جناح راست رسانه های فریب خورده توسط یک میانه تبلیغات انتخاباتی

منf شما می خواهید داغ را در مورد خاورمیانه و رافائل Badani مرد خود است. به عنوان یک نیوز مکس "خودی" مقاله نویس

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

منf شما می خواهید داغ را در مورد خاورمیانه و رافائل Badani مرد خود است.

به عنوان یک نیوز مکس "خودی" مقاله نویس او افکار در مورد چگونگی عراق نیاز به خلاص شدن از شر خود را از نفوذ ایران برای جذب سرمایه گذاری و چرا دبی واحه ثبات در آشفته منطقه ، کار خود را به عنوان یک "خطر جغرافیای سیاسی مشاور و تعاملی شبیه سازی طراح" و "روابط بین الملل تحلیلگر ارشد" برای وزارت کار به او داده اند مقدار زیادی از بینش در مورد خاورمیانه است. او را چاپ کسانی که بینش در طیف وسیعی از رسانه های محافظه کار مانند واشنگتن بررسیr, RealClear بازارهای آمریکا متفکر و منافع ملی است.

متاسفانه برای رسانه ها منتشر شده که خود مقالات و خوانندگان که به اعتقاد آنها رافائل Badani وجود ندارد.

مشخصات خود را عکس ها به سرقت رفته از وبلاگ یک بی توجه به سن دیگو موسس راه اندازی. مشخصات مربوط به خود را که در توصیف او را به عنوان یک فارغ التحصیل دانشگاه جرج واشنگتن و جورج تاون است به همان اندازه ساختگی.

Badani بخشی از یک شبکه از حداقل 19 جعلی personas که سپری کرده است در سال گذشته با قرار دادن بیش از 90 قطعه نظر در 46 نشریات مختلف. مقالات نشانه رفته ستایش در امارات متحده عربی و حمایت برای یک رویکرد سخت تر به قطر و ترکیه و ایران و نماینده گروه در عراق و لبنان.

روز دوشنبه توییتر به حالت تعلیق Badani حساب همراه با 15others پس از Daily Beast مشترک نتایج تحقیقات خود را به این شبکه برای نقض این شرکت "سیاست در پلت فرم دستکاری و دادن."

"با استفاده از تکنولوژی بشر, نقد و بررسی و همکاری با محققان و دیگر سازمان های مستقل مطالعه این مسائل کار ما را برای شناسایی پلت فرم دستکاری در خدمات ما و اقدام" توییتر سخنگو گفت: Daily Beast, در بیانیه ای. "به عنوان استاندارد است اگر ما منطقی شواهد به نسبت هر گونه فعالیت به یک دولت-حمایت اطلاعات عملیات ما را فاش آنها—پس از تحقیق کامل—به ما archive."

"این نفوذ گسترده عملیات برجسته سهولت که با آن بازیگران مخرب می تواند بهره برداری از هویت واقعی افراد ساده لوح بین المللی رسانه های خبری و تبلیغاتی از ناشناخته منشأ مشروعیت از طریق رسانه های معتبر," مارک اوون جونز دستیار استاد در حمد بن خلیفه در دانشگاه قطر که برای اولین بار متوجه مشکوک پست توسط اعضای این شبکه گفت: روزانه وحش. "این فقط خبر جعلی ما باید با احتیاط اما جعلی روزنامه نگاران است."

شبکه ولگردی و قانونی شکنی داغ طول می کشد هدف قرار دادند طیف وسیعی از نشریات قرار می گیرد و مقالات انتقادی از قطر و حمایت از تشدید تحریم های ایران در محافظه کار آمریکای شمالی رسانه ها مانند انسان حوادث و محافظه کار نویسنده اندی Ngo پست هزاره و همچنین اسرائیل و خاورمیانه روزنامه ها مانند اورشلیم پست و العربیهو روزنامه ها مانند جنوب چین صبح پست.

بستن شبکه با هم یک سری از الگوهای رفتاری. این افراد شناسایی شده توسط The Daily Beast به طور کلی مشارکت کنندگان به سایت های مرتبط با چشم و ایران در حال حاضر تا به حال حساب توییتر ایجاد شده در ماه مارس یا آوریل سال 2020; ارائه خود را به عنوان مشاوران سیاسی و روزنامه نگاران بیشتر بر اساس در پایتخت های اروپایی; دروغ در مورد علمی خود و یا اعتبار حرفه ای ساختگی در LinkedIn حساب; استفاده می شود جعلی و یا به سرقت رفته تصویر دستکاری به شکست معکوس تصویر جستجوهای; و مرتبط و یا تقویت هر یک از دیگران کار می کنند.

اولین پست از افراد در شبکه تاریخ به جولای سال 2019 شد نوشته شده توسط Lin Nguyen, جعلی "تحلیلگر در جنوب آسیا امنیت منطقه ای" با توجه به زندگینامه نویسنده است. نگوین و شخصیت های دیگر سیندی یازدهم نوشت عمدتا در شرق آسیا مسائل به خصوص چگونه هنگ کنگ اقتصاد شد و مراتب تحت coronavirus بیماری همه گیر.

اما این شبکه به زودی رشد و گسترش تمرکز خود را نسبت به خاورمیانه است. در ماه فوریه دو وب سایت عربی چشم و ایران در حال حاضر ثبت نام کرده بودند در همان روز و شروع به دست آوردن یک میزبان از همکاران.

عرب چشم توصیف کند جالب اینجاست که به اندازه کافی به عنوان سدی در برابر "'خبر جعلی و مغرضانه روایت" با یک ماموریت است که "در حال حاضر بیش از همیشه مهم است برای شنیدن نظرات از طرف دیگر راهرو در مسائل مربوط به خاورمیانه است."

این سایت ممکن است به نظر می رسد مربوط به خارج ناظر اما یک جستجوی RiskIQ پایگاه داده نشان می دهد هر دو سایت به اشتراک گذاری همان Google Analytics حساب در حال سرويس رايگان فورشيرد در همان آدرس IP و مرتبط هستند از طریق یک سری از مشترک رمزگذاری گواهینامه.

مانند اکثر همکاران خود سایت خود را به نظر می رسد جعلی.

ایران در حال حاضر لیست خالیست لندن آدرس پستی و پاسخ داده نشده و شماره تلفن در آن فرم تماس با ما. آشکار سردبیران رسانه های شریف اونیل و تیمور سالن عملا هیچ آنلاین ردپای یا ثبت در روزنامه نگاری.

در ایران در حال حاضر با چشم و در سراسر ده ها تن از دیگر نشریات جعلی همکاران باید به تصویب موضوعات مشابه خود در نظر تکه. آنها در انتقاد از قطر و به ویژه آن دولتی خروجی اخبار الجزیره. آنها هیچ از طرفداران بزرگ از نقش ترکیه حمایت از یکی از جناح ها در لیبی جنگ داخلی و آن را به نام "خبر بد" با هدف "محدود کردن جریان انرژی حیاتی منابع" به اروپا و "رانندگی گوه بین و "تقسیم ناتو است."

وجود دارد ثابت سرمقاله خطوط مانند استدلال برای تحریم های بیشتر بر ایران و یا بین المللی با استفاده از اهرم برای تضعیف ایران و نماینده گروه در لبنان و عراق است. این افراد نیز از طرفداران بزرگ از امارات متحده عربی و انباشته ستایش در خلیج ملت برای خود "نمونه مقاومتی" به COVID-19 همه گیر آن "قوی روابط دیپلماتیک" به اتحادیه اروپا و ظاهرا در حمایت از برابری جنسیتی از طریق نمایشگاه اکسپو 2020 در دبی.

اخیرا افراد گرفته اند تا علت انتقاد Facebook برای آن تصمیم به تعیین Tawakkol Karman, a 2011 جایزه صلح نوبل, برنده جایزه به آن نظارت هیئت مدیره. رسانه ها در عربستان سعودی و مصر و امارات متحده عربی را criicized انتصاب Karman, یک عضو سابق اخوان المسلمین وابسته به حزب اصلاح در یمن برای ارتباط با این گروه است.

در قطعات برای یهودی سرویس خبری آسیا تایمز Politcalite و خاور میانه آنلاین شبکه بازیگران Karman به عنوان یک "نابکار سیاسی بازیگر با یک سوال گذشته" که Facebook "پلت فرم از انتخاب به صورت افراطی اسلامگرا ایدئولوژی."

هیچ یک از حساب های توییتر در ارتباط با این شبکه تا کنون با گذشت بیش از چند ده پیروان اما چند هنوز موفق به جلب مشخصات بالا تاییدیه برای کار خود را. مقاله "جویس Toledano" در حوادث انسان در مورد چگونه قطر است "بی ثبات کردن خاورمیانه" یک فریاد از دانش آموزان برای مغلوب ساختن پیشی جستن بنیانگذار شرکت رایان فورنیر حدود میلیون پیرو حساب توییتر و سناتور Nathalie Goulet بالا fived Lin Nguyen سطح پهن هرچیزی در مورد Facebook و Tawakkol Karman.

مزخرف Backstories

این افراد در شبکه با استفاده از یک مخلوط به سرقت رفته و یا هوش مصنوعی-تولید آواتار و زندگی نامه آنها را به نظر می رسد بیشتر قابل قبول است.

از "رافائل Badani" حساب توییتر مورد استفاده قرار گیرد بری Dadon واقعی سن دیگو تاجر و موسس راه اندازی به عنوان یک منبع برای آن مشخصات عکس. بدون دانش خود را و یا رضایت صاحب حساب در زمان یک عکس از Dadon وبلاگ برای توییتر عکس پروفایل و به سرقت برده یک تصویر از Facebook صفحه Dadon را برای Badani نیوز مکس نویس صفحه.

"Mikael Virtanen," a fake فنلاندی تاجر نوشت که در مورد خاورمیانه برای یهودی اخبار خدمات خود را به سرقت برده آواتار از یک تصویر رایگان پایگاه داده. دیگر آواتار های به سرقت رفته از یک ویتنام تحلیلگر در سنگاپور مالی شرکت مشاوره و کالیفرنیا نماینده بیمه.

همه از سرقت آواتار تصویر آینه معکوس و بریدن از اصل ساخت آنها را دشوار است برای پیدا کردن از طریق مشترک گوگل تصویر معکوس جستجو.

جعلی همکاران نیز به نظر می رسد باید با استفاده از هوش مصنوعی-تولید آواتار برای یک تعداد انگشت شماری از افراد. با وضوح بالا نمایش عکس از جوزف Labba شخصیت های ارسال شده برای یک مقاله در پست هزاره نشان می دهد برخی از ثبتشده اشکالات شایع در هوش مصنوعی-تولید مواجه است. گوش چپ است عجیب صاف و بدون هر لوب گوش چین. Labba همچنین به نظر می رسد به سه misfit دندان در دهان خود را که در آن باید وجود داشته باشد ،

"این دهان به نظر می رسد یا جعلی و یا برخی از غمگین دندان داستان پشت آن گفت:" دکتر لئونارد Kundel یک دندانپزشک که توافق به بررسی Labba آواتار ها به صورت روزانه وحش. "سومین دندان از مرکز, نمی, نگاه واقعی به من. اگر شما آن را در مقایسه با سگ در طرف دیگر واضح است.

علاوه بر این دو دندان جلو نگاه نمی خواهم به آنها تعلق دارند در این است. آنها هر دو باریک تر از آنها باید و کمی بیشتر به جلو و سفیدتر و chalkier."

دیگر آواتار مانند کسانی که مورد استفاده توسط لیزا مور و جویس Toledano افراد نشان می دهد بطرز عجیبی متقارن ویژگی های زمانی که overlayed در بالای هر یک دیگر با نزدیکی کامل تراز چشم و دهان و ابرو.

این backstories مورد استفاده برای حفاظت از شبکه و اعتبار به طور مشابه ساختگی. برخی از نویسندگان وانمود به روزنامه نگاران یا مستقل یا سابق ، در صفحه مربوط به, "سلما محمد" ادعا کرد که یک سابق خبرنگار AP در لندن هر چند هیچ رکورد های عمومی از یک AP روزنامه نگار تطبیق سلما محمد توضیحات در دسترس است.

یکی دیگر از شخصیت Amani Shahan توصیف خودش را در bios برای جهانی روستاها و ایران در حال حاضر به عنوان یک عامل و "ghostwriting مقالات" به صورت روزانه وحش. هیچ کس با این نام تا کنون نوشته شده است به صورت روزانه Beast and The Daily Beast کار نمی تواند ghostwriters. (Shahan همچنین با اشاره به خودش با هر دو جنس نر و ماده ضمایر در نویسنده های مختلف bios.)

دیگران دروغ در مورد اعتبار علمی. در مقالات نوشته شده در آسه آن پست مالزی رزرو و مانیل بار سیندی یازدهم برگزار شد خودش را به عنوان یک "سنگاپور-بر اساس تحقیقات تحلیلگر برای مشتریان در بخش خصوصی" با مدرک دکترا از دانشگاه ملی سنگاپور است. در یک ایمیل NUS گفت که "قادر به بازیابی سوابق در گروه پایگاه داده" مطابق با یازدهم نام. یک جستجوی ملی دانشجویی تهاتری پایگاه داده برای Navid Barani شخصیت ادعا مدرک کارشناسی از دانشگاه جیمز مدیسون آمد تا به طور مشابه خالی است.

در بار شبکه اپراتورها نشان داده شود یا یک بازیگوش از حس طنز و یا فقدان کامل از خود آگاهی است. یکی از اولین قطعه "چگونه قطر است که با استفاده از دروغ تاکتیک برای حمله به رقبای خود," در مورد شکایت دولت از بودجه الجزیره پخش و اظهار تاسف کرد که "چشم انداز برجسته جذاب مورد مطالعه چگونه خبر جعلی می تواند بر منطقه ای در گفتمان سیاسی."

این قطعه نیز تنها شواهدی وجود دارد که ممکن است کسی را بدست عاقلانه به شبکه fakery. ویراستاران در سیاست بین المللی هضم که در آن نوشته شده بود در سپتامبر سال 2019 به سرعت حذف مقاله با توجه گفت: آن را پایین گرفته شده است "در پاسخ به انتقاد از مقاله منابع" و این که "ما تاسف از انتشار آن."

نه این که آن را ناشی از شبکه بسیار مشکل است. "لین Nguyen" قرار می گیرد به همین مضمون قطعه حمله به قطر در مورد "اطلاعات غلط شدن ارز قدرت نرم" فقط چند روز بعد از آن در رادیو فردا. در ماه نوامبر یکی دیگر از شخصیت از شبکه میشل حداد بود دوباره ارسال در سیاست بین المللی هضم است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب