رابرت پتینسون گردد ترین Unhinged پاستا, دستور العمل, قابل تصور

برخی از ما ممکن است تنظیم به قرنطینه زندگی اما رابرت پتینسون ظاهرا شده در این طول موج در تمام طول. صحبت کردن ب

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

برخی از ما ممکن است تنظیم به قرنطینه زندگی اما رابرت پتینسون ظاهرا شده در این طول موج در تمام طول. صحبت کردن با GQبازیگر خود را توصیف کرد ناپایدار حس زمان—و... جالب عادات غذا خوردن. "من باید بلغور جو دوسر مثل پودر پروتئین وانیلی در آن" پتینسون گفت: به عنوان مثال. "و من به سختی حتی مخلوط کردن آن. آن را فوق العاده آسان است. مثل من از خوردن قوطی و مسائل. من به معنای واقعی کلمه قرار داده و سس فلفلی تاباسکو در داخل یک ماهی تن می تواند و فقط خوردن آن را از می توانید."

"این عجیب و غریب" بازیگر تصدیق میکند "اما من تنظیمات...فقط نوع غذا خوردن مانند یک حیوان وحشی است. مانند یک سطل زباله می تواند."

پتینسون وضعیت به عنوان ur-مول فرد ممکن است شروع به توضیح کاملا ذهن خم ماکارونی دستور او ظاهرا honed—آشپزی خلقت بسیار عجیب و غریب و ننگین است که نویسنده ژاک بارون نمی تواند کاملا بگویم اگر او جدی بود. و بود که قبل از پتینسون منفجر مایکروویو.

نام پتینسون یاری کرده است خود را کمی معجون کاملا عزیزم: Piccolini Cuscinoترجمه برای "بالش." این ایده ظاهرا آمد از پتینسون تعجب کنید که چگونه به نوبه خود پاستا را به مواد غذایی سریع احساس—که به سرعت منجر به سوال "چگونه می توانم شما را از پاستا است که شما می توانید نگه دارید در دست خود را؟"

مواد مورد نیاز و تجهیزات برای این دستور العمل به شرح زیر است: یک جعبه پاستا پنه—اگر چه پتینسون اصرار دارد که رشته کار بهترین هستند "ماکارونی, که, مثل, کمی, آن را مانند یک لکه مرتب کردن بر اساس squiggly لکه... به نظر می رسد مانند یک نوع کثیف...مانند مو مستی در یک دختر است." اطمینان حاصل کنید! خرده نان—و یا این زمان در اطراف ماست. ("که اساسا همان گه.") قبل از ورقه پنیر آمریکایی. سس گوجه فرنگی. فویل آلومینیوم. مایکروویو. یک کاسه غلات. یک غول تازگی سبک تر است. نیمه بالای یک ساندویچ مستی. (من نمی دانم, من واقعا نمی دانم.) و قند و شکر. تعداد زیادی از قند است.

پتینسون روند ظاهرا به شرح زیر است: پوشش ماکارونی با آب و مایکروویو به مدت هشت دقیقه است. در ضمن یک نوع کاسه از فویل آلومینیوم و پوشش آن را با خرده نان (یا خرد برشتوک) و پس از آن شکر و پنیر و پس از آن بیشتر شکر. ("من پس از بسیاری از آزمایش های که شما واقعا نیاز به تنظیم همه چیز را در یک مقدار زیادی از قند و پنیر" پتینسون گفت GQ. "این واقعا نیاز به یک پوسته قند.") و سپس اضافه کردن سس چرا که چرا که نه. سپس ماکارونی. سپس با قند. سپس توخالی از بالا نیمی از مستی و محل آن را در بالای صفحه. سوختگی بالای مستی با سبکتر.

در حالی که این برای GQ پتینسون ظاهرا در ابتدا فراموش کرده cornflake خرده نان سوخته و دست خود را روی ماکارونی کاسه. سپس او خود را تنظیم, لاتکس, دستکش در آتش است. و سپس او پیچیده خلقت او در بیشتر فویل و سعی microwaving آن—اصرار دارد که مایکروویو بود و در واقع یک فر. "در واقع من می دانستم که چگونه به انجام این کار قبل از" پتینسون گفت GQ. "من به معنای واقعی کلمه بود دیروز. و در حال حاضر آن را فقط غیر ممکن است. آن را به نگاه مانند من می توانم طبخ در همه." این زمانی است که مایکروویو منفجر شد.

پتینسون ظاهرا ارائه این ایده به یک واقعی لس آنجلس آشپزی نجیب زاده بود که تکان دهنده تحت تاثیر قرار ندارد. اما برای هر کسی که بدونم چرا بر روی زمین رابرت پتینسون در حال انجام هر یک از این بازیگر را در ارائه پاسخ که حداقل هر مشاغل هزاره با 80 طرف hustles به احتمال زیاد درک کند: "من واقعا در تلاش برای فروش این شرکت," او گفت:. "من انجام این کار برای من برند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن