رولز-رویس گسترش برلین شروع Qinous به Microgrid صلاحیت مرکز

رولز-رویس گسترش کسب و کار قبلا اجرا به Qinous GmbH به Microgrid صلاحیت مرکز. در ماه ژانویه به ما اعلام کرد که

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

رولز-رویس گسترش کسب و کار قبلا اجرا به Qinous GmbH به Microgrid صلاحیت مرکز. در ماه ژانویه به ما اعلام کرد که ما تا به حال به دست آورد 73.1% اکثریت سهام در برلین برق مبتنی بر ذخیره سازی متخصص. این تغییر نام از Qinous به عنوان Rolls-Royce راه حل Berlin GmbH و گسترش به یک Microgrid صلاحیت مرکز شواهد بیشتری از اهمیت رو به رشد توزیع سیستم های انرژی برای آینده رولز رویس.

"با آن راه حل های ما Microgrid صلاحیت در مرکز برلین است سهم عمده ای را به decarbonizing سیستم های انرژی و با اثر فوری است که در حال حاضر مشتریان ارائه یک راه حل جامع نمونه کارها. این محدوده از ساده سازی راه حل های پیچیده ریزشبکه که هوشمندانه ترکیب باتری سازی با انرژی های تجدید پذیر و با دیزل و یا گاز gensets" توضیح Andreas Schell, مدیر عامل شرکت رولز-رویس را در سیستم های قدرت بخش. "ما متقاعد شده است که ریزشبکه در میان راه حل های بهینه برای فردا سازگار با محیط زیست با راندمان بالا سیستم تامین برق. با Qinous ما در حال گسترش ما microgrid تخصص و ترکیب پویایی از یک شروع و تا با امنیت و قابلیت اطمینان از یک شرکت بزرگ است."

راه اندازی در حال حاضر ثابت عملکرد و قابلیت اطمینان از microgrid راه حل در بیش از 50 پروژه در سراسر جهان است.

ساخته شده برای اندازه گیری مبل ریزشبکه

جدید صلاحیت مرکز نمونه کارها شامل تامین انرژی که سیستم های متصل به شبکه برق و یا به طور کامل مستقل از آن است. "ریزشبکه کامل محصول ما و راه حل, خط تا برای توزیع برق است. از باتری سازی و هوشمند سیستم کنترل الکترونیکی دیزل یا گاز gensets – ما نه صرفا یک تامین کننده از ماژول های از MTU محصول بلکه ما در حال ارائه به مشتریان خود را سفارشی راه حل در کل شامل چیزهایی مانند انرژی خورشیدی و بادی تولید برق" تایید Andreas Görtz, معاون رئیس جمهور از قدرت نسل واحد کسب و کار.

"چون رولز رویس خود را توسعه و تولید قطعات کلیدی مانند باتری سازی امکانات microgrid کنترل سیستم و ژنراتور مجموعه ما دارای دانش عمیق از ویژگی های خود و ویژگی های در نتیجه به مشتری مبل مجموع راه حل این است که یکپارچه کاملا از هر دو فنی و اقتصادی, دیدگاه" گفت: Cordelia Thielitz که سر تا Microgrid راه حل های کسب و کار واحد در رولز رویس.

Microgrid بازار: متنوع و جهانی

"ما شاهد جهانی تقاضا برای ریزشبکه ها در طیف گسترده ای از زمینه های کاربرد" اضافه شده Cordelia Thielitz.

در کشورهایی مانند آلمان و آمریکا microgrid راه حل ها به خصوص جذاب برای کاربردهای صنعتی, در میان دیگران, به عنوان یک نتیجه از خود شرکت2 کاهش و امن انرژی تامین اعتبار. ریزشبکه ها در حال ارائه شبکه و نیروگاه اپراتورهای منابع جدید درآمد و فرصت را به صرفه جویی در پول است. استفاده می شود که خود به اندازه کافی توزیع شبکه برق این سیستم های قدرت فعال کردن معادن از راه دور و یا روستاها بدون شبکه دسترسی به پوشش نیازهای برق خود را در یک راه است که هر دو مقرون به صرفه و پایدار است.

چشم انداز جدید با رولز رویس

"تحت Rolls-Royce چتر ما شاهد جدید که قبلا دست نیافتنی فرصت باز کردن کمک به ما در تحقق چشم انداز ما ارائه پایدار آب و هوا پسند و سازگار با محیط زیست راه حل های تامین برق. ما مفتخریم با داشتن این شروع به یک مرکز صلاحیت برای یک شرکت جهانی و به دنبال به جلو به استفاده از دانش و تجربه در باتری ذخیره سازی برای کمک به به طور کامل برجسته ریزشبکه تبدیل شدن به یک موفقیت" گفت: Qinous بنیانگذار Steffen هاینریش که باقی می ماند مدیر عامل و سهامدار شرکت رولز-رویس راه حل های برلین.

افزایش عرضه باتری ظروف

رولز رویس در حال رشد است و نمونه کارها خود را از باتری سیستم های ذخیره سازی خواهد شد که تولید در آن باواریا تسهیلات در شهر روهسترف. ذخیره سازی راه حل های تاریخ هستند و از 40 kVA تا 2000 kVA و ظرفیت های مختلف بین 50 کیلووات ساعت و 2,600 kWh. این MTU-مارک محصولات ارائه می شوند به عنوان 20 فوت و 40 فوت, ظروف و همچنین در دسترس به عنوان نسخه فشرده. آنها مقیاس پذیر اجازه می دهد آنها را به اقتباس انعطاف پذیری برای دیدار با مشتریان عملکرد و ظرفیت مورد نیاز است. باتری سازی است که یک جزء اصلی از ریزشبکه ها و نیز استفاده به عنوان انتگرال تجهیزات خورشیدی در پارک ها برای حصول اطمینان شبکه تثبیت کننده و یا به عنوان شارژ زیرساخت برای وسایل نقلیه الکتریکی.

مطبوعات عکس در دسترس هستند برای دانلود از https://www.mtu-solutions.com/eu/en/news-and-media/media-center.html

در مورد Rolls-Royce Holdings plc

  1. رولز-رویس پیشگامان فن آوری لبه برش که تحویل تمیز و سالم و رقابتی راه حل برای دیدار با سیاره ما حیاتی قدرت نیاز دارد.
  2. رولز رویس در سیستم های قدرت است که مقر آن در فریدریچشفن در جنوب آلمان و استخدام بیش از 10 ، 000 مردم است. محصول نمونه کارها شامل MTU-نام تجاری با سرعت بالا موتور و سیستم محرکه کشتی تولید برق سنگین در زمین راه آهن و دفاع وسایل نقلیه و برای صنعت نفت و گاز و همچنین دیزل و گاز سیستم و باتری ظروف برای ماموریت بحرانی آماده به کار و مستمر قدرت ترکیبی تولید برق و حرارت و ریزشبکه. متوسط سرعت موتور از برگن قدرت کشتی ها و تولید برق برنامه های کاربردی.
  3. رولز-رویس به مشتریان در بیش از 150 کشور متشکل از بیش از 400 شرکت های هواپیمایی و اجاره مشتریان 160 نیروهای مسلح 70 نیروی دریایی و بیش از 5000 قدرت و هسته ای از مشتریان.
  4. سالانه اساسی درآمد پوند بود 15.3 میلیارد دلار در سال 2019 حدود نیمی از آن آمد از ارائه خدمات پس.
  5. در 2019, Rolls-Royce سرمایه گذاری £1.45 میلیارد دلار در تحقیق و توسعه است. ما همچنین پشتیبانی از یک شبکه جهانی از 29 دانشگاه فناوری مراکز که موقعیت Rolls-Royce مهندسان در خط مقدم تحقیقات علمی است.
  6. این گروه دارای یک تعهد قوی برای شاگرد و فارغ التحصیل استخدام و بیشتر به توسعه مهارت های کارکنان.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن