راس تصویری را انتخاب Matrox DSX LE4 SDI I/O کارت به قدرت softGear پخش صوتی پردازنده

Matrox® خشنود است تا اعلام کند که راس انتخاب شده است Matrox DSX LE4 خانواده SDI I/O کارت برای آن softGear™ پخش

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

Matrox® خشنود است تا اعلام کند که راس انتخاب شده است Matrox DSX LE4 خانواده SDI I/O کارت برای آن softGear پخش پردازشگر صوتی راه حل است. اعمال نفوذ Matrox DSX LE4 استثنایی چند کانال صوتی و تصویری رله حفاظت بای پس, پشتیبانی, جدید پردازنده های صوتی مجهز شده است به ارائه چهار همزمان گردش—تا 16 کانال صوتی هر—برای امروز بیشتر خواستار 24/7 پخش مورد نیاز است.

پخش صوتی پردازنده همه کاره تبریز انتقال دهنده نرم افزار بر اساس softGear microservice معماری در حال اجرا بر روی تجاری-off-the-shelf سخت افزار. softGear انعطاف پذیر معماری طراحی شده است به جای فعلی و آینده های صوتی نیاز با اجازه دادن به پردازش های اضافی بلوک به عنوان مورد نیاز است. مجهز به Matrox DSX LE4 کارت صوتی پیشرفته و ایمن ویژگی های پخش صوتی پردازنده ارائه می دهد یک رابط مستقل راه حل با انتقال مسیر حفاظت به ادغام با هر تبریز انتقال دهنده سیستم. به عنوان یک نتیجه رسانههای می توانید سفارشی اتوماسیون, کارشناسی ارشد کنترل و موتور گرافیکی راه حل.

در حال حاضر یکپارچه در راس XPression طیف وسیعی از حرکت در زمان واقعی و گرافیک سیستم Matrox DSX LE4 خط SDI I/O کارت ویژگی های متعدد منعطف ورودی/خروجی در یک کارت تک. این چند منظوره توسعه دهنده کارت های ضبط و خروجی تصویری از SD به 4K و پشتیبانی تا 16 کانال 16/20/24-بیت صوتی جاسازی شده در هر سیگنال SDI پیروی از سنت 272M A, B و C (SD) و سنت 299M (HD) استاندارد. Matrox DSX LE4 ایده آل بلوک ساختمانی برای پردازنده های صوتی و همچنین برای طیف گسترده ای از رسانه های دیجیتال و تجهیزات از جمله کانال-in-a-box سیستم های سرور های تصویری, پخش, گرافیک, سیستم, نرم افزارهای تبدیل کننده transcoders, multiviewers, سیستمهای, و بیشتر.

"به ادغام Matrox DSX LE4 کارت با ما جدید پخش صوتی پردازنده یک انتخاب آسان برای ما" گفت: Wojtek Tryc مدیر محصول برای softGear در راس تصویری. "SDI I/O کارت لازم استحکام اتصال و ایمن مجموعه ای از ویژگی های برای حمایت از پردازش های صوتی مورد نیاز ما پخش تقاضای مشتریان. Matrox شده اصلی ما ارائه دهنده برای بیش از ده سال برای یک دلیل."

"Matrox خوشحال است برای گسترش همکاری ما با راس تصویری خود را از طریق جدید softGear پلت فرم" گفت: Alberto Cieri ارشد معاون فروش و بازاریابی Matrox. "Matrox صنعت-مشهور SDI I/O و SMPTE ST 2110 کارت مجاز راس به طور مداوم ارائه برش لبه پخش راه حل های, و ما خوشحال برای دیدن ادامه داد: این همکاری از طریق این نسل بعدی پردازنده های صوتی."

softGear پخش صوتی پردازنده در دسترس خواهد بود در ماه اوت سال 2020 است.

راس تصویری – تاثیر بالا, راندمان بالا تولید راه حل های

راس قدرت تولیدات ویدئویی برای میلیاردها جهانی بینندگان روزانه با این صنعت وسیع ترین طیف وسیعی از تاثیر بالا, راندمان بالا تولید راه حل است. راس می سازد آن را آسان برای ایجاد فوتی و فوری, اخبار, آب و هوا و ورزش برنامه های جذاب مواد برای استادیوم ورزشی, صفحه نمایش, سرگرمی را نشان می دهد و کنسرت موسیقی راک, آموزشی, موسسات قانونی مجامع شرکت های بزرگ برنامه های کاربردی و الهام بخش محتوا برای خانه عبادت.

راس راه حل را تحت تاثیر قرار مخاطبان و شرکای بازاریابی از NBC یکشنبه شب فوتبال, Eurosport, BBC World گوگل, یوتیوب فضا لندن و چین eSports نیروگاه VSPN. راس ارائه بی نظیر طیف وسیعی از محصولات و خدمات شامل استودیو مجازی در زمان واقعی گرافیک حرکت, دوربین, دوربین روباتیک, سیستم, سیستمهای تولید, تصویری, سرور زیرساخت ها و روتر های اجتماعی, رسانه ها, مدیریت رسانه و سیستم های تلفن همراه رویدادهای زندگی می کنند.

در مورد Matrox تصویری

Matrox تصویری است که یک رهبر در هسته فناوری پخش ارائه هر دو کامپیوتر سخت افزار و نرم افزار بلوک های ساختمان که بر اساس آن در صنعت ساخته شده است. این ارائه یک طیف بی نظیر از محصولات را برای پخش تولید کنندگان تجهیزات شامل HD/4K مبتنی بر I/O کارت ST 2110 NICs و H. 264 codec, کارت, همه حکومت توسط یک مشترک جامع SDK. Matrox تصویری خدمات حرفه ای پخش و تولید زنده در بازار را با رمزگذاری لوازم webcasting و از راه دور تولید می باشد. صنعت به رسمیت شناخته شده با کیفیت و تعهد به پشتیبانی از مشتری است و در مرکز آن نام تجاری است.
وب سایت: www.matrox.com/video

Matrox و Matrox نام محصول ثبت علائم تجاری و یا علائم تجاری از Matrox الکترونیکی سیستم های با مسئولیت محدود. و/یا گرافیک Matrox, Inc. در کانادا و/یا کشورهای دیگر است. دیگر شرکت و نام محصول ثبت علائم تجاری و یا علائم تجاری صاحبان مربوطه می باشند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن