رابرت پتینسون هالیوود, عجیب ترین, ترین دوست داشتنی ترول

Bکمتر رابرت پتینسون. این هفته داوینچی "ترین bellissimo مرد جهان" شد اپل از اینترنت چشم با دو کلمه: Piccolini C

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

Bکمتر رابرت پتینسون. این هفته داوینچی "ترین bellissimo مرد جهان" شد اپل از اینترنت چشم با دو کلمه: Piccolini Cuscino.

در مصاحبه با GQ's ژاک بارون از گرگ و میش ستاره و آینده Caped Crusader پرده برداری از یک سری از hilariously saturnine selfies, همراه با دستور خود "فست فود" prototype—یک saccharine هیولایی او ادعا می کند که تن به تن در اطراف L. A. رستوران با چشم نسبت به ایجاد "یک ماکارونی که شما می توانید در دست خود نگه دارید." دستور غذا برای Piccolini Cuscino (ترجمه: کمی بالش) خواستار برشتوک, pre-پنیر ورقه ای سبکتر (برای "انجام یک کمی flambé"), همبرگر, مستی و نوعی از پاستا ("به نظر می رسد مانند یک نوع کثیف...مانند مو مستی در یک دختر") "هر سس" و تعداد زیادی از قند است. پس از microwaving پنه در آب به مدت هشت دقیقه او کت یک تکه فویل آلومینیوم را با شکر و پنیر و برش سس قرمز و برشتوک; می افزاید: ماکارونی; سوختگی یک "P" و "C" (برای Piccolini Cuscino) به یک توخالی مستی; قرار می دهد و آلومینیوم گوی به یک اجاق مایکروویو. رعد و برق پیچ و مهره شاخه و او تقریبا بریتنی اسپیرز' آشپزخانه خود را.

شیرین کاری ثابت بسیار سرگرم کننده آن را تکرار توسط تعدادی از قرنطینه روزنامه نگاران از جمله خود ما لورا برادلی که مشخص "به هیچ وجه این نیست کمی."

او راست ، این Piccolini Cuscino شیرین کاری پتینسون بی باک rapscallion در ناب ترین شکل.

در پی گرگ و میش tetralogy بیشتر شرم آور pro-پرهیز حماسه های یکی از مهمترین و ظالمانه احمقانه xxx تا کنون قرار داده و به فیلم (پتینسون ورزش-باکره خون آشام میشکند تخت و سپس نیش یک بالش), منتقدان نیست دقیقا به فروش می رسد سابق انگلیسی, مدل تبدیل brooding دیگری پول بیرون میکشد. بنابراین با وجود تیراندازی به یک لیست و بانکی حدود 41 میلیون FernGully-coiffed بازیگر اجتناب فیلم های پرفروش هالیوود به انجام بیشتر, indie در, شخصیت محور کرایه تجسم یک Machiavellian میلیاردر دوره lothario زمین بایر دلقک ریشو اکسپلورر لیست در می رود. در طول راه او به دست آورده و فیلم های جهان, احترام به اوج خود رسید در یک سیم زنده به نوبه خود به عنوان یک جدید Yawk چوب تا بچه در Safdies' زمان خوبی است که او را به دست آورده مقایسه به یک جوان Pacino.

پتینسون را نشان می دهد بحث ظاهر شد و حتی zanier از outré بر روی صفحه نمایش عملکرد. وجود دارد که زمان در امروز نشان می دهد که در طول تبلیغاتی تور برای سیرک-مجموعه ای درام, فیلم آب برای فیل ها, پتینسون چرخید وحشی نخ مورد اولین سفر خود را به سیرک. "اولین بار که من رفتم برای دیدن سیرک کسی درگذشت," او بازگو کرد. "یکی از دلقک ها درگذشت...ماشین کوچک خود را منفجر. شوخی خودرو منفجر شد و بر او جدی. آره. پدر و مادر من تا به حال به همه زد. این وحشتناک بود. این تنها باری بود که من تا کنون به سیرک بوده است."

در حالی که متصل کردن زمان خوب پتینسون گفته جیمی کیمل یکی از صحنه ها که فاینال کات های او زدن یک سگ. "وجود دارد یکی از این صحنه که ما به ضرب گلوله, که در آن در واقع وجود دارد یک فروشنده مواد مخدر که در رکود به اتاق و من به خواب رفته بود با سگ و اساسا دادن به سگ, کردن," او می گوید کیمل که آن را می خورد ، "مدیر بود" فقط آن را انجام دهید برای املاک مرد نمی تواند یک گربه! " و سپس صاحب سگ بود و همچنین او یک مادر, منظورم این است که شما می توانید. شما فقط کردم به ماساژ از ران...' اما پس از آن من موافق نیست به انجام واقعی, یک, بنابراین ما ساخته شده جعلی قرمز موشک."

او بعدها اعتراف کرد به من که هر دو داستان ساخته شد و که او برخوردار از یک عجیب و غریب, طلسم برای گفتن داستان های بلند در مصاحبه به مات و متحیر کردن خود و مخاطبان خود را. "من در خیلی مشکل است که برای" او به من گفت سگ داستان. "چیزی در مورد بودن در یک بحث نشان می دهد که در آن شما باید ده دقیقه و شما فکر می کنم خدای من, من رو به چیزی خنده دار و..."

"من هم اشتباه کردم اگر [دلقک داستان] حتی اتفاق افتاده یا نه!" او اضافه کرد: با یک بازیگوش خندیدن. "من فکر می کردم برای بار دوم که آن را در واقع هم اتفاق می افتد اما پس از آن مادر من بود" چه اهمیتی شما صحبت کردن در مورد?' من ترویج یک سیرک—فیلمآب برای فیل ها—و آنها از من پرسید چه تجربه من با سیرک بود, و من در واقع گفت: "دلقک مرگ است.'"

"چیزی در مورد بودن در یک بحث نشان می دهد که در آن شما باید ده دقیقه و شما فکر می کنم خدای من, من رو به چیزی خنده دار و..."

او حتی موفقیت یکی را بیش از من ادعا در طول مصاحبه ما که مغلوب ساختن پیشی جستن حذف شده بود 11 توییتهایی او می خواهم از کار اخراج کردن در پتینسون فروپاشی با گرگ و میش شرکت ستاره کریستن استوارت متهم جمهور از "تلاش برای رفت و برگشت من زیر فرش" (او بود).

در 34, پتینسون نه تنها تکامل به یکی از هیجان انگیز ترین شخصیت بازیگران در هالیوود اما آن goofiest ترین شایان ستایش, ترول. این بازیگوشی گسترش به فیلم خود نقش خود را به عنوان به خوبی.

را در پاییز گذشته را پادشاه. پتینسون enlivens David Michod را دور چرخش شکسپیر Henriad به عنوان Dauphin یک گربه را نوازش تبه کار است که خود jollies ربودن کودکان کوچک در جنگل ها و متلک Timothee Chalamet را "leetle بزرگ" در اکثر bonkers لهجه فرانسوی شما تا کنون شنیده ام. پس از یک ساعت از قفسه سینه-thumping تهدیدات ما در حال درمان به پتینسون و Timmy بزرگ مرحله نهایی مسابقات—تنها به Frenchie بارها و بارها لغزش در گل است. من می خواهم بگویم آن را پتینسون بهترین سینمایی ریک رول اما این را باید به یاد داشته باشید Me که نهایی 9/11 جلو-دور شات کاملا دیوانه است.

شما می دانید زمانی که پتینسون برای اولین بار فرود آمد نقش بتمن و من تا به حال شک و تردید است. می تواند دراز و باریک تپش قلب را برای متقاعد کردن-به اندازه کافی bruiser? سپس آن را به من رسید: که بهتر است به بازی یک میلیاردر وارث با یک طلسم برای پوشیدن و ضرب و شتم همیشه در زندگی تلخه از مجرمان از این جذاب نپرداخته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب