رولز-رویس زمزمه های الهام بخش عظمت در خانه

  رولز-رویس به اشتراک گذاشته جزئیات جهان منحصر به فرد ترین اعضای باشگاه یک نرم افزار به نام زمزمه; های دیجیتا

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399
 

رولز-رویس به اشتراک گذاشته جزئیات جهان منحصر به فرد ترین اعضای باشگاه یک نرم افزار به نام زمزمه; های دیجیتال خانه رولز رویس.

بیش از دو سال پیش زمزمه های راه اندازی شد به یک گروه را انتخاب کنید از مشتریان توزیع شده در سطح جهان در حال تحول و تطبیق در همکاری نزدیک با کاربران آن است. بسیاری از منحصر به فرد و اغلب غریب ارائه به لذت از اعضای آن بودند واقعا حیرت انگیز است. سفر به قطب جنوب یک فرصت برای ساخت شخصی خود مسیر مسابقه حتی یک عملکرد خصوصی در سطح جهان ارکستر مال شما می تواند در لمس یک دکمه. تاسیس اصل بود که الهام بخش عظمت است.

لوکس واحد اطلاعات متهم شده است با جستجو جهان برای الهام بخش و ارائه ایده های خلاق. زمانی که جهان شد مبتنی با توجه به شروع جهانی همه گیر لوکس واحد اطلاعات چرخد و به کشف استثنایی ارائه شده است که می تواند تجربه مشتریان در ایمنی از خانه های خود.

پس چه شد زمزمه اعضای ویژه علاقه مند است ؟ لوکس واحد اطلاعات برخی از مشاهدات جالب.

Verena, کارشناسی ارشد, رئیس , زمزمه, Rolls-Royce Motor Cars اظهار داشت: "رولز رویس مشتریان به دنبال آرامش در جهان طبیعی, خلاقیت, بهداشت و سلامتی به عنوان آنها محدود شده است به خانه های خود در طول Covid-19 بیماری همه گیر. مشتریان را تبدیل به زمزمه برای آرامش و روشنگری در طول این مدت از آن شده است به زمان بازتاب یک زمان به تمرکز بر رفاه و برنامه ریزی برای آینده است."

این جای تعجب نیست که خانواده گرا ارائه رسید در محبوبیت است. سحر و جادو مجازی درس از یک شعبده باز نقطه از معتبر مستقر در کالیفرنیا قلعه سحر و جادو شده است به خصوص محبوب به عنوان اولین نسخه کلاسیک کتاب های کودکان. این بسیار جمع آوری ادبی کلاسیک شامل 'چارلی و کارخانه شکلات سازی و قابل توجه 'باد در درختان بید.' بئاتریکس پاتر ثابت شده محبوب هر دو در قالب نسخه محدود کتاب های کودکان بلکه در یک طراحی زیبا-دست نقاشی بئاتریکس پاتر شطرنج مجموعه ای ساخته شده از قلوه سنگ و رزین. برای کمی مسن تر, کودکان, J. R. R. Tolkien را 'ارباب حلقه ها' شطرنج مجموعه اسیر تخیل.

طبیعت استقبال شده است به زمزمه اعضای خانه در راه های مختلفی. خاطره انگیز فکر قطعات در بالا بردن خلق و خوی محیط مانند بررسی قدرت از گیاهان و فوق العاده فواید آنها شده اند مشتاقانه خوانده شده توسط کاربران. Biophilic طراحی – ترکیب طبیعی جهان به یک معماری و محیط زیست – نیز به دست آورد ، برای کسانی که از دست رفته خارج از منزل بزرگ لوکس هوش از واحد خلاصه ای از بهترین های تعاملی زندگی می کنند جریان سافاری آورده اند و علاقمند به راحتی از اعضای خود را خانه.

مهلت نیز در شکل مجازی تجربه از سراسر جهان است. دوره های آنلاین اجازه می دهد اعضای خود را غوطه ور در جهان از طراحی و عکاسی و نقاشی های انتزاعی به اثبات رسانده اند محبوب انحرافات در حالی که مجازی اجرای برنامه توسط محترم گروه تئاتر باید جایگزین مرسوم فرش قرمز تجربه است. بهداشت و سلامتی نیز محبوب بوده است با 'دیجیتال' مراقبت از بسته های از لوکس ترین هتل ها و چشمه های معدنی در سراسر جهان نگهداری زمزمه اعضا در لحن با خود درونی خود.

اعضای کشیده شده به جهان فوق العاده ای که رولز رویس دارد. پست های اخیر منتشر شده در زمزمه به بررسی یک موضوع نزدیک به قلب Rolls-Royce – تصویر متحرک هنر است. در در عمق مصاحبه با هنرمند چینی و nominator برای الهه شعر و موسیقی,این, Rolls-Royce هنر برنامه کائو فی بررسی آینده هنر ویدئو در حالی که لوکس واحد اطلاعات گذراند بینشی همهجانبه جهان است که هنر دیجیتال ارائه.

بسیاری از مشتریان به دنبال مشاوره از زمزمه زمانی که جستجو برای اپیکوری لذت. از الهام بخش مجازی در کلاس آشپزی با برجسته سرآشپزها در سراسر جهان نفیس خانه تجربه ناهار خوری به مجموعه ای از بهترین تحویل خانه, خدمات, سلیقه در غذا باقی می ماند در جلو از زمزمه های اعضا و منافع است.

Verena کارشناسی ارشد این نتیجه رسیدند: "این یافته ها نشان می دهد که بسیاری از مشتریان به دنبال به آینده به عنوان زمزمه های عضو به منظور ارتقاء خود را احاطه کرده است. قرار دادی خلاقیت مانند طراحی خانه سینما و روشنایی تاسیسات برای نشان دادن مجسمه های رولز رویس حامی تمایل به فراگیر خود را با منحصر به فرد و بسیار موارد شخصی. چیزی که در Rolls-Royce ما می دانیم که تنها بیش از حد خوب است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن