رولز رویس و دایملر کامیون AG طرح همکاری های ثابت در سوخت همراه سیستم

Rolls-Royce plc و دایملر کامیون AG طرح به همکاری در ثابت سوخت-همراه ژنراتور به عنوان CO2-خنثی برق اضطراری ژنرا

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

Rolls-Royce plc و دایملر کامیون AG طرح به همکاری در ثابت سوخت-همراه ژنراتور به عنوان CO2-خنثی برق اضطراری ژنراتور برای ایمنی-امکانات مهم مانند مراکز داده. آنها به ارائه و انتشار رایگان جایگزین برای موتورهای دیزل است که در حال حاضر مورد استفاده به عنوان برق اضطراری ژنراتور و یا پوشش اوج بار. دایملر کامیون AG و انگلیسی, گروه تکنولوژی Rolls-Royce توافقنامه را امضا کرده اند به این اثر است. جامع توافقنامه همکاری برای تهیه و امضا شده توسط پایان سال است.

دایملر و رولز-رویس مرتبط هستند نه تنها توسط دیرینه همکاری های معمولی درایو سیستم برای برنامه های کاربردی دیگر. در پایان سال گذشته, Rolls-Royce سیستم های قدرت و Lab1886, دایملر نوآوری واحد جدید مدل های کسب و کار در حال حاضر به توافق بر روی یک پروژه آزمایشی به منظور توسعه یک تظاهرکننده برای استفاده از این تکنولوژی برای ثابت منبع تغذیه بر اساس سوخت-همراه ماژول ها از بخش خودرو. آن را به عمل در فریدریچشفن در پایان این سال است.

در آوریل دایملر کامیون AG و ولوو گروه امضا اولیه غیر الزام آور توافق برای ایجاد یک سرمایه گذاری مشترک جدید برای توسعه در مقیاس بزرگ تولید و تجاری سازی سلول سوختی و سیستم های سنگین, وسایل نقلیه تجاری و برنامه های کاربردی دیگر. رولز-رویس سیستم های قدرت واحد کسب و کار برنامه ای برای تکیه بر این سلول سوختی از سیستم های برنامه ریزی شده سرمایه گذاری مشترک – به عنوان به خوبی به عنوان دایملر بسیاری از سال تجربه در برق اضطراری و ژنراتور آن را توسعه و توزیع برای مراکز داده تحت MTU محصول و راه حل های تجاری.

"مراکز داده در حال گره های جهانی اطلاعات و شبکه های ارتباطی که اهمیت حیاتی تبدیل شده است به خصوص در این زمان دشوار است که عملیات بنابراین باید قابل اعتماد تامین می کند. همین امر در مورد دیگر ایمنی-سیستم های بحرانی. در زیر ما MTU نام تجاری ما توسعه راه حل های سفارشی هزاران نفر از آن ما در حال حاضر نصب مراکز داده فردی پیچیده و رو به رشد انرژی نیاز دارد. این decarbonization از درایو سیستم و منبع تغذیه یکی از ما مرکزی اهداف استراتژیک ما PS2030 استراتژی و سلول های سوختی را یک نقش کلیدی در این. دیگر فن آوری ارائه می دهد از جمله قابلیت اطمینان بالا مدولار مقیاس پذیری و تمام مزایای استفاده از انرژی های تجدید پذیر و بدون وابستگی به انرژی متعارف بازار است. از طریق همکاری با دایملر کامیون, ما به دست آوردن دسترسی به سوخت سلولی سیستم های که ما برآورده الزامات خواستار خواهد شد و در نتیجه تقویت بیشتر برجسته ما موقعیت در این بازار رشد" گفت: Andreas Schell, مدیر عامل شرکت رولز رویس در سیستم های قدرت.

"برای دایملر کامیون AG, سلول سوختی, سیستم های بازی در یک نقش تعیین کننده در دستیابی به CO2-خنثی حمل و نقل – به عنوان یک مکمل به باطری-درایو الکتریکی می باشد. تنها در اواخر ماه آوریل به ما اعلام کردیم که قصد ایجاد یک سرمایه گذاری مشترک با ولوو ، با توافق برای ثابت fuel-cell systems نتیجه ما در حال حاضر نشان دادن بسیار بتن فرصت های تجاری از این فناوری از طریق سرمایه گذاری مشترک" اعلام کرد مارتین Daum رئیس هیئت مدیره دایملر کامیون AG و عضو هیئت مدیره دایملر AG.

"ما خوشحال هستیم که رولز رویس است که متقاعد شده که ما از آینده از سلول های سوخت در بخش ثابت و می خواهم برای ورود به این همکاری دراز مدت با ما. از یک طرف این نشان دهنده بیشتر انگیزه برای توسعه زیرساخت هیدروژن در سراسر همه بخش ها و برنامه های کاربردی; از سوی دیگر این ما را قادر به کار با هم برای افزایش بیشتر اقتصاد از سلول های سوخت و همچنین جامعه پذیرش و اعتماد به نفس در آنها" ادامه داد: مارتین Daum.

در اوایل تولید در مقیاس بزرگ از سلول های سوخت به صورت ثابت برنامه های کاربردی ممکن است

دایملر کامیون AG و ولوو گروه برنامه ریزی برای شروع تولید در مقیاس بزرگ از سنگین سلول سوختی وسایل نقلیه تجاری برای دشوار و سنگین مسافت های طولانی برنامه های کاربردی در نیمه دوم این دهه است. این سلول سوختی و سیستم های ثابت برنامه های کاربردی را می توان در سری های برنامه ریزی شده سرمایه گذاری مشترک بین دایملر کامیون AG و ولوو گروه در مرحله قبل به عنوان الزامات خاص برای استفاده در حمل و نقل عمومی در جاده ها اعمال نمی شود.

در طول دو دهه گذشته دایملر در حال حاضر توسعه یافته تخصص قابل توجهی در سوخت همراه با تکنولوژی آن سایت در Nabern آلمان (در حال حاضر دفتر مرکزی مرسدس بنز سلول سوخت GmbH) و دیگر امکانات تولید در آلمان و کانادا. به منظور فعال کردن سرمایه گذاری مشترک با ولوو گروه دایملر کامیون است که با گرد هم آوردن همه از دایملر گروه سوخت-فعالیت سلول در یک سلول سوختی نهاد و آنها را در برنامه ریزی سرمایه گذاری مشترک. این همچنین شامل تخصیص عملیات مرسدس بنز سلول سوخت GmbH به دایملر کامیون AG.

مطبوعات عکس در دسترس هستند برای دانلود از https://www.mtu-solutions.com/eu/en/news-and-media/media-center.html

عنوان تصویر:

CO2-خنثی عرضه انرژی سیستم های مبتنی بر سلول های سوخت هستند برای اطمینان از آینده عرضه برق به ایمنی-امکانات مهم مانند مراکز داده. رولز رویس و دایملر توافق برای ورود به یک همکاری همه جانبه توافق تا پایان سال و با هدف استفاده از سوخت همراه ماژول های مانند کسانی که به تولید خودروهای تجاری در آینده به صورت ثابت عرضه انرژی است.

در مورد Rolls-Royce Holdings plc

  1. رولز-رویس پیشگامان فن آوری لبه برش که تحویل تمیز و سالم و رقابتی راه حل برای دیدار با سیاره ما حیاتی قدرت نیاز دارد.
  2. رولز رویس در سیستم های قدرت است که مقر آن در فریدریچشفن در جنوب آلمان و استخدام بیش از 10 ، 000 مردم است. محصول نمونه کارها شامل MTU-نام تجاری با سرعت بالا موتور و سیستم محرکه کشتی تولید برق سنگین در زمین راه آهن و دفاع وسایل نقلیه و برای صنعت نفت و گاز و همچنین دیزل و گاز سیستم و باتری ظروف برای ماموریت بحرانی آماده به کار و مستمر قدرت ترکیبی تولید برق و حرارت و ریزشبکه. متوسط سرعت موتور از برگن قدرت کشتی ها و تولید برق برنامه های کاربردی.
  3. رولز-رویس به مشتریان در بیش از 150 کشور متشکل از بیش از 400 شرکت های هواپیمایی و اجاره مشتریان 160 نیروهای مسلح 70 نیروی دریایی و بیش از 5000 قدرت و هسته ای از مشتریان.
  4. سالانه اساسی درآمد پوند بود 15.3 میلیارد دلار در سال 2019 حدود نیمی از آن آمد از ارائه خدمات پس.
  5. در 2019, Rolls-Royce سرمایه گذاری £1.45 میلیارد دلار در تحقیق و توسعه است. ما همچنین پشتیبانی از یک شبکه جهانی از 29 دانشگاه فناوری مراکز که موقعیت Rolls-Royce مهندسان در خط مقدم تحقیقات علمی است.
  6. این گروه دارای یک تعهد قوی برای شاگرد و فارغ التحصیل استخدام و بیشتر به توسعه مهارت های کارکنان.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن