رول پیشرفته سگ آزمایش DNA

 حکمت سلامت, ژنتیک به رهبر جهانی در حیوان خانگی ژنتیک و سازندگان خرد پنل™ سگ آزمایشات DNA اعلام کرد راه اندازی

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

 حکمت سلامت, ژنتیک به رهبر جهانی در حیوان خانگی ژنتیک و سازندگان خرد پنل™ سگ آزمایشات DNA اعلام کرد راه اندازی دو جدید و بهبود یافته سگ آزمایش DNA: حکمت پنل™ ضروری آزمون و حکمت پنل™ Premium آزمون.

حکمت پنل™ آزمون ضروری است در راستای حیوان خانگی پدر و مادر که اخیرا با اتخاذ یک توله سگ یا "جدید به شما" سگ نژاد ارائه صفات و 25+ عملی تست بهداشت ارائه اطلاعات برای کمک به شما و دامپزشک خود را مدیریت کنید سگ خود را مراقبت های پزشکی. حکمت پنل™ Premium آزمون را فراهم می کند که عقل پنل™ ضروری نسخه به علاوه بررسی سلامت از جمله 250+ سلامت و صفت آزمون. نتایج حاصل از هر دو آزمون آماده در عنوان کمی تا دو هفته.

هر دو عقل پنل™ آزمایشات تشخیص ژنتیکی کمک از بیش از 350 نژاد انواع و ارقام به ارائه جامع ترین نژاد تجزیه و تحلیل در بازار است. همه حکمت پنل™ نتایج آزمون شامل مفصل نژاد تجزیه و تحلیل را به 1% اختصاصی و یک درخت خانواده که آثار یک سگ' نسب به آن بزرگ پدربزرگ و مادربزرگ.

آزمون تجزیه و تحلیل بیش از 35 صفات آشکار اطلاعات در رنگ کت و نوع بدن و ویژگی های ایده آل وزن بالغ محدوده. حکمت پنل™ کیت همچنین ارائه یک مجموعه تست بهداشت از جمله کسانی که برای شرایط ژنتیکی است که می تواند بر روال مراقبت های دامپزشکی از جمله ميتواند و ولگرد و یا دارو انتخاب.

طراحی و توسعه توسط پیشرو دامپزشکان و متخصصان ژنتیک, آزمون ارائه اطلاعات سلامت حیوان خانگی که پدر و مادر می توانید به اشتراک گذاری با دامپزشکان برای حمایت از مراقبت های دامپزشکی.

با استفاده از داده ها را از ما گسترده نژاد پایگاه داده, گزارش, نژاد مخلوط را به 1% ويژگی و تست به صورت بالقوه زندگی تغییر شرایط ژنتیکی هر دو حکمت پنل™ ضروری و حق بیمه ارائه بینش های جذاب در مورد نوع بشر را با بهترین دوستان است و فعال کردن حیوان خانگی پدر و مادر را بهتر مطلع بهداشت و درمان, آموزش و تغذیه انتخاب برای سگ خود را.

در علاوه بر این به اصل و نسب بهداشت و صفت اطلاعات ارائه شده توسط عقل پنل™ ضروری, تست عقل پنل™ Premium طول می کشد غربالگری سلامت یک گام بیشتر آن شامل بیش از 200 تست بهداشت و فراهم می کند در عمق گزارش برای حیوان خانگی پدر و مادر پرورش دهندگان سگ و دامپزشکان به طور یکسان ممکن است در مورد مواد مخدر حساسیت چشم انداز و وزن و تحرک ملاحظات و بیشتر به حمایت فعال مراقبت از حیوان خانگی در هر مرحله از زندگی یک سگ.

"ما هیجان زده به ارائه حیوان خانگی پدر و مادر در همه جا ساده و مقرون به صرفه گزینه برای یادگیری بیشتر در مورد باردار شدن اعضای خانواده و به همکاری نزدیک تر با دامپزشکان برای بهبود حیوانات خانگی مراقبت و سلامتی" گفت: آدری Yoo مدیر کل حکمت سلامت ژنتیک. "ما در حال افتخار به یک رهبر در کاربرد عملی علم سگ DNA و جدید حکمت پنل™ آزمون ادامه خواهد داد برای کمک به ما برای پیشرفت به سوی هدف نهایی ما: یک دنیای بهتر برای حیوانات خانگی."

حکمت سلامت ژنتیک قوی تیم از محققان که کار با برجسته دانشگاهی و موسسات علمی در سراسر جهان برای کمک به بهبود حیوان خانگی پدر و مادر' اوراق قرضه با حیوانات خانگی خود را به عنوان به خوبی به عنوان زندگی و سلامت حیوانات خانگی از طریق DNA بینش.

به عنوان سگ DNA خدمات بیشتر مورد استفاده توسط دامپزشکان حکمت سلامت ژنتیک آزمایش قرار گرفته است و نزدیک به دو میلیون سگ و تنها مجوز تجاری ایالات متحده ارائه دهنده جهش ژن MDR1 غربالگری – آزمون طراحی و توسعه توسط دانشگاه ایالتی واشنگتن برای تشخیص دارو حساسیت در سگ.

هر دو عقل پنل™ آزمون در دسترس هستند در حال حاضر و تنها نیاز به یک سواب گونه ساده به جمع آوری سگ DNA. گرد و خاک است و سپس فرستاده شده برای تجزیه و تحلیل از طریق پیش پرداخت حمل و نقل. برای سفارش کیت و/یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت و هر دو تست گزینه مراجعه کنید www.wisdompanel.com.

در مورد حکمت سلامت کسب و کار

حکمت سلامت ماموریت کسب و کار است که به منظور تسهیل مسئول مراقبت از حیوان خانگی با افزایش رفاه و ارتباط بین حیوانات خانگی و پت پدر و مادر ارائه بینش ارزشمندی به حیوانات خانگی به عنوان افراد از طریق قدرت از DNA خود را. حکمت پنل™ سگ آزمایشات DNA - حمایت حکمت سلامت™ علمی - پژوهشی می تواند کمک به پدر و مادر حیوان خانگی برنامه ریزی بهتر مراقبت دقیق و طولانی تر است. برای بیش از یک دهه حکمت سلامت™ تحقیقات علمی و کمک به توسعه state-of-the-art تست های ژنتیکی برای همراه حیوانات انقلابی شخصی مراقبت از حیوان خانگی. با باز کردن اسرار خود را سگ یا گربه DNA پدر و مادر حیوان خانگی و دامپزشکان می توانند با هم کار کنند به خیاط برنامه های سلامتی که مناسب یک-از-نوع نیازهای حیوانات خانگی خود را. حکمت پنل™ محصولات توصیه شده توسط دامپزشکان و آزمون در حال حاضر ارائه شده توسط 7000+ دامپزشکان در سراسر جهان است. برای اطلاعات بیشتر http://www.wisdompanel.com

در مورد خویشاوندی Labs

پیشرفت در علم و تکنولوژی و بهداشت و تغذیه ارائه یک فرصت برای تبدیل دلار 100B+ مراقبت از حیوان خانگی میباشد. با صنعت پیشرو داده ها و تجزیه و تحلیل قابلیت های یک $100M صندوق سرمایه گذاری و پیشگام راه اندازی برنامه شتاب دهنده منحصر به فرد مجموعه ای از فن آوری کسب و کار مانند سوت آزمایشگاه و حکمت سلامت, ژنتیک خویشاوندی در حال ساخت اولین از نوع خود ائتلافی از شرکای برای تبدیل آینده مراقبت از حیوان خانگی. خویشاوندی است که یک بخش کسب و کار از مریخ Petcare رهبر جهانی در حیوان خانگی سلامت تغذیه و خدمات اختصاص داده شده به یک هدف: یک دنیای بهتر برای حیوانات خانگی.

در مورد مریخ Petcare

بخشی از مریخ, Incorporated یک خانواده متعلق به کسب و کار با بیش از یک قرن از تاریخ ساخت محصولات متنوع و ارائه خدمات برای مردم و حیوانات خانگی مردم, عشق, 85,000 همکاران در سراسر 50+ کشور در مریخ Petcare اختصاص داده شده به یک هدف: یک دنیای بهتر برای حیوانات خانگی. با 85 سال تجربه ما نمونه کارها تقریبا 50 علامت های تجاری در خدمت بهداشت و تغذیه نیازهای جهان حیوانات خانگی – از جمله مارک های شجره®, WHISKAS®, ROYAL CANIN®, NUTRO™, اطاق کوچک زیر شیروانی™, سبا®سزار®, IAMS™ و غذای™ به عنوان به خوبی به عنوان والتهام Petcare موسسه علوم که دارای پیشرفته پژوهش در تغذیه و سلامت از حیوانات خانگی برای بیش از 50 سال است. مریخ Petcare نیز پیشرو دامپزشکی سلامت ارائه دهنده از طریق یک شبکه بین المللی از بیش از 2000 حیوان خانگی بیمارستان ها و خدمات تشخیصی از جمله BANFIELD™, BLUEPEARL™, VCA™, Linnaeus, AniCura و Antech. ما همچنین فعال در نوآوری و تکنولوژی, حیوانات خانگی با عقل پنل™ بهداشت ژنتیک غربالگری و تست DNA برای سگ سوت™ GPS سگ ردیاب جهش سرمایه گذاری استودیو شتاب دهنده و همراه صندوق برنامه هایی که درایو نوآوری و اختلال در مراقبت از حیوان خانگی میباشد. به عنوان یک کسب و کار خانوادگی هدایت ما اصول ما ممتاز با انعطاف پذیری به مبارزه برای آنچه که ما در اعتقاد – و ما را انتخاب کنید و به مبارزه برای هدف ما: یک دنیای بهتر برای حیوانات خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن