راست کنار ناله در مورد چپ را اکو اتاق هستند یک شوخی

لیبرال ها و محافظه کاران عشق می گویند زندگی در یک حباب. هر زمان چیزی شبیه به این باری ویس چیزی که اتفاق می افت

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

لیبرال ها و محافظه کاران عشق می گویند زندگی در یک حباب. هر زمان چیزی شبیه به این باری ویس چیزی که اتفاق می افتد گریه می رود تا به آسمان: نگاهی به این استالینیستی لیبرال ها اجرای خود را در جهان در ضعیف محافظه کاران خفقان صدای خاموش مخالف دیدگاه حتی به عنوان آنها ادعا می کنند به این باور در گفت و گو منافقان!

وجود دارد, بدیهی است برخی از حقیقت به این واقعیت است که هر دو طرف زندگی در حباب های این روز است. اما در حالی که ما صرف ساعت بر ساعت و عکسها بر توییتهایی بررسی و کالبدشکافی لیبرال حباب آن به نحوی تقریبا هرگز اتفاق می افتد به مردم به بررسی محافظه کار یکی است.

بنابراین اجازه دهید به بررسی آن است. و اگر ما می بینیم که آن را به مراتب بیشتر منزوی و تحمل از لیبرال حباب. و بدتر ما می بینیم که آنها را دور با آن به سادگی زیرا آنها هرگز حتی سعی کنید هرگز حتی ظاهری به سمت تعادل است. آنها باهم هنرمندان خالص و ساده است.

بیایید نگاهی به برخی از شماره های اولیه. نیویورک تایمز (که در آن ضمنا من کمک نظر نویسنده در بخشی از این بزرگتر پایدار از گاه به گاه غیر کارمند همکاران) دارای سه منظم محافظه کار اصول ارزیابی روزنامه—دیوید بروکس راس Douthat و برت استفنز. واشنگتن پست پنج به طور منظم ظاهر می شود محافظه کاران: جورج مایکل گرسون, علامت ظریف, کاتلین پارکر و مگان McArdle. Pro-Trumpers خواهد کنایه است که برخی از این دیگر تعداد به عنوان "محافظه کار" آمده اما در همه آنها استخدام به عنوان محافظه کاران و آنها مطمئن نیستند لیبرال.

این نقطه نشان دادن واقعیت بزرگتر این است که این چیزها را می شود پیچیده است. بروکس است هنوز هم یک محافظه کار در همان حس Stephens است ؟ نه واقعا. و آنچه در مورد کسی مثل الیزابت Bruenig از زمان? او یک سوسیالیست بلکه pro-زندگی. آنچه را او ؟

بنابراین این چیزها می تواند پیچیده باشد اما اگر ما در مورد آن فکر می کنم در اکثر موارد به طور کلی آن را بیش از عادلانه می گویند که این بار دارای سه محافظه کاران و پست پنج.

در همین حال بیایید نگاهی به کشور ما بهترین و شناخته شده محافظه کار روزنامه ها. وجود دارد که باید مخاطبان ملی و آشکارا محافظه کار در outlook: وال استریت ژورنال, واشنگتن تایمزو نیویورک پست.

چگونه بسیاری از لیبرال ها را دارند ؟ هر سه مثل بار? خوب هر دو ،

هیچ. یک. در میان آنها است. مجموع. این مجله یکی و دو نفر دیگر باید به صفر برسد.

این مجله's house لیبرال است ویلیام Galston از موسسه بروکینگز. لایحه یک از دوستانم و بسیار هوشمند ، او یک پیشرو "جدید دموکرات" متفکر پشت در کلینتون روز. در واقع او به درستی افتخار از نقش او در کمک به ارائه چارچوب فکری است که موفق به انتخاب دموکراتیک رئیس جمهور در 12 سال را در سال 1992 (که آن ایده ها را به نفع شرکت های مختلف است و لایحه خود را در همان ایدئولوژیک جای او بود).

بنابراین این مجله دارای یک نفر به نمایندگی از غیر-مجله دیدگاه بر یک پایه منسجم ، که کمتر از این زمان و یا پستاما هی آن بیش از صفر است.

و با این حال من مطمئن هستم که همه این رسانه ها باید teed در برابر در خود صالح راه. بحث در مورد خانه های شیشه ای—و نفاق! این عدم تعادل در اینجا دیوانه است. لیبرال روزنامه ها حداقل امتحان کنید. جناح راست مقاله نمی تظاهر به امتحان کنید. و سپس هنگامی که یک روزنامه لیبرال تلاش می کند و ورقه های جناح راست مقالات گشودن خود را توانا و شمشیر عدالت و گریه "آها!"

خوب به قول رندی نیومن, من در خنده خود شمشیر. این افراد به یک شوخی است. وجود دارد هیو هویت در واشنگتن پست روز شنبه در نظر گرفتن زمان به وظیفه. و... نه صرفا یک محافظه کار; a pro-مغلوب ساختن پیشی جستن راست جناح نوشتن در یک روزنامه لیبرال! هی هیو چگونه می شما تا کنون دریافت کنید که پلت فرم ؟ و چه توضیح می دهد که چرا من می بینم شما در MSNBC منظم—left-wing تحمل?

آن را بی معنی است. این همان چیزی با این پردیس مجادلات. بله گاهی اوقات یک محافظه کار است دعوت به صحبت می کنند در یک مدرسه لیبرال و او و یا او حمله شده است در برخی از راه و یا مانع از صحبت کردن و من نه دفاع از آن. من چیزی جز تمسخر و تحقیر برای که.

اما دوباره—حداقل آنها را خواسته است. در ضمن اندیشیدن به این: هنگامی که آخرین باری آزادی دانشگاه دعوت اوه پل کروگمن به سخنرانی وجود دارد یا Katha Pollitt یا Ta-Nehisi Coates یا جنیفر فینی Boylan? من مطالعه این به تازگی پس از من اطلاعات می تواند اما من snoop در اطراف این سوال را چند سال پیش از روی کنجکاوی و پاسخ پس از آن چیزی بود که من روی چیزی حساب کردن آن را احتمالا هنوز هم در حال حاضر. هرگز.

حداقل برکلی پرسید: "آن کولتر و پس از یکی انصراف او صحبت کرد. از آنجا ناخوشنودی گرفت که من نه در دفاع از کوچکترین. اما او صحبت می کنند. و پیچکها می گویند هیچ چیز از خود را پایه land-grant دانشگاه ها به طور مداوم داشتن محافظه کار بلندگو. من یک همکار در کندی مدرسه در سال 2003 و لیست سخنرانان رفت هر روز و من می توانم به شما بگویم وجود دارد بارهای از محافظه کاران تقریبا به عنوان بسیاری از لیبرال ها در زمان. وجود ندارد تظاهرات. اما "محافظه کار صحبت می کند در لیبرال دانشگاه بدون حادثه" نیست اخبار و نمی دهد فاکس ارزان بهانه ای برای شروع کردن در مورد علاقه اهداف. و در عین حال این اتفاق افتاده است. همه. The. زمان.

اما جناح راست مدارس و حتی از مردم در سمت چپ به صحبت می کنند و آنها را با آن به خاطر هیچ کس حتی انتظار دارد که آنها را به کار با توجه به استانداردهای. بله آزادی را باید برنی ساندرز و این که به مدرسه اعتباری (و بدون شک آنها از ناهار خوردن که در یک سال) بود اما فقط یک بار و به هر حال او یک نامزد برای ریاست جمهوری و یک سیاستمدار است که یک چیز متفاوت از یک فکری. سیاستمداران ترافیک در مواضع و شعارها. روشنفکران ترافیک در ایده. بدیهی است که جناح راست موسسات احساس نمی کنم آنها حتی نیاز به شنیدن ایده های لیبرال. و اما این قضیه یقین درست نیست.

در حال حاضر گمان می کنم محافظه کاران خواهد مقابله با این—اگر در واقع آنها اعتراف به عدم تعادل در وهله اول -- گفت: چیزی که آنها همیشه می گویند در مورد شما لیبرال ها شما خود را به رسانه های جریان اصلی ما از حق خود ما پچ کوچک از زمین است. من می توانم همدردی با کمی تفاوت که یکی از استدلال همیشه تسلیم در برابر بار است که یک روزنامه تعهد به خدمت وسیع جامعه و نشان دهنده تنوع دیدگاه ها. که واشنگتن تایمز و نیویورک پست را به صفر تلاش برای انجام و وال استریت ژورنال به سختی می کند. و آن را سخت به استدلال می کنند که وجود ندارد دموکرات در شهرستانها است.

به طور معمول این سر و صدا این جناح راست حمله به لیبرال عدم تحمل. باری ویس است و هیچ شهید و به هر چیزی. این بار و در این پست سعی می کنید سخت تر از جناح راست به انتشار مقالات متنوع نمایش. کل خط از استدلال است که فقط یک کار ایدئولوژیک از refs. برای آن نمی افتد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب