رام باز می شود به شروع شنبه, جولای 11

The Royal Ontario Museum (ROM) است خوشحال به اعلام آن را دوباره به روی عموم باز شروع شنبه, جولای 11, 2020. با

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

The Royal Ontario Museum (ROM) است خوشحال به اعلام آن را دوباره به روی عموم باز شروع شنبه, جولای 11, 2020. با سلامت و اقدامات ایمنی در محل بازدید به زودی قادر خواهد بود دوباره به هم متصل با یکدیگر از طریق هنر, فرهنگ و طبیعت در استقبال و محیط امن. رام اعضای پیشبرد دسترسی به موزه آغاز چهار شنبه, جولای 9.

فاز اول این موزه بازگشایی بازدید کنندگان ارائه می دهد فرصت برای کشف این رام را مجموعه دائمی و 40 بزرگ گالری در طول تابستان از جمله رام اصلی نصب Florals: میل و طراحیویژه نمایشگاه های اضافی و فضاهای باز در تاریخ بعد*.

پس از استان انتاریو بهداشت عمومی توصیه رام اجرا کرده است پروتکل ها و تغییرات عملیاتی برای اطمینان از سلامت جامعه ما و لذت بخش و امن موزه تجربه.

این شیوه ها عبارتند از:

  • محدود به پایان رسیده بلیط: بازدید کنندگان خواسته رزرو آنلاین بلیط جلوتر بازدید. بلیط های در دسترس خواهد بود با شروع ماه جولای 6 برای رام اعضای جولای 7 برای عموم مردم.
  • موقت جدید ساعات کار: دوشنبه تا جمعه 10:00 صبح تا 5:30 pm
  • نیاز به بازدید کنندگان و کارکنان به پوشیدن ماسک صورت و احترام فیزیکی فاصله
  • دقیق ظرفیت محدودیت و سازگار مسیرهای مشخص شده برای حفظ فاصله فیزیکی
  • تمیز کردن مکرر و افزایش اقدامات ضد عفونی

جزئیات کامل در انتظار چه چیزی را در هنگام بازدید از این رام در رام.در.ca/welcomeback. دستورالعمل ها را نیز در محل مشخص شده در موزه است.

اطلاعات بیشتر در مورد برنامه نویسی** * * * و نمایشگاه ها—از جمله بازگشت معشوق Winnie-the-Pooh: کاوش های کلاسیک و باز از نو رام اصلی نمایشگاه پارچه که دنیا را تغییر داد: هند نقاشی و چاپ معدنی—به زودی اعلام خواهد شد.

این رام به طور موقت به روی عموم بسته شده در شنبه 14 مارس در پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر. در طول این زمان, موزه گسترش حضور آنلاین خود را با #ROMatHome; مخاطبان می توانید در ادامه به لذت بردن از تورهای مجازی, آموزشی, فعالیت, مجله, مقالات و فیلم های زنده با رام کارشناسان از طریق موزه کانال های رسانه های اجتماعی و وب سایت.

*فضای موقت تعطیل عبارتند از: خفاش, غار, CIBC, کشف, گالری پاتریک و باربارا Keenan, خانواده, گالری, دست بر روی تنوع زیستی, محیط داخل, خوردن, مناطق, و, کت چک کنید. رام بوتیک باز خواهد شد.

**رام را محدود بازگشایی نمی کند در حال حاضر عبارتند از: اردوگاه تورهای (داخل و یا خارج از موزه) مدرسه بر اساس بازدیدکننده داشته است یا رویداد-اجاره فضا.

-30-

در مورد رام

باز در سال 1914 the Royal Ontario Museum ویترین هنر, فرهنگ و طبیعت از سراسر جهان و در سراسر سنین است. در میان بالا 10 نهادهای فرهنگی در آمریکای شمالی و کانادا, بزرگترین و جامع ترین موزه به مجموعه ای در سطح جهانی از 13 میلیون اشیاء هنری و تاریخ طبیعی نمونه برجسته در 40 گالری و نمایشگاه فضاهای. به عنوان کشور برتر در زمینه تحقیقات موسسه و یک رهبر بین المللی در جدید و یافته های اصلی این رام نقش حیاتی در پیشبرد درک ما را از, هنری, فرهنگی و طبیعی جهان است. ترکیب اصلی آن میراث معماری معاصر Daniel Libeskind-طراحی مایکل لی-چانه کریستال رام به عنوان یک ملی برجسته و پویا فرهنگی مقصد در قلب تورنتو برای همه برای لذت بردن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن