روی شاخ نیمی از 'زیگفرید و روی" می میرد از Coronavirus

روی شاخ نیمی از یاد شعبده باز دو زیگفرید و روی مرده است از عوارض ناشی از کروناویروس جدید در لاس وگاس. او 75. ه

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

روی شاخ نیمی از یاد شعبده باز دو زیگفرید و روی مرده است از عوارض ناشی از کروناویروس جدید در لاس وگاس. او 75.

همراه با زیگفرید Fischbacher شاخ متولد اووه لودویگ شاخ ایجاد شده یکی از مهمترین و به طور گسترده ای شناخته شده اعمال سحر و جادو در جهان و مرحله بندی را نشان می دهد پر از sleights از دست حیوانات عجیب و غریب برای بسته بندی مخاطبان در لاس وگاس برای بیش از یک دهه است. در آن ارتفاع, glitzy نشان می دهد فروش 45 میلیون دلار در هر سال با توجه به هالیوود خبرنگار در میان بالاترین در لاس وگاس.

"امروز جهان از دست داده است یکی از نوابغ از سحر و جادو اما من از دست داده اند بهترین دوست" Fischbacher در بیانیه ای گفت. "می تواند وجود داشته باشد هیچ زیگفرید بدون Roy هیچ Roy بدون زیگفرید." Fischbacher تشکر از پزشکان و پرستاران که تو را برای دوست خود.

"زیگفرید و روی" گرفتار بینندگان در سراب هتل برای 13 سال تا شاخ دچار یک تصادف وحشتناک در اکتبر 2003. هر چند شاخ خود را اغلب روت این گربه های بزرگ این دو گنجانیده شده خود عمل یک ببر سفید به نام Mantacore بیت او را در گردن کشیده و او را خارج از صحنه نمایش شب از 59 تولد. شاخ شروع به خونریزی به عنوان مربیان جدا شده است. او دچار سکته مغزی همان شب و دو whammy ارائه شده او را بیشتر فلج شده و در سمت چپ او.

اما او هرگز سرزنش Mantacore و به جای اعتبار 400 پوند ببر با "صرفه جویی" او و پس از او تصادفا بر روی صحنه است. "او به طور غریزی دیدم که من نیاز به کمک و او به من کمک کرد" شاخ گفت: مردم magazine در سال 2004.

با توجه به بیوگرافی ارسال شده در جفت وب سایت شاخ در آلمان متولد شد و در طول جنگ جهانی دوم گذشته از چهار پسر. در طول یک تنهایی دوران کودکی او جعلی اوراق قرضه قوی با حیوانات به خصوص سیاه, نیمه گرگ حیوان خانگی سگ, Hexe و یک یوزپلنگ در باغ وحش محلی به نام چیکو. میل خواهد گذشته تمام زندگی خود را.

"من یاد گرفتم خیلی زود است که حیوانات حس افکار من قبل از من آنها را," او نوشت. "افرادی که نمی باید قوی فایل های پیوست برای حیوانات ممکن است فکر می کنم این است که احساساتی بوده است. برای من آن است که به سادگی واقعیت است. آن را به دلیل آنچه که من تجربه کرده, به عنوان یک کودک که من امنیت من یقین از اعتماد بی قید و شرط, بی قید و شرط احساسات و بی قید و شرط قدرت می آید از حیوانات است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن