است که از لحاظ فنی "کانن" هر چند. پس احتمالا بهترین به دنبال Morty فلسفه در اینجا: "ما نیازی به overthink گه خوب است؟"

نوشته و کارگردانی شده توسط دو Rick and Morty به طور منظم (جف Loveness و اریکا هیز بود) در این قسمت می یابد Rick and Morty در رحمت قطار کنترل داستان خداوند یک تبه کار جدید که شخصیت ریک موجز مبالغ به عنوان "مثل یک ماتریس فضای فریزر." بخشی hackneyed استودیو exec بخشی دیوانه و فن داستان خداوند رانده است چشم انداز مکانیکی مهار جفت های بی پایان روایت بالقوه ارزش با توجه به سه سرفصل: relatability, بازار و درخواست تجدید نظر گسترده. در واقع او می خواهد به قدرت رسیدن قطار خود را با بی پایان گلچین Rick and Morty ماجراهای—مفهوم نشان می دهد آهسته اما مداوم در حال حرکت نویسندگان و انیماتورها به نظر می رسد که احساسات قوی در مورد. شما افراطیون می خواستم بیشتر Rick and Morty, متعجب? شما مریض هستید انتظار ماه و حتی سال بین قسمت? سرد این یکی (شوخی) فریاد می زند در اینجا چند ده پتانسیل قسمت های کهنه به هدر رفته و در یک.

با تشکر از داستان خداوند "هرگز Ricking Morty را" اصلی تداوم به طور مداوم دستکاری نامربوط یکی کردن متناوب روایات هر که فورا جذب به عنوان آخرین. این اثر به عنوان خیره کننده آن را به عنوان مبهم استرس زا: یک گردباد رایگان برای همه که در آن کاملا قابل دوام داستان ایجاد شده سوزانده و دور انداخته در کمتر از دو دقیقه است. ("این است که هر یک از این کانن?" Morty می پرسد در یک نقطه. "این می تواند بوده ام!" yells ریک.)

را در خود دارد که ساخت شوخی پژواک بسیار دوست داشتنی Interdimensional کابل قسمت, که در آن ما را وادار به تماشای sublimely مزخرف تلویزیون از سراسر ابعاد متعدد. آن را نیز دو برابر به عنوان یک راه مناسب برای لباس آستین gestating روایت بینندگان ممکن است تقریبا فراموش شده در مورد در حال حاضر سال پس از آخرین آنها به نظر می رسد. در یک نگاه اجمالی Lawnmower سگ صفوف ویژگی کت و شلوار-دارای حق اعمال کانین مربع خاموش در برابر یک ارتش از صحبت کردن گربه ها (در اوایل این فصل جری اجازه دهید یک بحث او را به پرواز کلاس اول به فلوریدا) در حالی که تابستان و Tammy Guetermann صورت خاموش در یک مسابقه مرگ. در یکی دیگر از Rick and Morty دیده می شود ایستاده به تنهایی در مقابل یک ارتش از Ricks Meeseeks و بیگانگان به رهبری بد Morty. آیا شما می خواهید برای دیدن چگونه است که معلوم? بیش از حد بد است. هیچ یک از این واقعی است. Wubba-lubba-دوبله-دوبله!

ریک تلاش برای جم کردن قطار با داستان ساختگی به اندازه کافی برای مختل کردن جریان قسمت عملکرد بهترین بیت است. در دو نفر از آنها Morty است که تحت فشار به بداهه نوازی روایت خود را در نقطه کار به او ثابت می کند بیش از حد باسمهای ، نیمه تشکیل شده نتایج متحرک و ابراز شده توسط بازیگران به هر حال هر چند در کمدي ترین در جهان رقت انگیز کارتون. در تلاش دوم ریک wises بالا: این زمان Morty باید رویای یک داستان که در غیر این صورت هرگز در محل نشان می دهد. چیزی بی سابقه حتی در میان بیگانگان اینتر بعدی سفر و multiverse—که عبور Bechdel آزمون. Morty تلاش برای نوشتن زنان در گفت و گو غم انگیز خنده دار برای چه سفت و کسل کننده است (بث و تابستان بحث نوبت از چای مستقیم به دوره). آن را مضاعف سرگرم کننده را به فکر می کنم چگونه بسیاری از املاک فیلمنامه نویسان هالیوود تولید نتایج مشابه زمانی که مجبور به نوشتن دو زن به صحبت کردن در مورد چیزی به غیر از مردان است. (زنان انجام لیزر شلیک از crotches هر چند که قسمت شد واقع بینانه است.)

"آن را مضاعف سرگرم کننده را به فکر می کنم چگونه بسیاری از املاک فیلمنامه نویسان هالیوود تولید نتایج مشابه زمانی که مجبور به نوشتن دو زن به صحبت کردن در مورد چیزی به غیر از مردان است. (زنان انجام لیزر شلیک از crotches هر چند که قسمت شد واقع بینانه است.)"

این قسمت کاملا آگاه باشند که آن بحث متا شروع به نازک می پوشند. با کک و سوخت با سرعت در آن حرکت می کنه که در حدود هشت دقیقه—اما آن را نشانی از تماس خود obnoxiousness و تنظیم مجدد قبل از غواصی در دوباره. ایضا ریک coup de grace در آخر: جدی استقبال از عیسی مسیح و قدرت دعا نهایی ضدRick and Morty توسعه است. فقط می خواهم که داستان خداوند قدرت بی اثر است. ریک او را محکوم به "ابدیت در هر نویسنده جهنم: کتاب" یک خط است که به نوعی خنده دار است اما تنها نوع, باعث Morty به خیال این قسمت قطعنامه "بدبینانه" بلافاصله: "من فقط نمی خواهم به هر, ارزان عکس, شما می دانید؟" پس از آن می آید ناب وجودی و تاب: هیچ یک از این حتی قسمت اصلی تداوم داشت همیشه واقعی: Rick and Morty ما فقط تماشا می روی یک قطار اسباب بازی "واقعی" Morty خریداری شده در ارگ Ricks هدیه فروشگاه, احتمالا قبل از بد Morty در زمان جا.

بخشی از Rick and Morty's درخواست تجدید نظر چهار فصل در آن امتناع تکیه بر آنچه آمده است قبل از. آن باقی مانده است شدیدا مبتکر در همه هزینه ها و خود آگاه گاهی به خطا و بیشتر از خوبی آگاه است که بیش از حد. Re-مقدمه ای مانند "هرگز Ricking Morty" یک یادآوری خوب از آن نقاط قوت و گسل و از آنچه که باعث می شود نشان می دهد ارزش صبر کنید. برای حداقل چند هفته بیشتر روی آشفته داستان قطار از ما زمان, جدول زمانی وجود دارد به مراتب بدتر مکان به دنبال آرامش—و یا حداقل یک خنده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب