Roslynn برایانت نویسنده مسیحی و وزیر تواضع ارائه کتاب "هفت Fs به پربار زندگی"

آیا تا کنون فکر اگر وجود دارد بیشتر به زندگی از آنچه شما در زندگی ؟ دارای روزمره زندگی شما به ارمغان آورد به ی

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

آیا تا کنون فکر اگر وجود دارد بیشتر به زندگی از آنچه شما در زندگی ؟ دارای روزمره زندگی شما به ارمغان آورد به یک محل از نارضایتی و دلسردی? علاوه بر انجام مراقبت از زندگی و مسئولیت های خود را پایمال شما و جلوگیری از شما را از رسیدن به بیشترین پتانسیل خود را? آن است که برای این پرسش ها و بیشتر است که این کتاب "هفت Fs به پربار زندگی" نوشته شده بود که توسط خدا الهام.
 
"هفت Fs به پربار زندگی" است که روشنگری کار توصیف چگونه به زندگی به طور موثر به عنوان خدا به هدف. هفت Fs شامل ما ایمان, خانواده, دوستان, امور مالی, تناسب اندام تمرکز و آینده است. نویسنده Roslynn برایانت جزئیات چگونه به حداکثر رساندن بالقوه خود را در این هفت حوزه کلیدی اغلب به کتاب مقدس بینش, سخنان حکمت و توصیه های عملی. این کتاب خواننده پسند, زندگی واقعی مرتبط و مشاوره است که می تواند به راحتی اعمال می شود به زندگی خود را. این کار پتانسیل به قدرت شما به سازنده و موفق در اهداف شخصی خود را. همچنین شما داده خواهد شد و اصول کلیدی برای بهره گیری از روابط رضایت بخش با دیگران است. شما واقعا قادر خواهید بود به تجربه پربار زندگی که خداوند عیسی را ممکن ساخته است.
 
"Roslynn برایانت به طرز ماهرانه ای به ما طول می کشد از طریق 7 گام برای حفظ راه رفتن ما با مسیح است. او ابتدا با هشدار مؤمن به بررسی ایمان و اعتقادات خود به همراه روابط خود را با خانواده و دوستان است. نویسنده سپس حرکت به ظریف تر مسائل است که ما منابع مالی و تناسب اندام ما در اینجا او را می دهد, صدا, ساده کتاب مقدس آموزش و مشاوره. بخش پایانی این کتاب چالش های مؤمن به ایجاد و اجرای یک برنامه عمل است. این است که با در دست بررسی تمرکز ما و آنچه که ما قرار داده و ما به انرژی و ثانیا ضرورت داشتن یک ساختار مسیر آینده ما و دستیابی به اهداف ما است." (آمازون نقد و بررسی)
 
مشاهده وب سایت نویسنده در اینجا در www.roslynnbryantministry.com
 
اسپانیایی نسخه از این کتاب با عنوان "Las Siete Claves Para Una Vida Fructifera" نیز برای خرید در دسترس.
 
 
هفت Fs به یک زندگی پربار
نویسنده | Roslynn برایانت
ناشر | ایمان مسیحی Publishing, Inc.
| تاریخ انتشار آگوست 7, 2019
نوع | مسیحی/معنویت (Persian)
ISBN-13 | 978-1645699446
شومیز قیمت | $11.95

بیوگرافی نویسنده
 
Roslynn برایانت یک معلم و یک وزیر مقرر است که کمک پدرش کشیش Thomas F. برایانت جونیور در جدید بث-ال کلیسای باپتیست در نیویورک است. از سال 1996 او را موعظه و بشارتی کار منتقل شده قلب بسیاری از. او همچنین تدریس به عنوان استاد ریاضیات در Bauder کالج در آتلانتا و جورجیا برای یازده سال. او در حال حاضر آموزش به عنوان مدرس ریاضیات در کالج در نیویورک است.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن