Roe v. Wade شاکی می گوید: او پرداخت می شود به نوبه خود در برابر سقط جنین جنبش

در یک فیلم مستند جدید, زن در مرکز دادگاه در مورد قانونی سقط جنین در آمریکا گفت که او پرداخت می شود به نوبه خود

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

در یک فیلم مستند جدید, زن در مرکز دادگاه در مورد قانونی سقط جنین در آمریکا گفت که او پرداخت می شود به نوبه خود در برابر حاکم.

شاکی در سال 1973 دادگاه عالی مورد که قانونی کردن سقط جنین در ایالات متحده روو v وید گفت: او بعد از دریافت پول از ضد سقط گروه به نوبه خود در برابر نقطه عطفی حکم با توجه به یک مستند جدید منتشر شده در آمریکا در روز جمعه است.

در این فیلم Norma McCorvey های ناشناس شاکی شناخته شده به عنوان "Jane Roe" در این مورد می گوید که او دروغ می گوید زمانی که او روشن حمایت از او به ضد سقط جنین حرکت و علنا محکوم کرد نقطه عطفی حاکم است.

کارگردان فیلم "با نام مستعار Jane Roe" نیک سرگرد ملاقات با McCorvey چند ماه قبل از مرگ او در سال 2017 در سن 69. در این فیلم McCorvey نشان می دهد حقیقت را در یک لحظه او را توصیف به عنوان "بستر مرگ اعتراف."

"من فکر می کنم این یک چیز متقابل" او می گوید. "من در زمان پول خود را و آنها مرا در مقابل دوربین و به من گفت چه می گویند."

"این بود تمام می شود؟" سرگرد می پرسد McCorvey.

"آره من آن را خوب بیش از حد. من یک بازیگر خوب — البته من نه اقدام در حال حاضر" McCorvey پاسخ.

ادامه مطلب: سقط جنین در ایالات متحده: دیوان عالی کشور می شنود در مورد کلید به آینده

تضاد احساسات در مورد سقط جنین

Sweeney گفت: او صدها ساعت فیلم در سال گذشته از McCorvey زندگی و که او امیدوار است این مستند به او اجازه داده شد به او بگویید که خود داستان پیچیده.

جاشوا پراگر که صرف هشت سال کار بر روی یک کتاب در مورد McCovey به دلیل بیرون آمدن در سال آینده گفت: McCovey برگزار احساسات متناقض در مورد سقط جنین و که او تا به حال ساخته شده زندگی خود را به سخنرانی و نوشتن کتاب برای هر دو طرف بحث.

او سازگار در مورد حمایت از سقط جنین از طریق سه ماهه اول, او گفت:.

تغییر طرف 20 سال بعد

McCorvey به دادگاه رفت و در سال 1969 به مبارزه بر علیه قوانین سقط جنین پس از او رد شد این روش در ایالت تگزاس است. مورد رفت و تمام راه را تا به دیوان عالی کشور که در آن تصمیم گرفته شد در 22 ژانویه سال 1973 که تا به حال از حق قانونی خود برای خاتمه دادن به بارداری است.

اما در 1990s McCorvey شد صریح حریف از سقط جنین هنگامی که او تبدیل به انجیلی پروتستان و بعد مذهب کاتولیک.

حق سقط جنین تضمین شده توسط Roe v. Wade همچنان عمیقا تقسیم آمریکا که در آن بسیاری از مردم در مخالفت با آن دلایل مذهبی.

به تازگی برخی از ایالات آمریکا موفق به گذراندن قوانینی که به شدت محدود کردن دسترسی به روش و تحولات هستند که به احتمال زیاد بار دیگر گرفته شده توسط دیوان عالی کشور است.

kp/aw (AFP, AP, Reuters)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن