ران پرلمن می خواهد به ضرب و شتم تا تد کروز برای زندگی مهم

این یک چالش است که به نظر می رسد خاصی برای رفتن برآورده نشده و در عین حال تا حدودی سرگرم کننده تصور کنید: Ron

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

این یک چالش است که به نظر می رسد خاصی برای رفتن برآورده نشده و در عین حال تا حدودی سرگرم کننده تصور کنید: Ron Perlman به نام تد کروز برای مبارزه با او را برای $50,000 در حمایت از زندگی مهم است.

روز شنبه از مت Gaetz انتقاد ایالات متحده آمریکا تیم فوتبال برای لغو یک سیاست است که مورد نیاز ورزشکاران به ایستادن برای سرود ملی پرلمن توییتی در فلوریدا در کنگره و همچنین دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن: "ما تیم فوتبال نامیده می شود و شما آن را حدس زده... گفت: آنها نمی تواند به هیچ کمتر از یک مورد آنچه شما دو dipshits فکر می کنم." Gaetz در پاسخ متهم پرلمن از نفاق برای داشتن یک supremacist رهبر در Sons of Anarchy. پاسخ پرلمن "Yessir بنابراین درست است! بنابراین پاداش بازی تشکرها در تلویزیون. به من بگویید چطور است که آن را در واقع در حال یکی است؟"

ادامه داد: پس از عقب و جلو بین Gaetz و اصلی جهنمی تد کروز تصمیم گرفت از آن زمان برای درگیر شدن. "گوش دادن پسر جهنمی" او نوشت. "شما بحث خوب بازی هنگامی که شما کردم هالیوود آرایش و stuntmen. اما من شرط می بندم $10k—به غیرسیاسی موسسه خیریه از انتخاب شما—که شما می توانید از آخرین 5 دقیقه در حلقه کشتی w/ @Jim_Jordan w/o گرفتن دوخته. شما تا به آن ؟ یا خود را روزنامه نگار می گویند بیش از حد خطرناک است؟"

"من به شما بگویم آنچه تدی پسر" پرلمن پاسخ داد: "پس از ذکر جیم اردن و کشتی... مشکل همین دلیل نمی توانیم بگوییم او را و فقط آن را از شما و من. من به 50k به سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست و شما می توانید نگه دارید تمام مالیات پرداخت کننده پول شما به فکر هزینه." (چند کشتی گیران از دانشگاه ایالتی اوهایو که در اردن در حال حاضر یک اوهایو کنگره پس از خدمت به عنوان دستیار مربی گفته اند که او می دانست که مورد سوء استفاده جنسی اتهامات علیه یک پزشک تیم که اردن را رد کرده است.)

در پاسخ به پرلمن چالش کروز شات پشت "من آن را دریافت دارید. اما ظاهرا نرم. شما مطمئن شوید که به نظر می رسد ترس به گریبان اردن (که به شما در حفظ و توهین). نمی تواند گرما ؟ نیاز به یک مانیکور؟"

"Teddy, Teddy" پرلمن پاسخ داد: "چه نوع از یک muthafucka ارائه می دهد به مرد دیگر و احتمالا خواب رفتن در زمان و پا زدن پسر دیگر ،

"بیایید به bidness ted" پرلمن به این نتیجه رسیدند. "جیم اردن را بیش از حد آسان است فقط کمی ، اما شما تدی شما صحبت کنید گه در مورد نیویورک هر فرصتی شما. زادگاه من. آن شخصی است. اجازه دهید به mofo!"

به هر حال مردانگی است ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب