رابرت Nagy را "Instagram Unchained" - آمازون بهترین فروشنده

رابرت Nagy جدید کتاب "Instagram Unchained: Raw & ناگفته حقیقت موفق به ساخت یک برند شخصی" فقط به عنوان رتبه

توسط NEWSCENTERALS در 14 اردیبهشت 1399

رابرت Nagy جدید کتاب "Instagram Unchained: Raw & ناگفته حقیقت موفق به ساخت یک برند شخصی" فقط به عنوان رتبه یک آمازون بهترین فروشنده. از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در مارس 11th.

کمک به خود کتاب بسته بندی شده با اطلاعات با ارزش برای نام تجاری خود را آنلاین به عنوان شناخته شده است "که" صنعت حرفه ای. کسی که دیگران را تحسین و احترام و در نهایت می خواهید به انجام کسب و کار با. عناصر کلیدی هستند به بیرون درز کرد و همچنین شما را قادر به کسب درآمد از پلت فرم اینجا را در سال 2020 است. آسان به خواندن و درک. آن نوشته شده بود به تاکتیک های خاص و استراتژی به طوری که هر کسی که به دنبال شروع یک سازمان اجتماعی و یا به سادگی فقط پول در اوردن از پلت فرم این فرصت را به انجام این کار.

وجود دارد بدون نیاز به رفتن را از طریق ماه پس از سالها آزمون و خطا زمانی که من انجام داده ام آن را برای شما. برای اولین بار در آسان به درک طرح نوشته شده است برای کمک به شما را بیشتر پول و اعتبار بیشتری در کسب و کار آنلاین شما.

"Instagram Unchained" توسط رابرت Nagy رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 8 ماه (5/11/2020 – 12/31/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B087WWRTPD/.

"Instagram Unchained: Raw & ناگفته حقیقت موفق به ساخت یک برند شخصی " تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم تا به حال به می گویند:

"در زمان من با نام تجاری را به سطح بعدی." تنر
 
 
برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (860) 426-4778 یا ایمیل rrnagy44@gmail.com.

درباره نویسنده:

رابرت Nagy است سریال آمریکایی کارآفرین بهترین فروش نویسنده, پادکست, Host & محترم مربی کسب و کار. او شنا کرد و بخش دوم در کنتیکت مدرسه دولتی زمانی که او 18 ساله بود اما به زودی متوجه زندگی او به معنای بیشتر است. بنابراین او کاهش یافته است و در زمان خطر پس از خطر ابتلا به مقیاس چند شکل 6-آژانس بازاریابی اجتماعی رسانه ها با 2 از شرکای کسب و کار در زمان. "من یاد گرفته ام که بسیاری از درس های بسیاری از, اما آنچه می دانم این است استراتژی است که تبدیل" گفت: رابرت. "ماموریت من این است که برای کمک به دیگران یک زندگی در شرایط خود را درست مثل من قادر به. از آن آسان است و فقط طول می کشد شن و گسترده عمل است. نترس به شکست می شود ترس به ماندن در همان یک سال از هم اکنون."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن